Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jsi to opravdu ty? - 12. kapitola

Love Cullen Vampires


Jsi to opravdu ty? - 12. kapitolaPo dlouhé době je tu další kapitola. Bella zjistila, kdo je Isobel, a odehrává se ne moc důležitá debata mezi sestrami. Tohle je taková oddechová kapitola, takové menší odlehčení po dlouhé pauze.

Ještě bych ráda poděkovala všem, kteří se mnou i přesto zůstali, a chtěla bych říct, že teď už bych díky škole mohla mít víc času na psaní. Jsem šťastná, že jste tu se mnou a pro mě. =)

Isobel

Ležela jsem na lůžku a koukala se do jejích očí. Začínalo se v nich blýskat pochopení, ale taky... obavy?
„Ale jak to, že jste oba dva tady? Naprosto stejní jako na mých fotkách?" ptala jsem se užasle. Pořád jsem nemohla uvěřit, že má sestra je tady, živá a zdravá, že mám aspoň někoho, kdo mi zůstal. Najednou Isabella nenápadně sykla. Kdybych se na ni nesoustředila, jistě by mi to uniklo. Hned jak na povel přišel její manžel. V očích měl zadumaný výraz.

„Ahoj," pozdravil mě nesměle a pokusil se o úsměv. Kývla jsem a otočila se na sestru, čekajíc odpověď.

„To je... dlouhý příběh," vykroutila se z toho a raději převedla téma. „Co rodiče? Jak se jim daří?" zeptala se. Ach ne! Ona to asi neví... Ať mě nenutí na to vzpomínat!
Popotáhla jsem a zadívala se jí do očí. Ty mé začaly slzet.

„Oni... nejsou," zašeptala jsem a doufala jsem, že jí to bude stačit. Bella se prudce nadechla a Edward jí konejšivě stiskl rameno.

„Jak?" zděsila se. Jen jsem zavrtěla hlavou.

„Prosím, já o tom nemůžu mluvit," vzlykla jsem a slzy mi začaly volně téct. Veškerá snaha o nový život, který jsem se snažila začít, byla pryč a konečně jsem se poddala vzpomínkám. Bylo to divné, ale Bella nebrečela. Což dokazovalo, že jsem ještě větší citlivka a totálně jsem se před nimi ztrapnila svým dětským brekem.

„Nechám vás tu o samotě," řekl zničehonic tiše Edward a i přes slzy jsem si nemohla nevšimnout varovnému pohledu, který si s Bellou vyměnili. Kdybych věřila na nadpřirozené věci a podobně, určitě bych se přikláněla k jakési výměně myšlenek. Bella kývla a on odešel.

„Nemusíš mi to říkat, jestli nechceš," odpověděla mi konečně smutně a pohladila po rameni. Ačkoli by to tak nemělo být, naskočila mi husí kůže. Otřela jsem si slzy a snažila se vzchopit.

„Promiň, žes tohle musela vidět," omlouvala jsem se jí. „Já jen, že se mi toho v posledních pár týdnech stalo strašně moc. Nejdřív rodiče, teď se tu z čista jasna objevíš ty... Asi vypadám blbě, co?" zeptala jsem se a pokusila se o úsměv. Neúspěšně.

„Nemysli na to," poradila mi a vstala. Nebylo mi jasné, co má za lubem, ale začala prohledávat skříňky v místnosti a posléze si prohlížela nejrůznější léky a sirupy. Pak hodila jednu krabičku na postel. Prášky na spaní.

„Měla by ses pořádně prospat. Co bys řekla tomu, kdybych tě vzala k nám? Máme tam pár pokojů navíc," navrhla mi. Z jejího pohledu jsem pochopila, že protestovat nemá cenu, a já navíc potřebovala chvíli klidu. Kývla jsem.
Vyndala jsem si dvě tablety a o chvíli později o sobě nevěděla...

***

Když jsem se probudila, byla jsem dezorientovaná. Ležela jsem v manželské posteli s nebesy a spoustou nadýchaných polštářků. Pak jsem si zavzpomínala na Isabellu a to, co se včera (nebo dneska?) stalo. Zpoza dveří jsem zaslechla šepot dvou rozhádaných hlasů, ale pochytila jsem jen útřžky.
„... špatný nápad... Odjet! Musíme... zapomenout!" říkal první hlas
„... moje volba! Měli bychom...! Nesmíme..." odpovídal ten druhý. Byla jsem nanejvýš zmatená.
„Psst!" zašeptal první hlas, už jsem ho poznala - patřil Edwardovi.

„Už se probudila," řekl. Jak tohle mohl, krucinál, vědět?! Na svoje úvahy však nebyl čas, protože do pokoje vešla Bella.

„Ach, konečně jsi vzhůru, byl to náročný den," poznamenala a přisedla si ke mně. „Už je ti líp?" starala se. Kývla jsem.

„Proč jsi pořád stejná? A proč jsi pořád tady?" vypálila jsem na ni a hned se začervenala. Vždyť jsem ji naposled viděla, když jsem se ještě počůrávala do plenek, a hned na ni útočím všelijakými otázkami!

„Hlavně mi neříkej, že vy dva pijete nějakej elixír života nebo mládí," pokusila jsem se o vtip a ušklíbla se. Na okamžik ztuhla, ale pak se uvolnila.

„Věřila bys mi, kdybych ti řekla, že jo?" zkusila to s úsměvem.

„Ne."

„Tak ho v tom případě nepijeme," zasmála se. „Ale teď už fakt," zvážněla. „Kdysi jsem podstoupila - čistě ze zvědavosti - takovou omlazovací plastickou kůru, která kupodivu zafungovala a ačkoli se to nezdá, pořád jsem čtyřicátnice, jen by ses na moje vrásky musela podívat pořádněji," zasmála se zvonivým hlasem, na který jsem se ještě z kolébky pamatovala. Jo, i když to bylo praštěný, proč by to nemohla být pravda? Kdyby nebyla Bella nějaká lesní víl a nebo duch, proč by lhala?

„No a co Edward?" nedalo mi to.

„Chudák se pro mě obětoval a podstoupil to pak taky, protože vedle mě nechtěl vypadat seschle a vrásčitě," svěřila se mi.

„Jenže kvůli vzhledu nás nechtějí nechat skoro nikde pracovat, a tak studujeme - podle mě je to větší zábava než chodit do práce," řekla a zakoukala se kamsi do neznáma. Tak to už bylo fakt na hlavu!
Rozhodla jsem se, že budu předstírat, že jí to baštím, a mezitím jsem spřádala plány na to, jak zjistit pravdu. Pak, když si Bella odříkala své, se konverzace stočila ke zbytku Cullenů, Renesmé a ke mně a škole...

***

Domů mě hodil Edward, protože jejich dům stál někde uprostřed lesa. Cesta byla tichá, protože jsem si s ním neměla, co říct. Přemýšlela jsem nad dneškem, byla naprosto zmatená a strachovala se, že si tu cestu lesem nikdy nezapamatuji.
Edward mě vysadil před kolejí, mile se usmál, rozloučil se a odjel. Já zůstala stát venku jako opařená, dokud odněkud nevylezl Rick a nebafnul na mě.

„Už jsi v pohodě?" řekl ze tmy nahlas a já v tom tichu leknutím nadskočila. Nevšimla jsem si ani, že se setmělo - až tak jsem byla do sebe ponořená.

„Odpoledne jsi nás všechny naprosto vyděsila, jak jsi tam v jídelně sebou sekla." Snažil se to podat vtipně, avšak já na vtipy neměla náladu.

„Byl jsem se na tebe podívat po vyučování, ale už jsi tam nebyla. Sestra říkala, že jsi odjela s těmi... Cullenovými," řekl tiše. Ach, on se byl za mnou podívat? Milé, ani Susan se neobtěžovala.

„Jo, víš... Jak bych ti to jen řekla," snažila jsem se zoufale vymyslet nějakou přijatelnou lež - přece mu nebudu vysvětlovat neobjasněnou záhadu se jménem ‚Isabella a Edward Cullenovi', ne? Najednou se mi slova začala valit z úst.

„Když jsem bydlela ve Phoenixu, naši se přátelili s Cullenovými už desítky let, byla malá pravděpodobnost, že na ně narazím tady, ale... Nějak se mi z toho radostného zjištění zatočila hlava. Promiň, že jsem udělala před vámi takovou scénu," omluvila jsem se naoko provinile. Rick se usmál.

„No, náhody se občas dějí." Odněkud zafoukal vítr a mně naskočila husí kůže. Rick si sundal mikinu a dal mi ji přes ramena.

„Tak pojď, ať tu nenastydneš," poradil mi a spolu jsme se vydali domů. Čekala jsem nějakou scénu nebo něco takovýho, ale naštěstí nic. Conny byl zavřený - zřejmě s někým - v pokoji a Susan si vyšla někam se Scottem z minula a nebyla doma.

„Nechám tě tu o samotě," řekl mi Rick a potichu se vytratil. Když jsem se tak zamyslela a v hlavě porovnávala nového Ricka a dva týdny starého Ricka, zdálo se, jako kdyby se změnil a z nechutného puberťáka vyrostl v starostlivého a milého kluka. Jako kdyby dospěl.


Ještě jednou bych moc moc chtěla poděkovat mým věrným čtenářům a omluvit se za moji delší pauzu - bylo toho na mě poslední dobou docela dost (příjimačky na SŠ, rodiče, rozvrh hodin a dojíždění domů až večer...), že prostě nebyl čas na spoustu věcí, dokonce ani na psaní.
Pokusím se vám to nějak vynahradit a přidávat kapitoly častěji. Snad vás moje pauza neodradila od čtení a i po takové době se najde alespoň pár z vás, kteří vydrželi.
A předem moc děkuji za komentáře, to je můj benzin, který mi dává energii a sílu psát... =)

nathalkasimova


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jsi to opravdu ty? - 12. kapitola:

 1
23.04.2012 [18:44]

nesinka Emoticon Emoticon

23.04.2012 [18:02]

kikuskaPoviem ti, mám zápisník, do ktorého si značím všetky rozčítané poviedky a tú tvoju som odtiaľ už vyškrtla, keďže sa tu veľmi dlhú dobu neobjavila žiadna kapitola. Myslela som, že pokračovanie proste nebudem, ale neboj sa, idem si ju tam poznačiť znova. Emoticon Emoticon Chápem, tú tvoju pauzu, sama som jednu mala, aj keď podstatne kratšiu, ale mala. Takže, toto bude v pohode, neboj. Emoticon No ale musím priznať, že sa mi trošičku dosť nepáčila tá Bellina výhovorka. Emoticon Ako upírka by mohla byť malinko inteligentnejšia a vymyslieť si niečo lepšie alebo proste reagovať úplne inak. Emoticon Emoticon No ale to je len taký nepodstatný detail. Ja som inak spokojná a pevne verím, že na ďalšiu kapitolu nebudem musieť tak dlho čakať. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. monacullen
23.04.2012 [17:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.04.2012 [16:10]

domcamerciTak jsem se omylem dostala k téhle kapitole, když jsem se dívala ve sloupku po něčem jiném, protože upřímně - pět měsíců je vážně moc. A ještě pro takhle krátkou kapitolu, kterou vidím maximálně na dvě hodiny psaní. Ale fajn. Nechme pauzu pauzou, protože tohle ti spočítá počet lidí, co na to zapomněli, což by mě osobně zruinovalo. Já nezapomněla, protože ten nápad je prostě něco. Ale zpracování téhle kapitoly se mi nelíbilo. Slova byla taková... mdlá. Něco mezi hovorovou řečí, a pak najednou... Já nevím, nejsem někdo, kdo může kritizovat, takže radši nechám stylistku - ať už je sebeprapodivnější - být. Nedokázala jsem pochopit Isobeliny reakce. Její rodiče zemřeli celkem před nedávnem a ona myslí na dětský, trapný brek. Nepřirozený... Emoticon
Další kapitolu si ale přečtu. Nevim, jestli si z tohohle něco vezmeš, ale vážně jsem si tu lámala hlavu nad tim, jak ti šetrně napsat, co se mi nelíbilo. Ale vzhledem k tomu, že tu povídku čtu a nechávám komentář u všeho, co si přečtu, tak nebylo zbytí.
Ale co oceňuju je, že ses na to nevykašlala úplně. Emoticon

23.04.2012 [15:28]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, příště si však dej pozor na následující chyby:
- Čárky (!!!),
- Slovesné třídy,
- Překlepy,
- Vynechaná písmena,
- Malá/velká písmena,
- Skloňování,
- Chybějící mezery,
- Ni/ní (krátce ve 4. pádě),
- S/Z (svonivým hlasem -> zvonivým),
- Renesmée -> Renesmé, případně Renesmee,
- Počáteční uvozovky, které musí být vždy dole,
- Moji/mojí.
Díky. Emoticon

Pokud si s gramatikou sama nevíš rady, v Pomoci autorům si najdi korektora. Tolik chyb by OP mít neměl, tak nad tím popřemýšlej. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!