Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jméno pro lásku - prolog

Breaking Dawn and Hunger Games


Společně s Infinity jsme dokončily prolog a nyní ho sem vkládáme. Děj povídky navazuje na Nový měsíc, kde je Bella ve Volteře. Co když se vládci rozhodnou jinak, co se stane s Bellou? A co Edward? Jak to příjme? To se dočtete v tomto prologu. Přeji příjemné čtení. Jakékoliv komentáře potěší, PixieOfWater.

Stála jsem společně s Alice a Edwardem před vládci Volterry. Aro, Caius a Marcus, ano tak se jmenovali. Právě teď se dohadovali, co se se mnou stane. Byli jen dvě možnosti, zabít nebo přeměnit.

Nikdy by mě nenapadlo, že by mohla existovat i třetí možnost. Možnost, jež navždy změní můj život. Úzkostlivě jsem svírala Edwardovu ruku a nejistě se podívala na Alice, která si prohodila pohled s Edwardem. Tázavě jsem na něho pohlédla.

„Nejsou rozhodnutí, proto se budoucnost neustále mění,“ odpověděl mi Edward na nevyřčenou otázku.

Tiše jsem polkla, to čekání bylo nesnesitelné. Snažila jsem se myslet na něco, co by mi ukrátilo čekání na rozsudek. Mé myšlenky se ubíraly samovolně k několika posledním dnů. Uběhly tak rychle. Připadá mi to jako před chvílí, kdy se objevila Alice a my jsme se pokusily dostat do Volterry a zachránit Edwarda od hlouposti, jež se chystal učinit, která by ho stála život. A stále může.

Náhle Alice vytřeštila oči a ztuhla. Měla vizi a jak to vypadá, nic příjemného to nebude, jelikož Edward začal vrčet a tvářit se naštvaně a zuřivě zároveň. Což není právě uklidňující.

„Bella zůstane tady a stane se jednou z nás. Nebo zemře, tak zní náš konečný rozsudek,“ pronesl k ném nebo spíš ke mně Caius.

Z jeho pohledu mi naskočila husí kůže. Byla jsem rozhodnutá zemřít a rozhodně jsem neměla v úmyslu stát se stejně chladnou a vypočítavou zrůdou, jakou on bezpochyby byl.

„Raději zemřu,“ řekla jsem lehce třesoucím hlasem, načež se Caius zatvářil značně pobouřeně. Vládci si podali ruce a Aro promluvil:

„Pokud zemřeš ty, tví nadaní přátelé zde budou nuceni zůstat.“

To mě dočista odzbrojilo. Moc dobře jsem věděla, že život tady je pro Edwarda i Alice zradou jejich přesvědčení, proto jsem byla nucena příjmout druhou možnost, přeměnu. Jemně jsem vládcům přikývla a Alice se rozvzlykala.

Edward jí nejspíš četl myšlenky, protože se chystal k útoku na Caiuse. Vůbec jsem netušila, proč si vybral právě jeho, ale nestačila jsem nic namítnout, jelikož Demetri s Felixem chytli vzpouzejícího se Edwarda i nešťastnou Alice a táhli je pryč.

V hlave mi retonovala Edwardova poslední slova určená mně. On se vrátí. Vrátí se, ale ve stěnách tohoto hradu na něj bude čekat smrt. Kolena se mi podlomila pod tíhou skutečnosti. Zůstanu tady zavřená. Navždy...

Nevnímala jsem rozhovor Volturiů, proto mě velmi překvapily čísi ruce na mém těle a následná spalující bolest, šířící se od krku směrem k srdci. Přes všechnu tu bolest jsem jasně slyšela sýpavý dech přímo u svého pravého ucha.

Slyšela jsem slova, ale nedokázala jsem je rozlišit. Vím jen, že byla plná lásky, touhy a chtíče...

Takto začala nová etapa mého nového života, upířího. Někdy se táži proč já? Děsím se toho, co příjde. Budu muset pít lidskou krev? Nechci a přesto se obávám, že podlehnu. Nebo mě přinutí Volturiovi, pod pohrůžkou smrti Cullenových, mé jediné pravé upíří rodiny.

Oni jsou a vždycky budou mojí rodinou, ať budu muset žít tady nebo ne. Dělám to kvůli nim, vydržím to. Budu v to věřit. Neboť co jiného zbývá, že? Bolest mě zachvacuje stále víc, už nevnímám nic kromě bolesti, kdy to přestane?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jméno pro lásku - prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!