Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 5. kapitola

wéíáýžřčš


Jiná Bella! 5. kapitolaDalší kapitola. Prosím komentíky, jestli mám pokračovat...

První polibek

Zvedla jsem se a šla odnést tác. Vůbec jsem nevěděla kam by mohl jít, ale napadlo mě parkoviště. Doběhla jsem na něj, ale nikdo tam nebyla. Ani v jeho autě. Chtěla jsem jít na mou hodinu, ale pak mě napadlo, že by mohl být u své třídy. Rychle jsem běžela, ale když jsem si byla jistá, že je tam, zpomalila jsem. Seděl na parapetě u okna a já si k němu tiše přisedla.

„To tě to tolik vzalo?" zeptala jsem se a on hned vylítl.
„Ani nevíš jak! Emmet si ze mě bude utahovat dalších sto let!" zařval, ale pak si uvědomil co řekl. Takže jsou i nesmrtelní, nebo co? To sem z toho jelen.
„Edwarde, promin. Já jsem to tak nemyslela." řekla jsem a chytla ho za ruku. On se na mě podíval a vyprskl.
„Ale řekla jsi to!" S tím se zvedl a naštvaně si to odkráčel někam do pryč. Vydala jsem se na svojí hodinu.

Naštvaně jsem hodila taškou a moje učebnice hlasitě dopadli na lavici.
„Ale no tak." řekl Emmet a na tváři mu hrál pobavený usměv.
„Ještě řekni, že jste se neusmířili!" řekl a ještě víc se usmál.
„Je tak tvrdohlavej!" zaklela jsem a to už Emmet nevydržel a vybuchl smíchy.
„No jo no. To je prostě náš Edík." řekl a ještě více se rozesmál. Naštěstí zazvonilo, ale pro nás dva to nemělo skoro žádný význam. Celou hodinu jsme si šeptem povídali vtipy a smáli se. Hodina uběhla neuvěřitelně rychle a já se loučila s Emmetem.
„Tak čau Emme. Měj se." řekla jsem a vydala se na parkoviště. Zaslechla jsem Emmeta jak na mě volá.
„Ty taky Bells. Čau." Vydala jsem se ke svému autíčku. Edward mě však doběhl.
„Bello, promiň, je mi to strašně líto. Neovládal jsem se." řekl a ruce sepjaté v prosík.

Usmála jsem se a on mi vlepil pusu na tvář.
„Díky. Tak co jedeme kvám?" zeptal se a já neměla páru o čem mluví.
„No dneska tě mám přece doučovat, ale mohl bych jet prosím s tebou? Alice chce jet na nákupy a chce půjčit moje auto."řekl a já nic nenamítala.
„A jak pojedeš zpátky?" zeptala jsem se, jelikož jsem o něj měla starost.
„Carlisle by se měl dneska koukat u vás s Charliem na zápas, tak zpátky pojedu s nim." řekl a  už nastupoval do auto. Moje autíčko se pomalu rozjelo, ale to mi nestačilo. sešlápla jsem plyn jak nejvíc sem mohla a z parkoviště jsme se vyřítila jako blázni. Celou dobu jsem si tu jízdu užívala a tím pádem Edwarda skoro vůbec nevnímala. Dojeli jsme domů. Charlie ještě nebyl doma.
„Jdu se převléct. Udělej si pohodlí." řekla jsem a vydala se nahoru.

Vzala jsem si tričko s výstřihem do V a volně jeansy. Když jsem sešla dolů, Edward seděl u televize a koukal na nějaký zápas. Těžce jsem dosedla vedle něj.
„Tak co, jdeme na to učení?" zeptal se.
„Mě se tak nechce." řekl jsem a chytla jsem se gauče.
„Ale půjdeš!" řekl a už mě tahal z gauče. Já se však držela jako klíště. Po chvilce mě zdolal a hodil si mě do náruče, jako bych nevážila ani kilo.
„Okamžitě mě pust!" řvala jsem na celý barák a kopala a bouchala mu do zad. Strašně mě to bolelo. Když mě v pokoji položil opatrně na postel, podívala jsem se a na okrajích mých rukou začínali fialovět modřiny. Sedla jsem si a řekla ze srandy uraženě.

„Vidíš? A to chceš, abych jsem se s tebou učila. Takový modřiny mi dělat." řekla jsem a on se zatvářil lítostivě a sedl si vedle mě na postel.
„Já nechtěl Belli. Promiň."
„Tak jo, omluva se přijímá, ale do toho učení se mi vůbec nechce. Co kdyby jsme se dneska neučili a někam se jeli podívat? Kdyby jsi měl v sobotu čas, mohli by jsme se sejít a to učení dohnat. Teda jestli nemáš rande, nebo tak." řekla jsem a čekalana odpověd.
„Já a rande, no to tak. Ale jo tzo by šlo a co chceš teda dělat?" zeptal se a už vstával z postele. „No ráda bych se podívala někam tady do lesů. Mám je ráda."  řekla jsem a vydala se ke skříni. Stáhla jsem ze sebe tričko a on se jako pravý gentelman otočil.

„Nemusíš se otáčet. Já se nestydim." řekla jsem a naschvál se otočila.Stála jsem před ním jen v podprsence a on si mě prohlídl od hlavy až k patě. V jednom momentě byl u mě a líbal mě na krk. Byla to nádhera. Vůbec nevěděla o co tady jde. Vzal mě do náruče a pomalu položil na postel. Přesunul se na mé rty. Bylo to tak krásné, něžné a procítěné.

Nikdy jsem nedostala takový polibek a to jich bylo požehnaně! Ač jsem nechtěla musela jsem se odtáhnou podívala jsem se mu do očí a ty byly zase černé. Už mě to tolik nevystrašilo a tak jsem se ho přímo zeptala.
„Edwarde to by jsme neměli." řekla jsem a jeho oči zezlátlli.
„Promiň, já jsem se neovládnul." řekl s a začal vstávat z postela. Chytla jsem ho za krk a přitáhla si ho zpátky. Nechtěla jsem, aby to skončila. Naše polibky byl naléhavé a vášnivé nemohla jsem se ho nabažit. Dveře se otevřeli a vnich stál...


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!