Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 29. kapitola

wtf6


Jiná Bella! 29. kapitolaDalší kapitolka. Charlie a Aro.

Jako první u mě stála Esme. Tvrdě mě objímala a zvlykala mi do mikyny. Pořádně jsem jí stiskla a ona zvlykala ještě vís. Moje mamka. Je tak křehká a zranitelná. Mám jí ráda, jako maminku. „Mám tě ráda mami." řekla jsem a ona se ode mě odtrhla.

Byla dojatá. Zase mi padla kolem krku. Carlisle jí ode mě musel odtahovat. Esme se postavila stranou a stále vzlykala. Ted Carlisle. Přátelsky jsme se objali a on jen prostě řekl. „Vítej doma, Bello." řekl, ale nebylo to tak prosté.

Bylo v tom mnoho citů a já byla opravdu dojatá. kdybych byla člověk slzela bych, ani bych nevěděla jak. Rosalie. Obě jsme byly k sobě nesmělé, ale ona to překonala. Sestresky mě objala a já jí taky.

Věděla jsem, že odedneška náš vztah bude mnohem vřelejší. byla jsem za to ráda. Emmet. Emmet mě zvedl do vzduchu a začal se mnou házet. Musela jsem se smát. „Vítej zapátky, sestřičko." řekl, když už jsem stála na zemi a ještě jednou mě objal.

Alice. S tou jsme se přivítala už venku, ale bylo jí to asi málo. Pevně mě stiskla a já se snažila jí nezmáčknout jako před tím. Ještě než se odvrátila zašeptala mi do ucha. „Nákupům se nevyhneš." řekla a všichni se tomu zasmáli.

Odtančila do ustraní a ted už zbýval jen Jasper. Myslela jsem, že si podáme jen ruce, ale on se mi vrhl kolem krku.

„Jsem rád, že jsi zpátky, Bello. Je dobré nemít chut tě každou chvíli vysát." řekl a já se zasmála. Jo to musela být uleva. Obzvlášt pro něj. Otočila jsem se na Edwarda. Krásně se usmíval. Došla jsem až k němu a zavěsila se mu kolem krku.

„Miluju tě." zešeptala jsem mu do ucha. „Miluju tě." řekl on a já byla opravdu štastná. Odtáhla jsem se od něj. Bylo odpoledn, takže jsem měla ještě čas.

Chtěla jsem se jít podívat za Charliem. Vím, žýe se mu nesmím ukázat, ale když bude spát... Alice jakoby mi četla myšlenky jen suveréně řekla. „Věci máš v koupelně." A já jen stroze poděkovala. „Díky." řekla jsem a vydala se do koupelny.

Svlékla jsem se a a špinavé prádlo hodila do koše, který stál v rohu. Vlezla jsem si do sprchy a nechala na sebe dopadat vařící kapky, které mě dokonale uvolnily. asi po půl hodině jsem vylezla a začala se oblékat.

Alice mi připravila mosré spodní sexy prádýlko, ale nechápala jsem na co. Džíny, modré triko a černou mikynu. Černé tenisky ležely u dveří. Oblékla jsem se avydala se dolů. Všichni byli někde jinde, jen Emmet seděl před televizí  a koukal na nějaký baseballový zápas. Sedla jsem si vedle něj a chvilku ho pozorovala.

Přestalo mě to byvit a tak jsem se vydala k Edwardovi do pokoje. Otevřela jsem opatrně a co nejtišeji dveře. Seděl naproti oknu a pozoroval setmělou krajinu. Sedla jsem si beze slov vedle něj a pozorovala s ním. Seděli jsme tam asi hodinu jen tak, aniž bychom spolu promluvioli jediné slovo, když jsem si uvědomila, že chci ještě za Charliem.

„Lásko, musím ještě za Charliem." řekla jsem a pomalu se zvedala k odchdu. Chytl mě však za ruku a ajá těžce dosedla zpět. Vášnivě se přisál na mé rty a já byla opravdu překvapená. Zachvilku jsem se však vzpamatovala a začala mu jeho náruživé polibky oplácet. Pomalu jsme se začal odtahovat, ale on si mě k sobě zase přitáhl.

Polibek pomalu dozníval a já se konečně odlepila. né že by se mi to nelíbilo, ale musim ještě za tátou. Jen jsem se usmála, otevřela okno a vyskočila. Běžela jsem skrz les. Stanula jsem na zahradě. Všechno tu bylo stejné.

Ikdyž jsem tu byla jen chvilku všechno mi to tu přirostlo k srdci. Slyšela jsem, jak Charlie spokojeně a pravidelně oddechuje a tak jsem vyskočila do jeho pokoje.  Stoupla jsem si do rohu místnosti a pozorovala ho. Vypadal strhaně a unaveně. Bylo mi tolik líto, že jsem se s ním ani pořádně nerozloučila. Stála jsem tam ještě asi hodinu, když jsem se rozhodla prohlídnout si naposledy byt.  Šla jsem první do svého pokoje. Všechno zůstalo tak jak jsem to nechala. Na stole leželi papíry a mě napadlo napsat Charliemu dopis, aby se tolik netrápil. Sedla jsem si ke svému bývalému pracovnímu stolu a začala psát.


Milý tati.
Moc se omlouvám ,že jsem odešla tak narychlo a ani se pořádně nerozloučila, ale muselo to tak být. Nezlob se na mě. Mám se dobře. Až moc dobře. V ničem nestrádám, takže o mě nemusíš mít obavi. Prosím neříkej nikomu o tomto dopise.Žij tati, jelikož tvoje dcera se má dobře a doufám, že ty se budeš mít stejně. Mám tě moc ráda.
Bella


Dopsala jsem ten dopis a vydala jsem se do kuchyně. No byl to spíš vzkaz, než dopis. Ani já ani táta jsme nikdy nebyli na vylívání srdcí a stačilo pár řídků na to, abychom oba pochopili. Nechala jsem vzkaz na stole. Prohlídla jsem si kuchyn a vydala se do obýváku. Všude se povalovali plechovky od piva sáčky od brambůrek.

Za sekundu jsem je měla všechny uklizené a vypadalo to o mnohem líp. Vydala jsem se zpátky za tátou. Stála jsem nad jeho postelí ještě asi půl hodiny, když jsem uznala za vhodné, že bych už měla jít.  Naposledy jsem se podívala a už jsem běžela zpátky domů.

Bude se mi po něm stýskat. Běžela jsem zpátky domů a všichni seděli v jídelně. To znamenalo jediné. Porada. Pozdravili jsme se a já si sedla na volné místo vedle Edwarda. Chytl mě za ruku a já se mu odvděčila lehkým usměvem. Bello chtěl jsme s vámi mluvit kvůli Arovi.

Určitě to nenechá jen tak, že jsi mu utekla, ale jednou jsem mu prokázal velkou službu, takže by mi mohl vyhovět v tom, aby vás dva nechal na pokoji." řekl Carlisle a jeho pohled se upíral jen na mě. „Carlisle já nevím..." řekla jsem, ale on už v ruce držel mobil. Vytáčel Arovo číslo.

Najednou se ozval z telefonu řev. „Kde je moje snoubenka?" řval Aro na Carlisle a ten se ho snažil uklidnit. „Aro uklidni se! Právě kvůli tomu ti volám. Chci, abys  oba nechal na pokoji." řekl  s ledovým klidem Carlisle. „To snad nemyslíš vážně. Jen kvůli tomu, že to chceš si nenechám pláchnout svou nastávající." řekl, ale carlisle to nevyvedlo ani trochu z míry.

„Ale necháš Aro. Moc dobře víš, že mi ještě něco dlužíš, takže..." nechal větu dokončenou a z telefonu se nic neozývalo. „Carlisle. je to už dávno." řekl už zoufale Aro a já věděla, že máme vyhráno. „Něco si mi slíbil Aro. doufám, že to hodláš dodržet." řekl přísně Carlisle a já stiskla štěstím Edwardovu ruku. Podíval se na mě a jen se smál.

Jako já. „Dobře Carlisle, ale pamatuj, že si to budu pamatovat." řekl naštvaně Aro a Carslisle s usměvem na rtech jen řekl. „Jsme si kvit." řekl a Aro zaklapnul mobil. Začala jsem skákat radostí a edward se taky postavil. Vrhla jsem se mu kolem krku a myslela jsem, že lepší už to být nemůže. Ale mýlila jsem se. Mohlo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 29. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!