Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 21. kapitola

Kirsten and Rob


Jiná Bella! 21. kapitolaDalší kapitolka. Já vím trvalo mi to docela dlouho než jsem dostala nějaký nápad, ale ted už vim a budu se snažit to dohnat. Doufám, že vás tím nápadem nezklamu. Další kapitolka. Prosím komentáře, kritiku...

Nevěděla jsem proč tam, ale něco mě tam táhlo. Neuvědomovala jsem si, zě moje červené oči mě možná prozradí, ale pak mi to došlo. Podívala jsem se do zrcátka a moje oči byly zelené. Nemohla jsem tomu uvěřit a tak jsem si promnula oči a znovu se podívala.

Ted však byly modré. Takhle se to opakovalo asi desetkrát a pokaždé měli jinou barvu. Pak mi to došlo. Umim si měnit barvu očí. Svůj pohled jsem odvrátila od zrcátka a jen si přála, abych je měl zase tmavě hnědé jako když jsem byla člověk.

A světe div se, byly tmavě hnědé. Spokojeně jsem se na sedačce zavrtěla a zavřela oči. Musela jsem si promyslet co vůbec budu dělat. Ani nevím co budu dělat ve Volteře a vždyt tam ani nikoho neznám. Všechno jsemvypustila z hlavy.

Ani nevím jak, ale najednou nám kapitán oznamoval, že přistáváme. Přisávola jsem se, aby letušky neměli keci a za cvilku jsem stála v letištvní hale. Vzala jsem si taxík a vyjela jsem směr Voltera. Cesta trvala asi hodinku a taxík mě vysadil hned na kraji města. Vydala jsem se do města. Celé město bylo velmi staré a zachovalé.

Bylo tu mnoho turistů, kteří fotili každý výklenek a každou hloupost kolem sebe. Pozorovala jsem je a pobaveně se smála. Když si uvědomím, že jsem byla taky taková... Ale já si ze svého lidského života nic nepamatuji. Zajímalo by mě, co jsem měla společného s těmi upíry ve Forks nebo kde.

Z mého přemýšlení mě však vytrhnul pach nějakého upíra. Ohlédla jsem se po něm a byla to krásná bruneta. Měla černé šaty, které jí sahali sotva do půli stehen. Její oči se nedali přehlédnout. Fialové. Nevím ani jak, ale něco mi říkalo, že se jmenuje Heidy.

Vydla jsem se za ní a ona si mě prohlížela od hlavy až k patě. Snažila jsem se zachytit její myšlenky a povedlo se. „Kdo to je? Doufám, že mě nebude zdržovat, protože Aro by nebyl nadšený, kdybych mu nepřivedla nic k obědu," myslela si a já věděla, že potřebuju toho Ara. Naštěstí bylo zataženo a tak jsem se mohly já i ona volně pohybovyt venku.

Došla jsem kní a ona si mě obezřetně prohlížela. „Ahoj já jsem Bella a hledám Ara," řekl jsem a její myšlenky byly najednou zmatené. Věděla jsem že musí první dovést nějaké lidi a tak jsem zakřičela na celé náměsstí. „Prohlídka starobylého hradu zdarma. Největší památka ve Voltře." Můj krásný hlas se odrážel od stěn a všichni se otočili ke mně.

Hrnulo se k nám asi třicet lidí a já jsem se otočila na Heidy. Usmála jsem se a ona taky. Myslím, že z nás budou dobré kamarádky. Vydali jsme se do hradu a já byla jako poslední. Viděla jsem všechno do posledního detailu. Byla to krása.

Pomalu jsme se blížili k nějaké síni, kde byl největší hluk. Slyšela jsem každý krok, který v té místnosti dolehl na zem. Usmála jsem se. Můj sluch musí být hodně dobrý. Došlo jsme k vysokým dveřím, které se pomalu otevřeli. Všechny lidské bytosti vydechly ůžasem, ale se mnou to nic neudělalo.V té obrovské síni bylo několik upírů.

Asi deset. Myslím, že Aro seděl na trůnu uprostřed a pobaveně je sledoval. Chtěla jsem mu udělat překvápko a tak jsem se vmísila do středu davu, aby moje vůně nebyla tolik cítit. Heidy se postavila vedle trůnu. „Vítejte přátelé. Doufám, že se budete dobře bavit a když vy ne tak mi zaručeně ano," řekl a několik upírů se vrhlo na lidi po stranách.

Aro vyskočil a dopadnul přímo přede mě. Místo pobavení měl ted na tváři překvapení. Koukal na měl jak tele na nový vrata ajá se musela zasmát. Chtěla jsem položit přátelsky Arovy ruku na rameno, ale nějaká blodatá upírka po mě skočila, ale byla na mě pomalá.

Silou vůle jsem jí odmrštila někam pryč a tu ruku Arovy na rameno položila. „Tak co, Aro, jak jde život?" zeptala jsem se a jeho překvapení ustoupilo stranou a vystřídala ho potěšenost.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 21. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!