Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 15. kapitola


Jiná Bella! 15. kapitolaA další.

Bylo to něco neuvěřitelného. Myslela jsem, že se pod ním rozplynu štěstí, ale naštěstí se nic takového nestalo. Byl to ten nejlepší sex, který jsem kdy zažila, a to jsem jich měla už požehnaně.

Začal se ve mě pomalu pohybovat a já vzdychla. Místností prostupovali jen anše hlasité vzdychy a já se pomalu blížila k vrcholu. Začal přirážet a já byla v sedmém nebi. Mé tělo s začalo otřásat pod náporem té vášně a já dosáhla vrcholu. Ještě pár krát přirazil a svalil se na postel vedle mě. Přitulila jsem se k němu a přitiskla se k němu jako klíště. Byla jsem příjemně unavená a oči se mi klížili, nechala jsem se pohltit bezesným spánkem.

Ráno jsem se probudila a rozhlídla se po pokoji, nikdo tam nebyl. POhltila mě panika, kde je Edward? Byla jsem stále nahá a tak jsem se zabalila do deky a šla ke dveřím. Ty se ale náhle otevřeli  a v nich stál Edward se snídaní. Usmíval se a já taky. „Kam pak jste se chystala, maldá dámo?" řekl a už mě bral do náručí. Snídani měl položenou v pokoji na stole a mě nesl zpátky do pokoje.

„To vás nemusí zajímat, pane." řekla jsem a on se zatvářil uraženě.
„Ale musí, protože ted jse jen moje, slečinko." řekl a zase se usmíval a skláněl se ke mně. Chtěla jsem ho trochu potrápit a tak jsem mu dala ruku na pusu.
„A co takhle snídaně? Uvidíme, jestli si tu odměnu zasloužíš." řekla jsem a přede mnou stál tác s jídle. Toasty. Okamžitě jsem se do nich pustila. Byly výborné. Zachvilku už tam nezbyl ani jeden a Edward na mě vykuloval oči.

„No co? Včera jsem byla trochu vysílená a tak ted tu sílu musím zase nabrat. Nechceš náhodou tu odměnu? Protože by sis jí zasloužil." řekla jsem a on se ke mně začal pomalu sklánět. Přišlo mi to jako nekonečná doba a tak jsem ho chatla a přitáhla si ho. Naše polibky nebyly opatrné a rozvážné, ale vášnivé. Jeho ruce začali jezdit po mém těle, ale mně to ještě pořád bylo málo.

Odtrhla jsem se od něj, ač nerada, a vstala jsem a vydala se do koupelny. Sledoval každý můj pohyb vzala jsem si tu deku a už jsem byla u dveří koupelny. Otočila jsem se a ukázala mu prstem, aby šel za mnou. Okamžitě stál za mnou a začal mě líbat. Pomalu mě s našimi polibkami vedl do sprchy. Slvlékl ze mě tu deku, ale svoje oblečení si nechal.

Pustil horkou vodu a já se dokonale uvolnila. eho oblečení bylo celé mokré a všechno se mu lepilo na tělo. Myslela jsem, že se zblázním. Byl tak sexy. Mokrá košile se mu přilepila na tělo a obkreslovala každý jeho sval. Musela jsem se na to podívat. Odtrhnula jsem se a on zavrčel. Oba jsem se navzájem prohlédli a já mu začala rozepínat košili. Knoflík po knoflíčku až jsem se dostala až k tomu poslednímu. Sundal si jí a já si vychutnávala ten pohled na jeho obnažené tělo.

Naše rty se zase spojili a on mě chytl za zadek a já mu obmotala nohy kolem pasu. Přirazil mě ke stěně. Cítila jsem i přes kalhoty jeho vzrušení. Sáhla jsem mu po kalhotách a ty byly v mžiku pryč. Měl už jen boxerky, ale já byla nahá. Naše mu dokonalému spojení bránili jen ty boxerky. Přes ně bylo jeho vzrušení cítit ještě více.

Otřela jsem se mu o něj a on mi vzdychl do ust. Svoje boxerky v rychlosti shodil a pomalu a něžně do mě vniknul. Byl to výbuch vášně. Okamžitě začal zvedat tempo a přirážel. Musela jsem se od něj odtrhnout, abych se nadechla a moje a jeho vzdychy prostoupili celou místností.

Stále zvyšoval tempo a já naše rty zase spojili. Naše jazyky se pohybovali ve stejném rytmu, jako naše těla. Byla to dokonalá chvíle. Nechtěla jsem, aby tohle někdy skončilo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!