Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 13. kapitola

Rose


Jiná Bella! 13. kapitolaDalší kapitolka. Bella s Edwardem budou mít nepříjemnou návštěvu.

Natáhla jsem ruce k jeho košili a začala rozepínat. Už jsem byla ve prostřed a najednou Edward přestal a podíval se nahoru. Okamžitě jsme oba stáli a naproti nám stáli pro mě neznámí upíři. Jediný koho jsem poznala byla Jane a Demetri. Volturiovi. Ale jakto, že je Alice neviděla?

Můj dech se pomalu uklidnuval a Edward měl ruce v pěst. Aro měl hubu od ucha k uchu, ale mě to moc vtipné nepřišlo. Vyrušit nás v takovéhle chvíli. Kdybych mohla utrhla bych mu hlavu a Edward měl co dělat, aby to neudělal.

„Edward, jak milé překvapení." řekl Aro a natáhl ruku k Edwardovi.

Ten mu jí opatrně podal. Aro se ho lehce dotknul. Trvalo to jen chvilinku. „Velice mě to mrzí, že jsme vás vyrušili v takové intimní chvilce," řekl Aro a ještě více se usmál "ale nemohl jsem si to nechat ujít. Její vůně je tak silná. Měli by jsme si promluvit na příhodnějším místě, ne?" zeptal se Aro a už jsem byla v Edwardově náručí. Běželi jsme zpátky domů. Všichni už byli doma a Alice se na nás omluvně podívala.

Edward jí nenávistně provrtával pohledem. Celá rodina seděla v obýváku, ale jedno křeslo navíc tu bylo přistaveno pro Ara. S Carlislem se velice přátelsky až kamarádsky přivítal a s Esme taky. Zbytek rodiny byl, ale ostražitější. S Arem tu bylo asi dalším pět, ale ten Demetri ze mě nespouštěl oči. Edward na něj varovně zavrčel a Aro se na něj významě podíval. Aro začal svůj nudný proslov. „Milý přátelé, jistě víte proč jsem tady. Tady Isabella ví o nás skoro všechno a to se nesmí nechat jen tak." řekl Aro a svůj pohled upíral na všechny z nás.

„To všichni víme Aro pokračuj." pobídl ho Carlisle a Aro nad námi, nebo spíš nade mnou vynesl ortel. „Bud´ tuto talentovanou dívku přeměníte okamžitě nebo jí bohužel budeme nuceni zabít. Bylo by mi moc líto, kdyby takový talent jako má Isabella byl promrhán." řekl a všichni jsme byli překvapeni.

Tak málo času?

„Přijde mi to nějak unáhlené, Aro. Bella ani nedokončila školu a co její otec. Je to policejní náčelník, nenechá to tak." snažil se Carlisle nahrát co největší čas. Aro byl však neůstupný.

„Jak jsem řekl Carlisle. Své rozhodnutí nehodlám měnit. Tak Isabello, kdo chceš aby tě proměnil?" zeptal se a usměv na rtech mu jenom hrál.

Měla jsem vybráno hned. Podívala jsem se na Edwarda a ten se tvářil jako boží umučení. Pořád jsme si hleděli do očí a on se začal pomalu naklánět k mému krku. Měla jsem strach jak proměna bude probíhat, ale věděla jsem, že mě Edward neopustí.

Uvědomovala jsem si, že tohle jsou moje poslední okamžiky v mém lidském životě a tak jsem zavřela oči a přehrávala jsem si všechny vzpomínky od dětství, až po součastnost. Některé byly špatné, některé dobré. Ty nejlepší jsem však zažila s Edwardem. Mým andělem. Jeho rty byly jen pár milimetrů od mého krku, když někdo hlasitě vykřikl: „Dost!"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!