Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 12. kapitola

2.JessicaBrikker-Zasnoubená


Jiná Bella! 12. kapitolaDalší dílek. Pevně doufám, že se vám bude líbit.

Neměla jsem tušení, jak dlouho jsem spala, ale když jsem se probudila skláněl se nade mnou Edwarda a usmíval se jako sluníčko. Usměv jsem mu opětovala a promnula si oči, abych se trošku probudila. Ležela jsem v jeho posteli. Ani jsem nevnímala, že mě přenesl.
„Jak jsi se vyspala?" zeptal se a mě zahřálo u srdce.
„Dobře, co tě tak rozveselilo?" zeptala jsem se, jelikož mě to moc zajímalo.

Chvilku se tajemně usmíval a já nemohla odolat. Kdyby ted po mě něco chtěl, svolila bych na cokoliv.
„Víš, jsem rád, že se staneš upírem. Budu tě mít dokonce existence." řekl a vrhle si mi okolo krku. Koukala jsem s otevřenou pusou a objetí jsem mu opětovala. Pomalo se ode mě odtáhl a blížil se k mým rtům. Nekompromisně se na ně přisál a já své obětí ještě více zesílila.

Usmál se. Mě však tohle nestačilo. Zamotala jsem své ruce do jeho vlasů a hrála si s nimi. POmalu jsem se pokládali na postel a on se opřel o lokty, aby mě nemačkal. Vůbec se mi nelíbilo, že jsem pod ním a tak jsem se překulila na něj. Naše polibky neměli konce. Jemu to zjevně taky nestačilo a jeho ruce jezdili po mém celém těle. Nelíbilo se mu, že je pode mnou a tak se opatrně překulil na mě.

Odtáhl se. Vůbec se mi to nelíbilo.
„Budeme mít spoustu času a navíc, nechtěl bych ti ublížit." řekl jemně, ale já prostestovala.
„Ale já to chci zažít ještě jako člověk, Edwarde." řekla jsem a on se na mě usmál.
„Ještě není pravá chvíle lásko. A navíc Volturiovy přijdou asi tak za dva týdny a s tou tvojí nohou by to asi nebylo moc vhodné." řekl bez kompromisů a posadil se.

Vstala jsem z postele a šla dolů do kuchyně. Emmet seděl na gauči a já si vzala telefon. Chtěla jsem zavolat Chraliemu a říct mu at o mě nemá strach.
„Ahoj tati, tady Bella." řekla jsem a čekala na odpověd.
„Ahoj Bells. Jak se máš? Jsi u Cullenů?" zeptal se a já navšechny spěšně odpověděla.
„Jo mám se skvěle, jsem u Cullenů a tati, mohla bych tady ještě zůstat do zítra?" zeptala jsem se a lekla jsem se, jelikož kolem mého pasu se obmotali Edwardovi ledové ruce.

Jen se usmál a oba jsme vyčkávali na Chralieho odpověd. „Jo jasně Bells. Jestli to nebude vydit Carlislemu?" řekl a já mu rychle odpověděla. „Ne jasně že ne. Tak zatím." řekla jsem a rychle zavěsila. Edward mě vzal do náruče a zatočil se se mnou. Udělalo se mi torichu špatně, ale hned mě pustil na zem, takže to bylo dobré. Vydala jsem se do kuchyně a Edward mi byl v patách. Chtěla jsem si něco udělat, ale Edward mě předběhl.

„Já sám!" řekl a nádherně se usmíval.
„Mimochodem, jsi si jistá, že tu můžeš zůstat?" zeptal jse a stále se usmíval. Chtěla jsem si s ním trochu pohrát a tak jsem se zvedla a vydala se ke vchodovým dveřím.
„Když ne, tak já asi půjdu." řekla jsem na oko uraženě a už jsem stála v obýváku. Emmet měl pusu od ucha k uchu a pobaveně mě sledoval. Samozřejmě všechno slyšel a tak čekal, jak se Edward zachová.

Přede mnou se objevil Edward a chytl mě za ruce.
„To byla legrace, lásko." řekl a nasadil prosebný pohled. Dělala jsem stále uraženou a chtěla jsem ho obejít, ale vždycky jsem narazila na jeho kamenou hrud. Emmet měl co dělat, aby nevyprskl smíchy, ale držel se. Edward už nevěděl, jak mě má přemluvit a tak klekl na kolena.

„Prosím, Bellinko. Vždyt to byla jenom legrace." řekl a ruce měl sepjaté v prosík. Podívala jsem se na Emmeta a oba jsme vyprskli smíchy. Dopadla jsem na kolena a opřela se o Edwardovu hrud, abych se tím smíchem neskácela k zemi uplně. Na oba nechápavě koukal a pak mu to docvaklo. Sklonil se k mému uchu a svůdně zašeptal.
„Ty jsi ale mrška." řekl a dotkl se mého ušního lalůčku. Mnou projela jako blesk vlna touhy. Znenadání jsme byla v jeho náručí a on běžel do lesa, neznámo kam.

Zastavili jsme se asi po pěti minutách na nádherné louce. Otevřela jsem pusu užasem a on se usmíval jako sluníčko. Z mraků vystoupilo slunce a on se začal třpytit jako milion diamantů najednou. Byla to nádhera. Pomalu jsem natáhla ruku a přejela po jeho dokunalé hrudi, kterou měl odhalenou. Slastně zavřel oči a užíval si můj dotek.

Přistoupila jsem k němu a jako by se mněl rozbít, vzala jsem ho za týl a jemně se přisála k jeho rtům. Vroucně a ochotně mi polibky oplácel a najednou jsem nestála vedle něj, ale oba jsme leželi na trávě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!