Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 10. kapitola


Jiná Bella! 10. kapitolaDalší kapitolka. Omlouvám se. Docela dlouho jsem nepřidala další dílek, ale musela jsem se učit a jela jsem na New moon do Plzně, takže jsem to vůbec nestíhala. Ale doufám, že tenhle dílek se vám bude líbit.

Ani jsem netušila co má v umyslu, ale nehodlala jsem mu to přerušit. Už stál skoro u mě a já cítila jak se mi do tváří nahrnuje krev. Usmál se tím nejkrásnějším usměvem a mě se zastavil dech. Nechtěla jsem, aby tenhle okamžik někdy skončil. Byl tak perfektní, tahle chvíle byla perfektní. Mohla bych se něj koukat tisíciletí a nikdy by mě neomrzel.

Stál už přímo přede mnou. Seděla jsem a tak jsem na něj koukala jak malé dítě na dospělého. Musela jsem se usmát. Pomalu se ke mně skláněl a nebyl si jistý, jestli to, na co se ted chystá může udělat. Už jsem to nemohla vydržet a tak jsem ho chytla za týl a přitáhla jsem si jeho rty na své. Bylo to dokonalé. Ze začátku jsme oba váhali a naše polibky byly opatrné a rozvážné. Jemně se dotýkal mých rtů, ale asi mu to bylo málo a mně taky.

Znenadání se naše polibky staly vášnivějšími a naléhavějšími. Nemohla jsem se ho nabažit. Myslela jsem, že se rozplynu láskou. Pulzovala mnou jako srdeční tep v čerstvé ráně. Stávala se nedočkavější a chtivější. Chtěla jsem toho víc. Jako kdyby mi četl myšlenky začal se pomalu odtahovat. Ještě jsem seděla a on byl ke mně skloněný. Za čal se narovnávat, ale já si stoupala, jelikož jsem nechtěla, aby se naše rty oddělily. Bylo to jako létání. Tak vyjímečné a osvobozující. No prostě nádhera.

Naše polibky ustaly a oba jsme nemohli popadnout dech. Edward se usmíval jako sluníčko a já na tom byla podobně. Kouli jsme se jeden druhému navzájem do očí a ani jsme nemuseli mluvit. Rozumněli jsme si dokonale i bez těch bezvýznamných hloupých slov, které stejnak nevystihnout ani zdaleka tak pocity, které jsme cítili.

Musela jsem se zeptat. Bylo mi to divné.
„Kde jsou všichni?" zeptla jsem se a on se jen usmál.
„To ti nestačím já?" řekl laškovně a usmál se. Jen jsem se usmála a vydala se do obýváku. Po těch lívancích jsem byla docela přejedená a tak jsem si potřebovala trochu oddychnout. Vzala jsem ho opatrně za ruku jako by se měla rozbít, kdybych jí pustila, ale to nehrozilo. Jeho stisk zesílil a já se na něj otočila a usmála se.

Těžce jsem dosedla na gauč a hlavu si opřela o jeho rameno. Jeho polibky byly cítit v mých vlasech a já slastně zavřela oči. Byla jsem štastná. Možná bych si myslela, že už bude všechno dobré a my s Edwardem se budeme mít dobře, ale to by se v místnosti nemohla oběvit Alice. Její výraz byl plný zděšení a strachu. Nechápala jsem z čeho může mít upír strach, ale rozhodilo mě to.

„Co se stalo, Alice?" zeptal se a napětí by se v místnosti dalo krájet.
„Máme problém?" řekla a v obýváku se objevil celý zbytek rodiny. Všichni měli ve tváři vepsaný stejný pocit jako Alice. Edward ho měl taky. Musel si to už u někoho v mysli přečíst, takže jsem zůstala jediná, co nemá o ničem ani páru. Bylo to strašně nepříjemné. To ticho bylo nekonečné a já trpělivě čekala až mi tohle všechno někdo vysvětlí. Nikdo se však k tomu neměl, tak jsem je musela trochu popostrčit.

„Co se stalo?" zeptala jsem se a všichni se po sobě podívali. Myslím, že se nemohli dohodnout, kdo mi to něco, co přede mnou tajili, řekne. Nakonec se všechny pohledy zastavily na Edwardovi a tak jsem se od něj trochu odtáhla, abych mu viděla zpříma do očí. Ještě chvilku bylo ticho a ve mě už začal bublat vztek. Každou chvíli jsem myslela, že to nevydržím a začnu na všechny řvát, aby mi vysvětlili co se tady děje. Ticho bylo stále neporušeno. Musela jsem být celá rudá od vzteku. Zvedla jsem se a rozzlobeně se podívala na Edwarda a na ostatní. Všichni se koukali jen na Edwarda a chvilka napětí přišla.

„Bello, máme problém. Volturiovy." řekl a já neměla páru o kom to mluví, ale už při tom jméně se mi zatmělo před očima a já nebezpečně zbledla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!