Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedno tělo, dvě duše 2. kapitola


Jedno tělo, dvě duše 2. kapitolaBella se probouzí a Edward zjistí, že už to asi opravdu nebude jeho miloučká Angela.

Bella 

Celé tělo mě bolelo a ten ignorant na mě pořád němě civěl. Nechápala jsem, co tady dělá, natož co po mně chce. Prohnula jsem se v zádech a obratle nechutně zakřupaly. Otřepala jsem se a rozhlédla se po pokoji. Všechny stěny byly bílé a vzduchem se nesl desinfekční zápach. Všechno bylo tak sterilní, že jsem se bála vůbec pohnout, abych něco nezašpinila.

„Ještě vypolstrování a bylo by to dokonalé,“ zašeptala jsem si pro sebe otráveně. Tyhle situaci se mi stávaly pořád. Byla jsem nemehlo od narození. Stálé pobyty v nemocnici byly na denním pořádku. Jediné co mi na tom nesedělo, byl on.

„Angelo?“ ozvalo se vedle mě a já sebou trhla. Až nepředstavitelně mě rozčiloval.

„Kolikrát ti mám říkat, že se tak nejmenuji?“ prskla jsem k němu nenávistně a sykla, jak mě zaškrábalo v krku.

„Můžeš mi dojít pro vodu?“ vytlačila jsem z posledních sil a namáhavě polka, s vykulenýma očima a s pusou otevřenou mě ještě pár sekund pozoroval a pak vycouval z pokoje, div neprorazil protější stěnu. 

Když bouchly dveře, strhla jsem ze sebe přikrývku a snažila se pohnout nohama, abych se přetočila na druhou stranu, kde byla pověšená karta s mými údaji, ale nohy mě absolutně neposlouchaly. Začala jsem být mírně hysterická. Zavřela jsem oči a mnula si spánek a snažila se vše dát dohromady. Za prvé, nevím, v které nemocnici jsem, protože jsem byla na cestě za otcem. Určitě ani neví, že se něco stalo, a Renée bude pořádně nadávat. Za druhé, nevím, kdo je ten zrzoun. Za třetí, nevím, proč tady jsem. Ok, je to zlý, je to hodně zlý. Dveře zaklaply a já rychle otevřela oči. Stál u dveří se sklenicí s vodou. Kývla jsem, aby šel blíž a on se jako na povel rozešel.

„Kde to jsem?“ zeptala jsem se s přimhouřenýma očima a snažila se vzpomenout, kdo to může být, ale vzpomínky byly fuč. Pamatovala jsem si všechno jen do té chvíle, než jsem nasedla do letadla, a k tomu mi nepříjemně pulzovalo v hlavě.

„V nemocnici,“ špitl a položil sklenici s vodou na stolek, hned jsem si ji vzala do rukou. Nepříjemně studila do dlaní, ale když se mi ni zaplnila ústa, bylo to jako z reklamy, kdy se vám v hlavě rozezní fanfáry a vybouchnout ohromné ohňostroje. No prostě obrovská úleva.

„To mi taky došlo,“ protočila jsem oči a pořádně se nadechla, abych se uklidnila. Fajn, tak znovu a s klidem. Třeba nemůže za to, že je pomalejší v chápání primitivních věcí.

„Ty si nic nepamatuješ, Angelo?“ zeptal se se staženým obočím, jako bych ho snad mučila, a mě povolily nervy. Proč mi proboha říká furt Angelo? Je trhlý, nebo co? Zaskřípala jsem zuby a potlačila sto nadávek, ať vypadne. Potřebovala jsem vědět, co se stalo.

 „Ne, nepamatuji!“

Když už se nadechoval k odpovědi, otevřely se dveře a v nich se vyjímal hnědooký cukroušek v bílém plášti. Ok, měním názor, tohle bude ráj. Vedle mě se ozvalo tiché zavrčení, podívala jsem se na toho kluka a v tom mi to došlo. Utekl z psychiatrie a teď si pro něj jdou. Jasný případ agrese a demence!

Ten fešák mi mezi tím měřil puls a já se k němu lehce nahnula.

„Bylo na čase! Už mi tady dokonce začal vrčet, myslím, že mu naprosto hráblo, pane doktore,“ zašeptala jsem mu do hrudi a on se rozesmál.

„Edwarde, myslím, že by ses měl projít na chodbu.“

 


Nejsem si jistá, jestli povídku někdo bude číst, tak budu ráda za názory, jestli má cenu dál psát nebo ne.

Díky 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedno tělo, dvě duše 2. kapitola:

 1
3. Alice
01.01.2013 [17:03]

honem honem dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Alice
01.01.2013 [17:02]

piš honem dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Katherine
14.03.2012 [15:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!