Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedno shledání změní vše - 5. kapitola

Breaking Dawn and Hunger Games


Jedno shledání změní vše - 5. kapitolaMáte tady další dopisy, doufám, že vás to ještě nenudí:-), je to pro příběh důležité. Kdyby jo, tak dejte vědět a já zkončím. Hezké čtení a prosím komentíky.

Edward

 

Jak jsem napsal, tak jsem taky další den šel pro dopis. Přál jsem si, aby tam byl. Přání se mi splnilo a já jsem si ho cestou přečetl. Hned v hotelu jsem se dal do odepisování.

 

Ahoj Isabello,

na úvod ti odpovím na tvé otázky. Upíra dokáže zabít jenom jiný upír a to jediným způsobem. Upíra musíš roztrhat na kusy a ty potom spálit. A to by nikdo jiný než upír nedokázal. Upír se nikdy neunaví a dokáže žít bez krve jen nějakou dobu, potom pouze přežívá. Bez krve jsi slabá a po delší době jenom existuješ a nic už nedokáže udělat. Na poslední otázku ti neumím odpovědět přesně, Ale zeptám se mého stvořitele, ten by to měl vědět.

Nevím, co by jsi o mě chtěla vědět, takže ti napíšu celý svůj příběh. Narodil jsem se v Chicagu v roce 1901. V sedmnácti mě našel můj stvořitel a otec Carlisle v nemocnici umírat na španělskou chřipku. Dlouho hledal nějakého upíra, který by se živil zvířecí krví místo lidské. Nikoho nenašel. Rozhodl se mě přeměnit. Udělal to jenom proto, že už nikdo s mých příbuzných nežil. Matka a otec už chřipce podlehli. Carlisle a já jsme spolu žili. On pracuje jako lékař, naučil se odolávat krvi a vůbec jí už nevnímá. Po nějaké době se k nám připojila Esme. Potom Carlisle přeměnil Rosalii, abychom spolu žili jako on s Esme. Pro mě však nebyla nikdy víc než sestra. Časem si našla Emmetta. Po pár letech se k nám připojila Alice s Jasperem. Žijeme spolu jako rodina. Adoptivní děti Carlisla a Esme. Chodíme do školy. Protože ale nestárneme musíme se často stěhovat. Na jednou místě jsme nejdéle čtyři roky. Vystudoval jsem Harvard. Jako jednu s více vysokých škol.

Tak jako ty mám i já svoji schopnost. Dokážu číst myšlenky. Ty jsi jediná, u koho jsem hluchý, nevím, čím to je. Moje sestra Alice má také dar - vidění budoucnosti, díky tomu jsem tě našel. Alice vidí každé tvé rozhodnutí.

Rád bych se s tebou zase setkal. Prosím, rozmysli si to. Nic se mi nestalo a už jsme se spolu viděli několikrát.

 

S nadějí Edward

 

P.S. Prosím, neutíkej zase.

 

Zanesl jsem dopis na smluvené místo a cestou jsem si zašel na lov. Ulovil jsem si jednoho medvídka a dvě srnky.

Nikdy jsem nepřemýšlel, že bych se chtěl vzdát čtení myšlenek. Ale určitě bych to neudělal. Někdy mi to sice vadilo, to ticho by mi však lezlo na nervy. Zavolal jsem Carlislovi. O nikom, kdo by měl schopnost zničit někoho jiného neznal, ale řekl, že se podívá do knih.

Nevím, co bych chtěl, aby tam našel. Ale Isabella by zřejmě chtěla aby někdo takový existoval. A kvůli ní jsem si to přál taky.

 

 

Isabella

 

 

Přečetla jsme si jeho dopis. Nechápal, co po mě chce.

 

Drahý Edwarde,

nevíš, co po mě žádáš, když se chceš se mnou setkat. Vždy, když jsem někoho omylem zabila, cítila jsem se hrozně. Dlouho mi trvalo, než jsem se s toho dostala. Vyčítala jsem si to. Nechtěla jsem, aby se to ještě někdy stalo. Víš, co to je někoho zabít? Utíkám, přede všemi, abych někomu neublížila. A ty mě začneš pronásledovat a chceš, abych tě poslala na smrt. To po mě nemůžeš chtít, Edwarde.

Prosím, napiš mi ještě něco o tvé rodině a o tobě. Nikoho kromě tebe neznám. Nepamatuji si ani nikoho ze svého lidského života a chtěla bych slyšet i o někom jiném, ráda bych poznala jiné lidi nebo upíry.

 

Se stejnou nadějí Bella

 

P.S, Prosím, ještě se se mnou nescházej.

 

 

Odnesla jsem dopis a posadila se zase v koruně stromů.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedno shledání změní vše - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!