Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedno shledání změní vše - 1. kapitola

Viktorie


Jedno shledání změní vše - 1. kapitolaMoje další povídka, snad se vám bude líbit, jako ty ostatní. Menší popis: Osamocená upírka Isabella chodí světem. Neví nic o svojí minulosti. Její schopnost ji nedovoluje se seznámit s jinými upíry. Jednou na louce potká neznámeho upíra Edwarda. Hezké čtení a komenty prosím. Jestli má cenu psát dál.

Isabella

 

Jmenuji se Isabella. Asi před devadesáti lety jsem se probudila v lese. Cítila jsem šílené pálení v krku. Kousek ode mě stála srna. Přiblížila jsem se k ní a vysála ji všechnu krev. Od té doby je ze mě upír.

Nevím, jak se to stalo. Potkala jsem sice pár upírů. Dohromady tři, ale nikdy jsem si s nimi nemohla promluvit. Dokážu kohokoliv zabít. Už jsem zabila deset lidí a ty tři upíry. Neumím tomu zabránit. Děje se to samovolně. Jakmile se ke mně někdo přiblíží zabiji ho. Upíra změním v prach a člověk se skácí na zem. Mojí poslední obětí byla rudovlasá upírka. Setkali jsme se spolu v Mekenzie Moutains na severu hranic s Aljaškou. Zrovna šla odklidit tělo nějakého člověka.

O upírech toho moc nevím. V tomhle jsem samouk. Jestli jste si někdy mysleli, že upíry slunce spálí, tak to není pravda. Jenom se na něm nádherně třpytíme. Nespíme, nikdy se neunavíme ani nezestárneme. Máme dobrou paměť a nepotřebujeme vůbec dýchat. Tedy alespoň tohle jsem zatím o sobě zjistila.

Nikdy jsem nezabila žádného člověka, abych se zasytila. Piji jenom krev zvířat. Nechci už nikdy nikoho dalšího zabít. Žádného člověka ani upíra. Nechtěla bych ani zvířata, ale bez krve jsem slabá.

Ze svého lidského života si pamatuji hodně věcí, ale žádné, které by se týkali přímo mě.

Přeplavala jsem Atlantský oceán z Norska do Maine, státu na severovýchodě USA. Byl to zajímavý zážitek. Plavala jsem hluboko v moři a seznámila se s různými druhy ryb. Nevím, jak to dokázali, ale přežili setkáni se mnou.

Ráda běhám po lesích. Je to bezpečné, hluboko v lese se moc lidí nepohybuje. Můj cíl je projít celé Kordylery. Teď jsem u města Forks. Zastavila jsem se u krásné louky. Byla hodně hluboko v lese. Není nebezpečí, že by na ní někdo přišel.

Ležela jsem v jejím středu a nechala sluníčko, aby mnou prostupovalo. Je to krásný pocit vyhřívat se na sluníčku jako kočka. Začalo se stmívat. Vrátila jsem se znovu nohama na zem a začala vnímat realitu. Do nosu mě uhodila nádherná sladká vůně.

Myslela jsem si, že je to nějaké zvíře, ale nevyvolávalo škrábání a pálení v krku. Pohlédla jsem směrem, kterým ta vůně přicházela. Zarazila jsem se. Stál tam kluk, mohlo mu být tak sedmnáct, stejně jako mi. Byl vysoký a hubený, měl rozcuchané vlasy zbarvené do bronzova a krásné topazové oči. Byl to upír, proto měl tak sladkou vůni. Jenže byl živý, pořád tam stál. Nebyl z něj prach. To mě udivilo a zarazilo.

Po chvilce jsem se vzpamatovala. Musím od něj odejít. Jestli ještě chvilku bude v mojí přítomnosti, tak by to taky nemusel přežít. Rozběhla jsem se do lesa. Chvíli tam stál a rozběhl se za mnou.

„Neutíkej, nechci ti ublížit.“ Zavolal za mnou.

To nemůže. Nesmí za mnou běžet. Otočila jsem se, podívala se mu hluboce do očí a promluvila na něj.

„Jestli nechceš, abych ti omylem něco udělala, tak za mnou neutíkej. Nikdo nikdy nepřežil setkání se mnou. A tobě bych ublížit nechtěla,“ hlas se mi třásl, stejně jako já.

Moje slova ho však odradila od jeho úmyslu. Stál na místě a zíral na mě, jak se mu ztrácím v lese.

Běžela jsem dlouho. Zastavila jsem se asi až po hodině. Vylezla jsem si na nejbližší strom. Na vrcholku jsem se opřela o kmen a přehrávala si, co se stalo. Jak je možné, že ten upír přežil? Jak jsem to udělala, nebo to byl on? Vybavila jsem si jeho tvář. Byl krásný.

 

 

Edward

 

„Neutíkej, nechci ti ublížit,“ zavolal jsem za ní pravdu.

Zastavila se, otočila a podívala do mých očí.

„Jestli nechceš, abych ti omylem něco udělala, tak za mnou neutíkej. Nikdo nikdy nepřežil setkání se mnou. A tobě bych ublížit nechtěla.“

Stál jsem tam neschopen pohybu. Pomalu mizela v lese. Připadal jsem si, jako by mi vrazila kudlu do zad, jak by řekli lidé. Pořád jsem tam stál. Zazvonil mi mobil.

„Budeš tam stát dlouho, Edwarde?“

Byla to Alice moje malá upíří sestřička.

„To by jsi měla vědět sama nejlépe.“

„To taky vím, kdybych ti teď nezavolala, tak tam stojíš do rána. Pojď raději domů a zkus nám to vysvětlit.“

„Za chvilku jsem tam.“

Alice je moje nejoblíbenější sestra. Má schopnost předvídat budoucnost. Zřejmě mě viděla. Chodí s Jasperem, ten má schopnost měnit emoce. Moje druhá sestra je Rosalie, ta chodí s Emettem a naši rodiče jsou Esme a Carlisle. Já mám taky schopnost, čtení myšlenek.

Všichni jsme upíři, kteří předstírají, že jsou rodina. Živíme se zvířecí krví. Carlisle pracuje jako doktor a my děti chodíme do školy.

Doběhl jsem domů. Všichni už čekali v jídelně. Všechno jsem jim řekl, včetně toho, že nedokáži té dívce číst myšlenky. Ještě se mi to u nikoho nestalo.

Potom jsem šel do svého pokoje a přehrával jsem si celou situaci. Šel jsem z lovu, když jsem narazil na její vůni. Následoval jsem ji až k mojí oblíbené louce. Uprostřed ležela krásná upírka. Její vůně byla zajímavá a krásná. Nevšimla si mě. Pozoroval jsem ji asi dvě hodiny. Měla zamyšlený výraz. Chtěl jsem vědět co si myslí, ale byl jsem hluchý.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedno shledání změní vše - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!