Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jeden musí z kola ven! - 6. kapitola


Jeden musí z kola ven! - 6. kapitolaDalší kapitolka! xD Já vím, čekali jste dlouho a je to taky krátké, ale alespoň něco, než-li nic! xD Doufám, že zanecháte komentáře! :-*

Jane

„Takže?“ zeptala jsem se a vyčkávala, co mi řekne.

„To, že manželství rozdělí jenom upírská smrt, jsem ti řekla,“ ujišťovala a já na to kývnula, „Musí to být nenápadné, ale přitom smrtící. Plán musí být bez sebemenší chybičky a nikdo kromě mě, tebe a sestry o tom nesmí vědět. Co všechno použijeme, abychom se ho, možná i jich zbavily jednou po vždy?“ položila mi nakonec otázku, jako ve škole a já byla žák, který se neučil. „Studenou vodu, oheň, bílé zlato, lidi, alkohol, pořádnou dávku drog, nejlépe Rohypnolu a tebe,“ vysvětlovala.

„Ale, jak ty věci seženeme?“

„Od toho jsou lidé,“ spiklenecky na mě mrkla. Myslím, že už nad tím dost uvažovala.

„No, tak jaký je pl-.“

„Pomoc mi zabít Caiuse!“ vtrhla mi do řečí Lorelain. Byla rozcuchaná a rozzuřená, jako býk.

„Samozřejmě, že ano, tak mě poslouchej,“ uklidňovala jí Sulpície. „Vy dvě se musíte podvolit, jinak to bude příliš nápadné, kdyby se ty dva pokusil někdo zabít. Podezření by padlo na nás tři, takže musí být všechno utajeno a nic nemůžeme ponechat náhodě. Odedneška se začnete usmívat, budete milé,“ přednášela Sulpície a my na ní nevěřícně hleděly.

„To myslíš vážně? Mám problém s ním vydržet v jedné místnosti, natož v posteli!“ vykřikla jsem. Tohle nemůžu, vždyť je odporný, arogantní, sobecký, blbý.

„Klid Jane. Musíš ovládnout svou touhu po jeho trestu. Čím víc k němu budeš milejší, tím dřív bude svatba, budete šťastný pár, než Felix umře, ale opravdu se musíš ovládnout.“

„Tohle nevydržím ani já. Vždyť je to jenom násilník, neumí se chovat k ženám, nemá žádné city!“ kapitulovala i Lorelain.

„To se mi snad jenom zdá! Vy dvě to vzdáváte jen tak bez boje? Sakra! Jste nejsilnější upírky a vy necháte ty prasata, aby vás zastrašili?“ kárala nás Sulpície. Kde se to v ní jenom bere? Bylo ticho, nikdo nic neříkal, nikdo nevěděl, co má říct.

„Máš pravdu, Demetri mi za ten boj stojí,“ uznala jsem.

„Svoboda je hlavní!“ usmála se Lorelain.

„Teď běžte, první krok našeho plánu,“ usmála se hrdě Sulpície a popohnala nás rukou.

Nechtělo se mi za Felixem, ještě teď cítím jeho odporný jazyk v mojí puse. Ta jeho namyšlená povaha, ten odporný úsměv.

Lorelain

Netolerance, bezcitnost, namyšlenost, zuřivost, nenávist, jeho odporné ruce! Všechno je na něm hnusné, všechno mě na něm dokáže odradit a já s ním budu muset být teď dobrovolně. Já chci být volná, chci lítat, užívat si života, ne být na věky zavěřená v ložnici s odporným chlápem, kterého bych nejraději…!

Začala jsem zhluboka dýchat, abych se uklidnila. Procházela jsme jednou z těch bílých chodeb. „Sakra,“ lekla jsem se, když jsem se málem dotkla bílého zlata. Ještě mít od toho jizvu, to tak! I když by to nebylo tak špatné, možná bych se Caiusovi znelíbila a on by mě potom přestal chtít!

„Tady jsi,“ vybafnul mě. Já o vlku a vlk tady! Na jeho tváři byl znepokojující úsměv, ale v jeho očích vítězství.

„Tady jsem,“ usmála jsem se na něho.

„Vypadáš šťastně,“ konstatoval můj výraz. Díky bohu, že nejsi, Aro!

„A neměla bych být? Budu se přece vdávat!“ vyjíkla jsem nadšeně a objala ho. Byl zaskočený, ale nechal to plavat. Vzal mě do náruče a odnášel někam pryč. Zřejmě do pokoje. Už ne, já nechci mít jeho tělo přitisknuté na tom svém a poslouchat jeho skřeky!

Díky bohu za jednu jedinou věc! Muži jsou pitomci, nechci je samozřejmě dávat všechny do jednoho pytle, ale tady ve Volteře, jsem ještě na žádného normálního, možná kromě Demetriho nenarazila. A proč jsou podle mě pitomci? Zapomínají na jednu věc! Kdysi jsme byly jenom věci, bez práv, bez ničeho. Jenom otrokyně, tady ve Volteře se to samozřejmě nezměnilo. Muži nás zbytečně podceňovali a podceňují. Jsme daleko chytřejší než oni, krásnější, přirozenější a to oni jsou na nás závislí, ne my na nich.

Jsou to už po staletí naše hračky. Autíčka na dálkové ovládání, myslí si, že to oni vedou lidstvo, že žena je něco míň, křesťané to kdysi dělali i proto, že Eva nabídla jablko Adamovi, ale už tady se začala vyvíjet ta jejich vrozená demence. Proč tedy jablko Adam přijal, když věděl, že je to zakázané? Proč nás muži znehodnocovali, nebo ještě znehodnocují, když nás Bůh stvořil k obrazu svému? Muži často zapomínají, kdo jim dal život, tedy aspoň kdo měl s nimi devět měsíců trpělivost, a když se s ženou o kterou stojí, pohádá a žena se na něho uměle usměje, protože něco potřebuje, zapomene na všechno. Aspoň to je na mužích dobré!

Ano, připadám si jako ďábel a taky ďábel jsem. Jsem nesmrtelná feministka! No nezní to suprově? Feministka je moc silné slovo… spíš žena, která upřednostňuje muže, kteří upřednostňují ji. Ano, to jsem celá já.

Ležím na sametovém prostěradle a na mě zase Caius… Bože prosím, ať to mám rychle za sebou! Dej mi sílu!


 

Tímto článkem, jsem se nesnažila urazit mužskou rasu! xD

Jenom vyjadřuji postavu Lorelain, jak nenávidí muže, takže jsem v tom nevinně! xD



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jeden musí z kola ven! - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!