Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Je to konec krásného příběhu? 2. kapitola

Stephenie Meyer


Je to konec krásného příběhu? 2. kapitolaPokračování toho, když Edward zanechal Bellu v lese. Co se dělo potom? Přišla z lesa sama nebo ji někdo musel hledat? Co na to Charlie? Snad se vám pokračování bude líbit... :)

Najednou jsem začala padat do nekončící tmy, až jsem ztratila vědomí...

Pomalu jsem otevřela oči. Viděla jsem mlhavě. Trochu jsem zamrkala a všechno se vyjasnilo. Otočila jsem hlavou. Byla jsem ve svém pokoji a ležela na posteli. Jak jsem se sem dostala? Vždyť jsem byla...

„Charlie?” řekla jsem potichu divným hlasem. Musela jsem si odkašlat. Chvíli jsem se dívala do stropu, a pak se rozhodla rozpohybovat. Od schodů jsem slyšela hlasy. Posadila jsem se a pomalu se postavila na nohy. Bolely mě snad všechny kosti v těle. Chtěla jsem si vzpomenout, co se stalo.

Vstala jsem a šla jsem pomalu ke dveřím, které byly napůl otevřené. Otevřela jsem je úplně a vešla na chodbu až ke schodům. Slyšela jsem hlasy, ale jejich věty mi nedávaly žádný smysl. Sešla jsem níž.

„Charlie, moc dobře jsi věděl, jak to s tím klukem dopadne. Carlisle byl až moc dobrý doktor na tohle městečko, nabídky se mu hrnuly, kam se podíval. Bylo jasné, že tu nevydrží. Doktor Thompson říkal, že lepšího chirurga za svou kariéru ještě nepotkal. Všichni jsme věděli, že jednoho dne odejdou.”

Vydechla jsem. Takže to nebyl žádný sen... Zavřela jsem oči a začala se mi vybavovat ta scéna v lese.

Všechno už je rozhodnuto. Musíme se rozloučit. Řekl jsem všechno, co jsem chtěl.”

Sbohem, Bello.”

Vydechla jsem, sedla si na schod a jako reflex jsem dala hlavu mezi kolena.

„Tohle vím, Billy, ale proč ji nechal samotnou v lese? Kde vůbec byla, když ji Jacob našel?” zeptal se Charlie s obavou.

„Podle Jacoba byla hluboko v lese, ležela na zemi a třásla se. Pořád dokola opakovala, aby se vrátil. Opakovala jeho jméno. Charlie, dávej na ni pozor. Myslím, že bys ji měl poslat za matkou na Floridu,“ řekl Billy.

Rychle jsem zdvihla hlavu.

„Ne! Nechci na Floridu!” křičela jsem v duchu.

„Nemyslím si, že to je dobrý nápad. Nechci ji ztratit,” vydechl s bolestí v hlase.

„Charlie...,” zašeptala jsem.

„Dobře, dobře. V tom případě ti přeju hodně štěstí,” řekl Billy.

„Díky Billy, ale myslím, že ho potřebovat nebudu,” řekl Charlie odhodlaně.

„Jak myslíš, Charlie, nezlob se, ale už budu muset jít.”

„Dobře, děkuju za všechno, Billy,” řekl Charlie.

 

CHARLIE

Vydechl jsem.

Když ji donesl Jake k domu, ten její výraz v obličeji... Nevím, jestli to bylo tím, jakou paniku jsem prožíval, ale vypadala jako mrtvá. Na tohle nikdy nezapomenu, když zavřu oči, vidím to, jako kdyby se to dělo právě teď.

„Charlie!”

Zahlédl jsem Jacoba, jak jde ke mně, spolu s Beliným tělem. Rozběhl jsem se k nim.

„Bello!” řekl jsem vyděšeně.

„Byla v lese, Charlie. Sama. Ležela tam na zemi a celá se třásla.”

Pohlédl jsem jí do tváře. Měla ji bílou, vypadala, jako kdyby z ní vyprchal život.

Vzal jsem ji do náruče.

„Bells...,” zašeptal jsem.

 

BELLA

Když se Billy při odchodu zastavil u dveří, podíval se na mě ke schodišti. V tom pohledu byla lítost, ale i něco jiného. Možná mu v hlavě běžela věta jako: „Myslel jsem si, že se to stane.” Pak otevřel dveře a odešel.

Dole v pokoji bylo ticho. Charlie ani nezapínal televizi jako obvykle. Nevěděla jsem, co mám dělat, jestli mám sejít dolů nebo raděj ne. Co bych mu řekla? Co by mi řekl on? Nejspíš bychom tam oba seděli mlčky.

Po chvíli jsem vstala, a vydala se do pokoje. Tohle nikam nevedlo.

Vešla jsem do pokoje a zadívala se na prostor před sebou, rozhlížela jsem se. Něco tu bylo jinak. Kusy oblečení, které jsem dávala na své houpací křeslo byly na svém místě, ale... Moje hromádka CD nebyla tam, kde normálně. Šla jsem k nočnímu stolku, kde jsem je měla. Otevřela jsem dvířka od nočního stolku, byly tam. Začala jsem se v nich přehrabovat. Po chvíli jsem zjistila, že jedno chybí. CD, které jsem měla od... ehm... od něj.

Vstala jsem a šla ke stolu.

Kde je album? Ještě večer jsem tam dávala fotky ze školy a oslavy narozenin! Nebylo tam. Jsem si jistá, že zůstalo na stole! Začala jsem se hrabat v druhém šuplíku, kam bych ho asi normálně dala. Nic. Otevřela jsem starou skřínku na papíry, ale nevzpomínám si, že bych ho tam dávala. Zavřela jsem ji.

Vydechla jsem.

Podle mě zůstalo na stole. Pak jsem otevřela první šuple. Chtěla jsem začít přehrabovat věci v šupleti, ale zahlédla jsem elegantně a přesně přeložený dopisní papír a na něm bylo napsáno stejně elegantním písmem: Omlouvám se.

Nadechla jsem se a pomalu vydechla. Srdce mi začalo bít jako o závod a na zátylku se mi objevila kapička potu.

Vytáhla jsem papír ze šuplete a pomalu ho otevřela.

Bello,

To, co se právě chystám udělat, mi asi nikdy neodpustíš. Nikdy jsem ti nechtěl ublížit, ale musel jsem. Zašlo to až moc daleko, ale už bylo pozdě udělat krok zpět...

Začala se mi třást ruka.

Zdvihla jsem pohled od papíru a podívala se ven z okna. Nevím, jestli mam sílu na to číst dál. Bože, musím mít. Je to přece dopis od něho!

Srdce mi bušilo jako o závod, nadechla jsem se a začala číst dál.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je to konec krásného příběhu? 2. kapitola:

 1
5. kikuska
30.08.2011 [19:52]

No to ma podrž, skončiť to zrovna v tejto chvíli. Ach jaj. Snáď nám pridáš čo najskôr pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2011 [19:05]

teresaterka Emoticon

3. schuchinka
29.08.2011 [10:23]

Emoticon Emoticon Emoticon

2. mňamka
29.08.2011 [10:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [8:23]

WhiteTieAhoj, článek ti musím vrátit. Máš v něm chyby. Níže ti některé vypisuji:

+ 2.kapitola -> 2. kapitola (za řadovou číslovkou a tečkou musí být mezera)

+ čárky

+ shoda přísudku s podmětem - neživotný mužský rod a rod ženský je na konci slovesa tvrdé y (věty nedávaly, ženy byly), mužský životný je na konci slovesa měkké i

+ za diakritická znaménka patří mezera

+ překlepy

Až si toto opravíš, zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!