Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Je aj láska návyková? - 29. kapitola

BD I. - Teaser Poster


Je aj láska návyková? - 29. kapitolaSlecinka saa posnažila a neskutočnou rýchlosťou napísala ďalšiu kapitolu :D Ako to len robí tsts? :D Ako obvykle očakávame veľa komentárov

29. kapitola

Bella:

Po dlouhé sprše jsem se se skvělým pocitem vracela do mého pokoje, spokojeně jsem se rozvalila na posteli a natáhla se pro mobil, který ležel na nočním stolku. K uskutečnění toho skvělého plánu budu totiž potřebovat nějakého chlapa, no spíše upíra. Chlapi jsou padavky. Vzpomněla jsem si na Edwarda, kvůli kterému to tady celé dělám a měla jsem chuť se k němu vrátit a zlomit mu vaz. Rozsekat ho malé kousíčky a to všechno před jeho otravným bratrem, který se bojí, že mi něco udělá. Tss.

Rychle jsem projížděla kontakty v mobilu a uvažovala nahlas.

„Ten je moc daleko, ten je už sto let panic, ten hledá věčnou lásku, gay, jasně Thomas, že mě to nenapadlo dřív. Krásný sexu schopný upír, který je pro každou špatnost. Něco pro mě,“  okamžitě jsem zmáčkla zelený telefónek a vyčkávala.

„Prosím?“ ozval se z telefonu příjemný hlas mého dobrého přítele, ještě za časů Voltery.

„Ahoj!“ pozdravila jsem nadšeně upíra na druhém konci telefonu.

„Bello! Jak se máš? Proč si se neozvala? Kde teď si?“ musela jsem se zasmát jeho nadšení.

„Právě jsem na cestě k tobě. Bydlíš pořád v tom zapadákově jménem Everson?“ zeptala jsem se.

„Jasně. Pořád. Tak přifič, budu Tě čekat,“sotva to dořekl, ukončila jsem náš hovor a už na sebe házela nějaké oblečení. Cestou do garáže mi došlo, že auto vlastně nepotřebuji a tak jsem se už proháněla lesem.

Za necelou hodinku jsem byla ve městě a hledala byt Thomase. Vzhledem k tomu, že v tomhle městě byl upír jenom jeden, nebylo to nic těžkého.

Zaklepala jsem na dveře jeho baráku a čekala. Za pár sekund už se na mě culil sexi upír s karmínovýma očima. S úsměvem jsme se objali.

„Páni, z tebe je, ale kočka Bello,“ polichotil mi Thomas.

„Ale prosím Tě, já bych řekla, že už jsem pár stolení stejná, ale ty taky nejsi k zahození, víš to?“ oba jsme se rozesmáli, cestou do jeho obýváku.

Celý den jsme si povídali o tom, co se stalo, když jsme se neviděli a taky, že toho bylo. A abych pravdu řekla na sex s Thomasem jsem dneska neměla ani pomyšlení a vypadalo to, že on po sexu semnou taky nějak netouží, ale byla jsem si jistá, že v mé pomstě mi pomůže.

„Takže ty jsi pořád u Cullenů, jo? To jsem nečekal, že tam tak dlouho vydržíš.“

„Ani mi nemluv, měl to být experiment, ale Carlisle s jeho rodinou mi nějak přilnuli k srdci,“ řekla jsem popravdě, ovšem teď jsem nemyslela toho novorozeného dementa, co se k nám vetřel.

„A navíc už jsem měla plné zuby Ara…“ dodala jsem.

„Haha, ten Tě pěkně balil, z flirtujícího Ara jsem měl vždycky záchvaty smíchu,“ zasmál se při vzpomínce, ale já jsem jenom vykulila oči a vyprskla smíchy.

„Cože? To kecáš. Aro se mě vážně snažil sbalit?“ držela jsem se za břicho, jak jsem se smála a snažila si vybavit nějaké momenty.

„Ty sis toho nevšimla?! Chtěl Tě do své královské postele,“ No fuj.

„Fuj, tak to je konec,“ dostala jsem ze sebe mezi záchvaty smíchu. Ještě chvíli jsme se o tom bavili a když jsme se oba dosmáli spustila jsem důvod své návštěvy. Bylo mi jasné, že Thomas nebude proti, ale že z toho bude tak nadšený, to jsem opravdu nečekala. Pořád do kola to probíral a říkal mi jaká jsem mrcha.

„Musíme vyrazit,“ řekla jsem, když jsem se po nějaké chvíli koukla na hodinky a zjistila, že za hodinu mám sedět v lavici.

„Jasně, jen se jdu trochu učesat a pro kontaktní čočky, ať Ti nedělám ostudu.“ Když se za pár minut vrátil, zjistila jsem, že pro něj slovo učesat znamená, vytvořit si na hlavě složitý nagelovaný účes.

„Musíme si pohnout, ty nádhero. Jestli chceme, aby nás vůbec někdo na tom parkovišti viděl a doneslo se to k Edwardovi,“ řekla jsem, když se ještě zastavil u zrcadla a upravoval se.

Za minutku už jsme seděli v autě a jeli po silnici, směr Vancouver, směr střední. S jeho nadupaným, vytuněným autíčkem jsme tam byli, co by dup a zjištění, že Edward sedí venku, kouří a má na parkoviště tak nádherný výhled, mě ještě více nabudilo.

„Zastav tady,“ řekla jsem a nedočkavě jsem se vrtěla na sedačce. Usmála jsem se na Thomase, jakože můžeme začít a vystoupila jsem z auta. Pěkně jsem ho obešla a on zatím vystoupil. Zářivě jsem se na něj usmála, ale v duchu jsem se smála nahlas. Lépe to vyjít nemohlo. Natáhla jsem se k němu a začala jsem se s ním vášnivě líbat, Thomas se skvěle vžil do své role a za chvíli jsme se tam po sobě skoro plazili. I přesto, že byl skvělý, před očima stále měla jenom Edwarda. Kurva.

Pomalu jsem náš výstup ukončila.

„Děkuji,“ zašeptala jsem mu, když jsme byli ještě těsně u sebe.

„Rádo se stalo, po škole jsem tady… A hele, někdo se mě tady snaží zabít pohledem, radši, abych už jel,“ měla jsem nutkání se otočit, ale ovládla jsem se.

Thomas nastoupil do auta a z parkoviště vystřelil jako raketa. Namyšleně jsem pohodila vlasy a vydala se směrem ke škole. Edward šel jasně naštvaným krokem ke mně a já se v duchu chválila, jak jsem chytrá a jak mi to skvěle vychází.

Nemohla jsem celou cestu dělat, že ho nevidím a tak jsem mu aspoň kývla na pozdrav, jenže to mu asi nestačilo, protože se mi postavil do cesty. Arogantně jsem nadzvedla jedno obočí a čekala, co ze sebe zase vypotí.

„Co… to… kurva… mělo… být?“ zavrčel. Jejda, pán nám žárlí. To mě moc mrzí.

„Nechápu o čem mluvíš,“ oznámila jsem mu nechápavě a on se nervózně podíval do strany, když se naše pohledy zase střetli bylo v jeho očích něco divného. Nedokázala jsem z toho pochopit, jestli je nasraný, nebo smutný.

„To s tím chlapem, to je teď jako tvůj nový…ehm… tvůj ,“ Edward se do toho začínal zamotávat a očividně nemohl najít správné slova.

„Thomas je můj přítel,“ řekla jsem a zamilovaně se usmála. On jenom vykulil oči.

„Prosím? Asi jsem slyšel špatně! Bella Cullenová má přítele?“ protáhl sarkasticky.

„Nechápu o co Ti jde,“ řekla jsem a obešla ho. Jenže jsem slyšela, jak se mě snaží dohnat, tak jsem se zase zastavila, to, že přijdeme pozdě do hodiny mě zase tak neštvalo.

„A co ten včerejšek?“ zeptal se s pohledem upřeným na své boty.

„Co by, pro tebe to snad něco znamenalo?“ nadzvedla jsem jedno obočí. Teď je tvá šance Edwarde Masene, tak si to prosím zase neposer, abych se Ti mohla vrhnout kolem krku a zatáhnout Tě do nejbližšího keře.

„NE! Neee, prosím Tě, nee. Byl to jen sex,“ začal rychle mlít a nekoukal se mi u toho do očí.

„Jen sex, který by se v životě nestal, nebýt sázky,“ řekla jsem.

„Jen sex, který máme oba skoro denně.“ Přitakal.

„A kdekoliv,“ dodala jsem.

„A s kýmkoliv,“ pokračoval.

„A vůbec nebyl lepší, než žádný jiný, že?“ zeptala jsem se a on kývl na souhlas.

„Průměr,“ dodal ještě.

„No tak aspoň jsme si to vyjasnili,“ řekla jsem, otočila se na patě a vytočeně jsem mířila na hodinu.

„Kokot,“ zanadávala jsem si ještě.

Edward:

„Děvka!“ zasyčel jsem, když se Bella otočila na patě a mířila do školy, po našem podivném rozhovoru. Nevím, proč mě to tak udivuje a vytáčí, když jsme oba stejní. Byl jsem tak vytočený, že jsem si musel ještě jednou  zakouřit. Kašlu na docházku, stejně přijdu pozdě a když už, tak pořádně.

Za chvilinku jsem už típal cigaretu, kterou jsem si ani nevychutnal. Však já té Belle ještě ukážu.  Prohrábnul jsem si vlasy a sebevědomě šel na hodinu.

„Jdete pozdě Masene,“ oznámil mi učitel. Potřásl jsem rameny, jakože je mi to opravdu jedno a učitel jenom pokroutil hlavou a pokračoval v učivu.

Projížděl jsem očima třídu a doufal, že najdu vhodnou kandidátku, co mi dnes spraví náladu. Mé oči se střetly s těmi od Kattie, nepříjemně jsem se na ni zamračil a pokračoval dál. Rachelle, to je dobrá volba, spal jsem s ní dvakrát a žádný problém nebyl a pokud vím, zadaná není. Vytrhl jsem si papír ze žákovské a na něj čitelně napsal: Já. Ty. WC. 1. poschodí. Velká přestávka? Ed. Podal jsem ti blonďákovi vedle mě a řekl, ať to pošle Rachelle, potom už jsem spokojeně sledoval, jak dopis koluje ke správnému příjemci.

Když si to dočetla jenom se usmála a kývla na mě. Ta prakticky už jenom jedna hodina mi utekla strašně rychle a já se nemohl dočkat, musíme si vybrat nějaké frekventovanější záchodky, aby nás někdo načapal a rozneslo se to. Když jsem doběhl na místo srazu, Rachalle už tam na mě čekala opřená a já si všimnul, že drží své kalhotky v ruce. Těma mi zamávala na pozdrav. Čekal jsem, že teď můj Ed zareaguje, ale nic. Nechal jsem to být a zatáhl jsem tu sexy zrzku dovnitř. Opřel jsem si ji o zeď a začali jsme se líbat, byla na mě přisátá, po celou tu dobu, co mi rozepínala kalhoty. Já si zatím přes tričko hrál s jejími prsy a nechával se unášet jejími vzdychy, jenže ty moje stále ne a ne přijít. Začala mě hladit přes trenky, ale můj Ed stále nereagoval. Co to má být, že by vedlejší účinek té nemoci. Blbost s Bellou to fungovalo normálně.

Z ničeho nic se otevřeli dveře a v nich stála opět Bella, miloval jsem tyhle záchody, pro jejich dobře řešená zrcadla. Vykulila oči na obraz před sebou a vystřelila ven. Byl jsem nadšený a tak jsem se ještě více vžil do své role, ale v kalhotách se stále nic nedělo. Kurva to není možné. Rachelle vytáhla z kalhot můj penis a na chvíli se zarazila.

„No, když se mu nechce, tak mu trochu pomůžeme,“ řekla s úsměvem a strčila si Eda do pusy. Nevím, proč mu ne, ale mě se to teda líbilo. Za chvilku ho vyplivla.

„Hele Ede, co to má být?“ ukázala na leklou rybu v místech, kde se obvykle nachází má chlouba.

„Já nevím, co to…“ nervózně jsem se snažil obhájit, jenže ona mi skočila do řeči.

„Čekala jsem od tebe pořádný sex a ne tenhle výstup. Nehodlám se tady zaobírat nějakým impotentem.“ Přerušila mě a u toho se trochu upravovala v zrcadle. Byl jsem zničen, ponížen, můj život byl u konce.

Zůstal jsem na záchodech sám a mračil se na ten „zázrak“ mezi mýma nohama.

„Ty seš teda, ani nepodržíš bráchu v průšvihu. To Ti vrátím, až se zase bude chtít tobě,“ promlouval jsem mu naštvaně do duše. Kurva, to se fakt může stát jenom mě. Jediná útěcha je, že Bella viděla, co viděla a myslí si, že si to tady spolu rozdáváme. Však já se jí ještě pomstím, mrše.

Měl jsem ještě chvíli čas a tak mě nenapadlo nic jiného, než si představovat, že by tu místo Rach byla Bella, představoval jsem si naši včerejší noc a světe div se, můj Ed začal zase rychle fungovat. Došlo mi, co to asi znamená a tak jsem jen zakňučel do prázdné místnosti:

„Lehni!“

 

 

Zhrnutie od petulkape

Zhrnutie od slecinky

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je aj láska návyková? - 29. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!