Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasper patří mně! 5

Breaking Dawn


Jasper patří mně! 5Maria je ta... Kdo je vlastně Maria? Její myšlenky můžou být klíčem k téhle otázce.

Věnování: Tuhle kapitolku bych ráda věnovala Rajčině, protože je to hlavně ona, kdo udržel tuhle povídku v chodu. I rozhovory na téma: Jestli ho zabiješ, tak tě osobně zabiju měly smysl.


 

 

Maria se postarala o rozruch. Vlkodlak se na upíří půdě nevidí příliš často. Spojenými silami se nakonec Jasperovi, Edwardovi a Alice podařilo přesvědčit Jacoba, že Maria nepředstavuje žádné nebezpečí. Rudému vlkovi se nejdříve nechtělo poslouchat jejich domluvy, ale nakonec odcházel vcelku spokojený a pyšný na své vyjednávací schopnosti.

Pozdě v noci byla Maria v celém domě téměř sama. Edward byl u Belly, Carlisle měl noční směnu v nemocnici, Jasper s Alice byli v divadle a Emmett s Rosalie zmizeli ve své ložnici. Jediná Esmé obcházela dům a rovnala vše, co podle ní nevypadalo úplně dokonale.


Nikdo si jí nevšímal a tak se začala utápět v myšlenkách.

Stál nedaleko před ní. Měsíční záře se mu zaplétala do vlasů, se kterými si pohrával rozverný pouštní vánek. Chtěla na něj zavolat, aby se otočil, ale něco ji zarazilo. On vypadal jinak, přímo cítila jeho zamyšlení, se kterým se díval na Měsíc. Tou dobou nevěděla, že to měla být poslední noc, kdy ho vidí. Osud ale zamíchal karty a nyní ho má opět na dosah...

Neměla už sílu přemýšlet, jak ho získat, tak si alespoň představovala, jak úžasné by bylo, kdyby si nakonec vybral ji. Ani to však nebylo nijak užitečné, protože za každým rohem čekala ta malá upírka s rozčepýřenými černými vlasy.

Zmocňoval se jí vztek. Proč? Ona se změnila! Jak to, že na něj nemá nyní nárok? Co si to černovlasý škvrně vůbec myslí?
V koutku mysli se ozýval jiný hlásek. Asi si ho zaslouží víc než ty! Cos pro něj kdy udělala?
Dala jsem mu nesmrtelnost, hádal se druhý hlásek.
Ona dala jeho věčnosti smysl! Jen si to porovnej, kdo dal víc!
Zachránila jsem mu život!
Dlužilas' mu to!

„Dost!" vykřikla. Esmé se na ni vylekaně otočila.


Maria zpozorovala její překvapený výraz: „Promiň, Esmé, je toho na mě trochu moc..."

Esmé váhavě pokývala hlavou a šla uklízet jinam.

Maria stála uprostřed obývacího pokoje a nechápavě hleděla na Esmé. Jak může vypadat tak lidsky? Znala pravidla hry na lidi, ale nedařilo se jí. Bylo jí nepříjemné sedět, mrkat a dělat další, pro ně nepřirozené věci, když nemusela. Jak dlouho muselo trvat, než se Cullenovi naučili chovat se jako lidé tak automaticky?

 

V malém divadle v Port Angeles všichni se zatajeným dechem čekali, jak dopadne mladá hrdinka. Tedy všichni, až na jednoho. Jasper měl oči přišpendlené na postavách na jevišti, ale nic nevnímal. Stále přemýšlel.
Když hra skončila, ze zamyšlení ho vytrhl hřmot tleskajících lidí. Potom galantně pomohl Alice vstát a šel vyzvednou kabáty do šatny. O pár minut později už šli tmavou ulicí k autu.

„Jak se ti ta hra líbila?" zeptala se z ničeho nic Alice.


Zamyslel se: „Byla docela pěkná..."


„Vážně? Já si myslím, že ta herečka moc přehrávala a tak tam nevyzněl ten konec"
„Asi máš pravdu," přikývl.

 

V Alice vřel vztek, od té chvíle, co se tu objevila Maria, je Jasper stále duchem nepřítomný. Měla o něj strach. Vůbec nevěděla, co se mu honí hlavou a to ji velmi znepokojovalo. Zdálo se jí, že jí Maria Jazze bere.

 

Maria zatím spřádala plány, ale jiné než by si kdokoli mohl myslet. Snažila se přijít na to, jak by se dalo zařídit, aby si Volturiovi na ty, které na louce zabili, nikdy nevzpomněli. Věděla, kdo to dovede zařídit, ale měla s ním dost nevyřízených účtů.

 

 


 

Moc se omlouvám všem čtenářům. Konečně se mi vrátil nápad jak tuhle kapitolku dokončit. Doufám, že vás nezklamala a můžu vám slíbit, že další díl bude delší.

Vaše Shire

PS: Doufám, že jste na mě nezanevřeli kvůli tomu zpoždění, a ža se ozvete v komentářích.


 

Předchozí ◄◄◄ 5. část ►►► Následující

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasper patří mně! 5:

 1
18.03.2019 [15:32]

AliceLovJasperAhoj moc pěkné Emoticon, kdy bude další kapitola???

3. Werunka
11.04.2012 [9:02]

bude pokračování? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kockodlak37
21.11.2011 [20:15]

super ale kdy bude další kapitola??!!!

1. Hanča
11.07.2011 [16:50]

HALO HALO, KDY už tu bude další kapitola?!?!?!?! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!