Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jantarová propast - 8.část

5.Ranya-Benjamin


Oh my Jake! Skoro oslav hodné... zešílela jsem >< aneb znovu "JP" přepisuji do PC. Tato povídka dávno umřela, ale já se ji rozhodla obnovit. (Proto je na úvodní stránce.) Nemyslím, že by to ještě někdo chtěl číst, ale což. Pro informaci, co se zatím stalo, je na začátku souhrn (abyste si nemuseli ty hromady již zveřejněného textu číst znovu ><). To hlavně znamená, že to KLIDNĚ MŮŽETE ZAČÍT ČÍST AŽ OD TÉTO KAPITOLY (jen si přečíst souhrn) ;).

  • 31. října (středa) - večer Ell šla ven, měla nepříjemnou předtuchu, že se něco stane; doma nakreslila obrázek dívčiny na houpačce
  • 1. listopadu (čtvrtek) - ve škole - noví žáci, Beltramiovi (blonďák Colin, tmavovlasý Nigel s jantarovýma očima a černovláska Monika), na obědě si k ní přisedli otravní Peter a David
  • 2. listopadu (pátek) - Nigel v noci na lovu
  • 3. a 4. listopadu (víkend) - Beltramiovi letěli do ČR za příbuznými
  • 5. listopadu (pondělí) - Ell měla hodně špatnou náladu, ve frontě před jídelnou ji otravovaly barbie Caroline a Nicol; Monika trochu žárlila, že Colin&Nigel řeší "tu holku" (Ell) a ne ji (tajně zamilovaná do Colina); Colin odpoledne prohledal Elizabethin pokoj a našel tam náčrtník plný krvavých obrázků (i upírů)
  • 6. listopadu (úterý) - v jídelně bylo přespáno a tak si k Ell přisedl Ralf
  • 7. listopadu (středa) - Ell byla trochu optimističtější (protože si mohla vzít černé tričko :D), otravovala ji barbie Jackie Heroldová; Justin a Chris ji nazvali gothičkou a stělesněním Ďábla
  • 8. listopadu (čtvrtek) - zdála se jí noční můra o mrtvé holce
  • 9. listopadu (pátek) - matematické soutěže, kde ji učitelka posadila k Colinovi
  • 10. listopadu (sobota) - večer venku potkala Nicolase, Nathana a Thomase (vlkodlaky)... ale o tom si už přečtěte sami :)

----------------------------------

Probudila se v osm ráno a nějakým zázrakem se přinutila vstát. Nasnídala se a pomohla mámě umýt nádobí. Táta byl v práci.

Celý den se nic moc nedělo, až večer se rozhodla jít ven.

Tentokrát si vyjímečně nevzala Mp4, chtěla jen ticho. Zamířila na jedno větší náměstí, kde ale kvůli denní době bylo jen pár lidí, za což byla ráda.

„Ell, žádná prázdnota a beznaděj," zamumlala si pro sebe a zahnula do postranní uličky.

Zarazila se. Na druhém konci ulice uviděla tři siluety. Zhluboka se nadechla a šla dál. Po přiblížení rozeznala, že jsou to nezvykle vysocí mladíci. Pravděpodobně v družné zábavě, protože se smáli a povídali si.

„Já myslim, že se dočkáme," uchechtl se hnědooký. Další dva měli oči modré a i podle rysů v obličeji to byli sourozenci.

„Ale trvá to," poznamenal jeden modrooký, o trochu nižší než jeho bratr.

Víc Elizabeth neslyšela. Prosmíkla se kolem nich a rychle zamířila pryč. Podle jejího předpokladu chodili na nedalekou vysokou školu. Netušila proč, ale měla z nich nepříjemný dojem, za což rozhodně nemohly jejich společné znaky - přismahlá kůže a tmavé vlasy.

***

„Vstávat," zavrčela na sebe. Protáhla se, promnula si oči a zavzpomínala, co je vůbec za den. Po chvíli došla k názoru, že pondělí 12. listopadu. V neděli se nic zajímavého nestalo a tak jí splynula s ostatními dny.

„Přijdeš pozdě," zavolala na ni přes dveře máma.

„Jasně," zamumlala Ell a přešla do kuchyně, kde se nasnídala. Sbalila si věci a znuděně zamířila do školy.

***

--------------------------- (pohled Nicolase Ervina) ---------------------------

Spolu s Thomasem a Nathanem jsme právě šli ze školy. Hovor se okamžitě stočil k vlčím tématům.

„Zajímalo by mě, kdy se Chris promění," poukázal Nathan Bowen ke svému mladšímu bratrovi.

„A taky ten jeho kamarád, Justin," doplnil ho Thomas.

„A ještě Ralf Bailey. Možná bychom se s ním měli zkusit bavit už teď," převedl jsem je k praktickým otázkám. Nathan se hned zapojil.

„Rád bych se toho ujal. Pokud bys to ovšem schválil, Nicolasi..." pro jistotu dodal.

„Někdo se toho ujmout musí," pousmál jsem se. Nathan se zazubil a začal rovnou plánovat.

„Jakou příležitost mám zvolit? Třeba přes jeho kámoše. Tys ho pár dní sledoval, s kým se tak baví?" otočil se k Thomasovi.

„Hodně se předvádí a tak je s pár klukama, ale to je dost... nestabilní. A už pár dní v jídelně sedává s tou holkou, co jsme ji potkali tuhle sobotu večer, jak se nás bála," odpověděl mu brácha.

„Tak přes tu holku?"

„Jak bys to chtěl províst?" podivil jsem se.

„Co takhle ji zkusit sbalit?" Po tváři mu přeběhl úšklebek.

Přeci jen jsem byl o něco rozvážnější než oni dva, takže mnou projela vlna vzdoru.

„A pak ji nechat být?" řekl jsem, o poznání chladněji.

„Třeba," bezstarostně pokrčil rameny.

„To by jí ublížilo, nemyslíš?" skoro jsem zavrčel.

„Ále. Většina holek se vybulí a druhej den choděj s jiným," mávl nad tím rukou.

„Neznáme ji, třeba by reagovala jinak," tiše se přidal Thomas. Byl jsem rád, že mě podpořil.

„Přesně. Měli bychom chvíli sledovat i ji a až z toho usoudit..." potvrdil jsem bratrova slova. Ten Nathan byl někdy tak dětinský!

„Dobře, dobře, ale dovolíš mi to potom zkusit?" hodil na mě štěněčí oči.

„Možná," neochotně jsem zareagoval.

„Skvělý," zakřenil se a já zvažoval, zda se mu představa, že by měl ‚sbalit' nějakou holku pro dobro smečky nezamlouvá příliš.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jantarová propast - 8.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!