Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jantarová propast - 4.část

Plakát 2


Tak jsem zase kousek přepsala. Uf. Poslední dny jsem psala jednorázovku "C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!!" a tak jsem se tomuhle příběhu moc nevěnovala, no O:). Tahle část je převážně nahlédnutím do jejích myšlenek, do depresí, které ji (ehm... a mě) provázejí a zase ukázka jejího otravného spolužačstva :D. Snad se bude i přesto líbit.

Po zbytek hodiny a vlastně celé vyučování Ell uvažovala, zda ty matematické soutěže psychicky unese.

Do jídelny vešla, aniž by vnímala davy lidí okolo sebe. Jak si sedla ke stolu, vzpomněla si, že by si k ní měl sednout ten tmavovlasý kluk, Ralf. A taky sednul.

„Ahoj," vesele se na ni usmál a usadil se na židli naprosti.

„Ahoj," trochu zaraženě pozdrav opětovala. Čekala, že se na ni vykašle a sedne si jinam... to by bylo mnohem logičtější.

„Kdy máš narozky?" vychrlil nečekanou otázku.

„27. listopadu, proč?" opatrně se zeptala.

„Skvělý, to je docela blízko," zazubil se a Ell nic nechápala, ale pokusila se o přátelský výraz.

--------------------------- (Colinův pohled) ---------------------------

„Měl bych... jí dát něco k narozeninám," zamumlal Nigel a tím upoutal mou pozornost. Do té doby jsem poslouchal hovor Ralfa a Elizabeth.

„Nevíš, kdy má narozeniny," ušklíbl jsem se, „neřekla Ti to. A rozhodně neslyšíš, o čem mluví dva žáci na druhém konci jídelny."

„A jo vlastně," otráveně si uvědomil lidská omezení, „můžeš se jí na to zeptat při těch soutěžích?"

„Že jsi to Ty," s ironií jsem souhlasil.

„Díky," usmál se a obrátil se zpátky k těm dvěma.

------------------------------------------------------

Ell byla ‚trochu' nervózní. Už podruhé si k ní sednul v jídelně a teď se zeptal, kdy má narozeniny. Na tohle nebyla zvyklá.

„Budete mít v matice taky soutěže po dvou?" přerušil Ralf proud jejích myšlenek, které se pozvolna dostávaly k nepříjemným tématům.

„Jo, v pátek první," odpověděla a letmo pohlédla ke stolu Beltramiových. Opravdu mezi ostatními tolik vynikali... nedovedla si představit, že bude sedět s jedním z nich.

„To my už zejtra," zakřenil se.

„Tak mi pak řekni, co jste tam dělali," odhodlala se, konečně trochu veselejším tónem.

„Jasně," bylo patrné, že je rád, že už se tolik nezdráhá promluvit.

***

Odpoledne po obědě byly ještě dvě hodiny Výtvarné výchovy. Střední škola, na kterou Elizabeth chodila, byla umělecky zaměřená. Bylo by kupodivu, že si lidé jako Steve či Jackie volí uměleckou školu, ale v blízkém okolí žádná jiná nebyla.

Jak se dalo předpokládat, Ell neměla klid ani o přestávce mezi Výtvarnými výchovami. Kolem její lavice se poflakovali Chris a Justin.

„Gothička," ukázal na ni Chris a pak se zachechtal, „uhraneš nás, Satane?"

„Jen možná," nezaujatě odtušila a přeměřila si je kritickým pohledem. Dva celkem nevýrazní kluci s o něco tmavší kůží, černými vlasy a hnědýma očima.

„Vrať se do pekel," pohřebním hlasem se Justin zapojil.

‚Ráda bych,' s nádechem sarkasmu si Ell pomyslela.

„Unášíš děti a přinášíš mor?" s vtipně hraným zájmem Chris pokračoval.

„Ne," odpověděla a na chvilku se zasnila. Být tak doopravdy temné stvoření a ztělesnění ďábla...

„Škoda," sklesle Justin zareagoval a pak se rozesmál. Elizabeth ho ignorovala a vracela se k myšlence, jak moc by si přála přívěšek s pentagraem... s dvěma cípy nahoru, samozřejmě.

Ještě chvilku otravovali a potom konečně zazvonilo. Výtvarná výchova ll výdycky bavila, uteklo to rychle.

Doma se jako každý jiný den nudila. Zároveň se snažila nemyslet na nepříjemné věci, jako byly třeba soutěže v Matematice. Nechala Children of Bodom, aby jí do uší křičeli Angels Don't Kill a další věci, které by její mámě rvaly uši. Svůj hudební vkus nechápala, ale hlavně že jí hudba zlepšovala náladu. Nebo alespoň udržovala na přijatelné úrovni.

Okolo půl sedmé usoudila, že potřebuje na vzduch. Vzala si Mp4, mikinu a bundu a vyšla ven.

Toulala se uličkami kolem jejich domu a zvažovala, zda se bude řídit tím, co mámě slíbila - že nepůjde nikam daleko. Nakonec ale neodolala a došla až k prázdnému dětskému hřišti. Cestu tam si pamatovala jen matně.

Její pohled upoutala houpačka. Byla jen pro jednu osobu a vzhledem k denní době byla volná.

Neochotně z uší vyndala sluchátka a posadila se. Zaposlouchala se do svištěstí větru, které se ozvalo při každém zhoupnutí. Užívala si klid místa a zároveň se v ní probouzela stará známá, nahryzávající prázdnota.

Utápěla se v tiché melancholii, která neměla žádný logický spouštěč. Prostě si připadala tolik zbytečná...

Po chvíli si uvědomila, že už nemá tak suché oči. Po tvářích jí stékaly slzy.

Netušila, proč z ní ta slaná voda teče. Nic se nestalo, všechno bylo jako vždy... ano, to asi byl ten problém. Vše při starém, nesmyslném, beznadějném...

Hlavu jí zaplnil chaos. Byla zmatená ze svých neodůvodnělých pocitů.

‚Život nemá smysl,' pomyslela si.

‚Pokud má, tak důkladně skrytý.'

‚Já ten smysl nevidim!' zakřičel v její hlavě jakýsi hlas.

‚Tak třeba ten smysl doopravdy nemá...'

‚Já chci, aby měl smysl...'

‚Ale už nevěřim, že by to bylo možný,' část její mysli chladně odtušila.

‚A co slavná věta, napsaná na jednom cáru papíru při Biologii?'

„Důvod a chuť existovat důrazně upozorňovaly na svou nepřítomnost."

‚Jo, to je výstižný... i přes to, že sem to psala já.'

‚Mě nebaví žít...'

‚Nemám proč žít!' znovu podtón paniky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jantarová propast - 4.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!