Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jantarová propast - 3. část/1. kapitola

Novorození útočí (s logem MTV)


Třetí část - stále ještě koncert... ale už se chýlí ke konci. :) Snad se bude líbit.

Protáhla jsem se ke svému oblíbenému místu u zdi pokryté černou látkou, protože sice bylo nepohodlné vcelku čtyři hodiny stát, ale zrovna tady jsem měla už i předtím dobrý výhled, i když mi zatím k ničemu nebyl.

Tak tohle jsou legendární Diary of Dreams, uslyšela jsem Chiařino zasněné prohlášení.

Diary of Dreams

Zamyslela jsem se nad prvními tóny a slovy. Co to mohlo být za písničku? Prolistovala jsem, co už jsem od nich slyšela dříve, načež jsem si konečně uvědomila, že to je The Curse. A přirozeně, naživo jsem rozlišovala mnohem méně melodičnosti než z videí na Youtube, naopak to znělo energičtěji a temněji.

Prohlédla jsem si jednotlivé členy. U muže, co hrál na kytaru, jsem měla dojem, že si spletl zbytek kapely, s nímž má hrát, protože jako jediný „znehodnotil“ svůj účes. Lepší označení pro to, co mu rašilo na hlavě, jsem neměla. A nepřišlo mi to moc vkusné.

Člen Diary of Dreams

Ještě jsem si povšimla jedné změny: viděla jsem znatelně méně lidí, co by si povídali nebo se věnovali něčemu jinému než hudbě, takže kvůli těmto jich asi přišlo víc. Nezněli špatně – rozhodně se mi poslouchali lépe, než skupiny, co jim předcházely. Ovšem pořád to nebylo ono, něco mi u jejich hudby chybělo, nějaká jiskra, co by tomu dodala kouzlo, jež jsem u písní potřebovala.

Jsem moc náročná, kritická a tak vůbec, já vím, s úsměvem jsem si pomyslela o zlomek okamžiku dříve, než mi to Chiara stihla říct. Jak jsem si povšimla, vnímala jsem mnohem lépe než před loknutím Pepsi. Aby její kouzelný účinek nevyprchal, znovu jsem kapku upila.

Alespoň, že to o sobě víš, zazubila se, ale však nic proti, jsou to dobré vlastnosti.

Jako další se rozezněly temné tóny Wahn!Sinn?, jež se rozléhala v podmanivých ozvěnách. Mé hodnocení? Fajn. Docela příjemné na poslech. Žel, neznala jsem důvod, ale pořád jsem si to neužívala jak bych mohla. Stála jsem u zdi a nechala si hlavou procházet dunivé tóny, ovšem to bylo tak vše. Dokonce i když potom spustili mou oblíbenou The Wedding, všepohlcující radost a energie do života, co bych očekávala či doufala, se nedostavily.

~ WAHN!SINN? a THE WEDDING na turné Into Darkness - v Praze ~

...when silence evolves into a deafening noise, when the blackening coat reaves a ceiling of darkness, when I speak the words that you wish me to say, when voices of sound come to life all around...

Vlastně se při jejich koncertě hezky relaxovalo. Nechala jsem se unášet vlnami své fantazie a přesunula se někam zcela mimo realitu; mé představy akorát podbarvovalo, co zrovna hráli. Avšak na to by mi stačilo poslechnout si je ze své Mp4... i když bych ji musela mít puštěnou hodně nahlas.

Mou pozornost si přitáhla až dvojička, jež se přede mnou objevila. Jednalo se o běžný zamilovaný páreček, tito však působili docela humorně – dívčina, o hlavu vyšší než její přítel, se na něj nadšeně vrhla a začala ho líbat. Bez jakékoliv míry. Netušila jsem, co se jí na něm líbí, byl docela oplácaný, pobledlý, drobná zapadlá očka nepůsobila příliš inteligentně a kompletní popierciengování nevyhlíželo moc esteticky. Ale přesto se ve vášnivém ocucávání klátili a dokonce vráželi do osob okolo, což jim bylo očividně jedno.

A pak už jsem zase, svým způsobem, nevnímala. Poslouchala jsem, jistě, ovšem neuvědomovala jsem si přítomnost. Pepsi mě držela na nohou a Chiara hlídala čas.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jantarová propast - 3. část/1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!