Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane Hudson Volturi 6. časť

KEC


Jane Hudson Volturi 6. časťTúto poviedku chcem venovať hlavne RoseDublest a doda040506. Príjemné čítanie praje MillieCull. =)

Jane Hudson Volturi

6. kapitola: Šťastný návrat domov

 

HUDBA

Všetko prebiehalo veľmi dobre, až do chvíle, keď sa Demetri odo mňa dosť vzdialil. Vtedy si to ku mne namierili traja vysokí muži.

„Demetri!“ skríkla som nahlas a dúfala, že ma počul. Musel ma počuť!

Vtedy ma už jeden z nich stihol odhodiť asi desať metrov do vzduchu. Dopad nebol taký ťažký a hravo som ho zvládla. Hneď som ho začala mučiť, no zabudla som na ostatných dvoch. Jeden ma stihol uhryznúť do ruky. Ako som zistila, tak to veľmi štípe. Divné.

Au. Schytala to ďalšia ruka. Snažila som sa ich mučiť, no vždy padol na zem len jeden z nich.

„NIE!“ počula som známy hlas. Demetri sa snažil ku mne dostať čo najbližšie, no tí traja sa tomu snažili zabrániť.

Nasledovala ďalšia bolesť v nohe. Je to normálne?

Alec s Felixom a Corinom nás konečne zbadali. Všetci si zobrali na starosť jedného z nich, takže ich rýchlo zlikvidovali.

„Demetri zober ju okamžite do Volterri. Hneď!“ prikázal mu Felix. Celé telo ma bolelo. Prečo mi to nikto nepovedal? Je to tak nefér. Toto mi mohol aspoň niekto povedať, veď je to dôležité.

Demetri ma zobral na svoje ruky a rýchlo niekde utekal. Dúfam, že do Volterri.

Ach nie! Zasa strácam vedomie ako pri prvom bozku.

„Jane! Jane, ak ma počuješ, tak niečo povedz!“ Demetriho hlas sa mi pomaly vytrácal.

„JANE! Nemôžeš...“

Ticho.

Ticho.

Ticho už asi dve minúty... päť... desať...

Je to neznesiteľné. Ja mu chcem povedať, že už som v poriadku a že ho mám rada.

 

 

„Jane?“ opýtal sa po asi hodine Demetriho hlas. Už sa musím prebrať.

„Demetri,“ vyšlo zo mňa. Rýchlo prišiel ku mňe a objal ma. „Jane, tak som sa o teba bál. Myslel som si, že ťa zabijú alebo čo...“ Zakryla som mu rukou ústa.

„Som tu a živá,“ povedala som. „No, živá ako živá.“

„Pozri sa na ruky,“ povzdychol si. Už viem, čo myslel. Tričko bolo pekne potrhané.

„To nevadí. Ja mám ešte veľa oblečenia.“ Po tejto vete na mňa vyvalil oči. Zobral mi ruku a vyhrnul mi na nej rukáv trička.

Toto je možné? Mala som tam odtlačky po zuboch. A nie jedny ale hneď niekoľko.

„Toto ma tak veľmi štípalo?“ opýtala som sa.

„Áno. Tebe to nikto nepovedal?“

„Nie, nikto,“ priznala som.

„No a od Ara sme si vypočuli svoje,“ začal Felix.

„Ja mu to vysvetlím,“ rýchlo som povedala.

„No, my sme mali na teba dávať pozor, ak si pamätáš,“ povedal Alec. A ten tu čo robí?

„Alec, aká som rada, že sa ti nič nestalo.“

„A to, že ja žijem ťa nezaujíma?“ zo smiechom povedal Felix.

„Jasné, že áno. A inak sú všetci okrem mňa v poriadku?“ opýtala som sa.

„Hej sú, ale Aro si pre teba aj s Carlisleom robí starosti,“ prevrátil očami.

„To by nebol Aro,“ poznamenal Felix. Kameň mi spadol zo srdca. Všetci, ktorých mám rada sú v poriadku.

„A chce ťa vidieť,“ dodal už vážne Alec. Ďalší nával otázok a čakaní na odpoveď.

„Hneď?“ opýtala som sa.

„Nie hneď. Najskôr ti poviem o Dydime.“

„Kto to je?“

„Bola to,“ toto slovo Demetri zdôraznil, „Marcusova žena. Ale už je to dávno, ako zomrela." pokračoval.

 

MillieCull



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane Hudson Volturi 6. časť:

 1
23.03.2016 [15:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!