Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane Hudson Volturi 2. časť

natáčení


Jane Hudson Volturi 2. časťTu je pokračovanie mojej kapitolovky o Jane, ktorú Volturiovci premenili. Dúfam, že sa vám bude páčiť.

Jane – Hudson - Volturi

2. časť : Schopnosť.

„Rád by som vedel či máte nejaké schopnosti. Napríklad ja viem čítať myšlienky, ktoré ti prebehli hocikedy mysľou pomocou toho, že sa dotknem ruky. Je to veľmi jednoduché,“ vravel Aro.

„Čo tak zavolať Eleazara? Aspoň by si nemusel robiť experimenty. Viem, že ty ich máš rád. Myslím, že si toho už vytrpeli dosť. Nemyslíš si to, Aro?“ opýtal sa Caius.

„Nie. Mám plán. Demetri, prosím odveď Jane a Alec nech tu zostane.“ Demetri ma chytil za ruku a ťahal do mojej izby.

„Prosím, povedz mi niečo o sebe,“ poprosil ma, keď sme boli v mojej izbe.

„A čo konkrétne by si chcel vedieť?“ opýtala som sa ho.

„To je jedno. Pekne od začiatku.“ Sadol si na posteľ a ja som si prisadla.

„Kde som žila, to isto vieš. Volala som sa Jane Hudson a mala som sa za rok vydávať za jedného chlapca, ktorého som vôbec nepoznala. Vybrali mi ho rodičia. Ale to je jedno. Som celkom rada, že som sa tomu vyhla. V mojom živote nebolo nič výnimočné. Samozrejme, až doteraz. Myslím, že ten tvoj príbeh bude zaujímavejší ako ten môj,“ povedala som.

„Žil som v Londýne so sestrou Lilian. Volal som sa Demetri Green. Vtedy som mal osemnásť rokov. Potom ma počas poriadkov v Anglicku našiel Felix,“ ešte vždy som bola na to meno alergická. Aj on si všimol, že som sa strhla.

„Áno, Felix trochu naháňa strach, ale na to si zvykneš. Premenili ma až vo Volterre tak, ako teba. Mám aj schopnosť. Som stopár. Veľmi som zvedavý na teba.“

„Koľko máš teraz rokov? “

„Asi tak stodvadsaťpäť. Nejako to už nepočítam. Ale volám sa Demetri Volturi a som člen gardy.“ Takže tu máme niekoho, kto sa veľmi rád chváli.

„Myslíš, že aj ja budem v garde?“ spýtala som sa ho. Moja zvedavosť proste nemá konca.

„No, je to podľa toho, či máš schopnosť, alebo vieš bojovať. A ty si ešte dokonca dievča, tak to naozaj ani netuším. Jediné dievča v garde je Renata. Teba by som si nevedel predstaviť bojovať. Si taká malá. A máš iné meno. Voláš sa Jane Volturi.“ To meno sa mi páčilo.

 

„To je proste úúúžasné,“ vravel za dverami nahlas Alec. Vyšla som z izby.

„Stalo sa niečo?“ opýtala som sa ho.

„Mám schopnosť obrať hocikoho o zmysly. Chceš si to vyskúšať?“ Tešil sa ako malé dieťa. Radosť mu spravila aj maličkosť.

„Radšej nie.“ Demetri mi naznačil, že Aro už čaká.

Spolu sme sa všetci presunuli k Arovi. Bolo nás tam veľa. Dostala som menší strach, lebo všetci sa postavili do kruhu okolo mňa.

„Podľa mňa by ju bolo treba nejako naštvať,“ povedal Felix.

„Felix,“ namietol Demetri.

„Jane, Aleca ideme poslať do Ameriky na boj. Treba tam robiť poriadky.“ Všetci boli ticho. To mi nemôžu urobiť. Veď už mám len jeho. Ak je to pravda, tak to pravdepodobne neprežijem. Buď ho tam pošlú cez moju mŕtvolu, alebo ho budú musieť nechať vo Volterre.

„Nie to nemôžete urobiť. Čo ak sa mu niečo stane?“ zľakla som sa a takmer som kričala.

„To bol len vtip,“ zasmial sa.

„Felix to nebolo správne,“ povedal Aro. Keby som teraz mohla, tak by som ho mučila tak dlho, ako by sa len dalo.

Zrazu jeho úsmev vystriedala bolesť. Ono to funguje?

Waw. To je super.

„A je to vyriešené,“ povedal Corin.

„Nemal si si začínať,“ poznamenal Demetri.

„Provokuješ?“ opýtala som sa ho.

„Nie, to by som si nedovolil,“ zasmial sa.

Felix sa zdvihol zo zeme a prekvapene sa na mňa pozrel. Mykla som plecami.

„To bola Jane?“ opýtal sa Ara.

„Áno,“ odpovedal mu.

„Všetci rozchod. Jane, Felix a Demetri tu zostanú,“ nariadil Aro. Do dvoch sekúnd bola miestnosť prázdna.

„Poď ku mne,“ zavolal ma Aro. Zobral si moju ruku do svojej a pozeral sa mi do očí. Pár krát zaletel pohľadom aj ku Demetrimu. Dúfam, že mu nepovie, čo tam videl. Demetri si to asi domyslel a zasmial sa. Ešteže niesom človek, lebo by som bola červená ako paradajka.

 

Ďalšie dni boli jedny z tých ťažších. Každého som spoznávala, Aro sa ma pokúšal naučiť používať môj dar, niekoľko lovov mimo Volterry. Hlavne som sa dozvedela, prečo premenili len mňa a Aleca. Caius mi tvrdil, že nás dlhšiu dobu sledovali. Spolu sme boli nerozluční. To isté mi potvrdil aj Marcus, ktorý vidí vzťahy medzi ľuďmi alebo upírmi.

1. kapitola

3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane Hudson Volturi 2. časť:

 1
26.01.2017 [21:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!