Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane Hudson Volturi 13. časť


Jane Hudson Volturi 13. časťJane si pre Demetriho nachystala pomstu. Ako na ňu zareaguje? :)

 

Zrazu som si všimla Demetriho ako stuhol na mieste a pozeral sa smerom ku Corinovi a Adrianne. Bolo si veľmi ľahké domyslieť, že čo si myslí. Skoro som vybuchla smiechom, keď sa jej na to išiel spýtať. Ak z tohto budem mať u Ara prúser, aspoň nebudem sama. Mne by odpustil, no u ostatných by to bol asi problém.

Nenápadne som sa postavila čo najbližšie, aby som mohla dobre počúvať a vychutnať si pomstu.

„Jane?“ opýtal sa a ja som sa už vážne musela krotiť.

„Čo by si rád?“ spýtala sa Adrianna, ktorej utekali kútiky úst.

„Nedohodli sme sa náhodou na tom, že ideme spolu?“ stále bol trochu mimo. Corin, od ktorého som to nečakala, sa neudržal a vybuchol smiechom.

„Ale dohodli,“ povedala som.

„Moment. Ktorá z vás je Jane?“ Tak, všetko vyšlo podľa mojich predstáv. Super.

„Ja predsa. Čo ma už nespoznávaš?“ zasmiala som sa.

„Prepáč Adrianna, zmýlil som si ťa s ňou,“ usmial sa svojím krásnym úsmevom, ktorý mám rada. „Poď,“ potiahol ma za ruku.

Všimla som si Giannu v náručí Felixa. Tak predsa to stihol.

„Počúvaj ma. Toto bolo naschvál, či len zhoda náhod?“ opýtal sa ma po chvíli Demetri. Zaškerila som sa a to mu stačilo. „Ty jedna malá potvorka. Ak smiem vedieť, tak to bolo za čo?“

„To bolo za ten lov. Mňa to naštvalo,“ dodala som.

„Taká blbosť?“ teraz sa pre zmenu zasmial on. Neviem, čo tu bolo až také smiešne. Ja som to myslela úplne vážne. Neviem ako on.

„Ha-ha,“ povedala som. Pritiahol si ma bližšie ku sebe. To som už bola na ňom asi nalepená celá.

„To som ťa pre to naštval,“ opýtal sa tvárou blízko mojej a pozeral sa mi do očí. Popri tom sme sa držali aj za ruky.

„No... “ nestihla som ani dopovedať, čo som chcela, lebo ma pobozkal. A to si dovolil tu pred všetkými. No nič, bozk som mu opätovala. Usmial sa na mňa.

Začala hrať nejaká krásna klavírna skladba. Tancovlo sa na ňu fakt výborne. Nakukla som sa, že kto to hrá a neverila som vlastným očiam. Felix? A vedľa neho sedela Gianna.

„Láska robí divy,“ zasmial sa Demetri. Musela som sa zasmiať aj ja, lebo to bola pravda.

„Demetri, sklapni,“ povedal Felix a zdalo sa m mi, že po ňom niečo hodil.

Tancovali sme asi tri minúty a v tom prestala hrať hudba. Pozrela som sa, prečo nehrajú. No to som si mohla myslieť. Gianna zamestnala Felixa až príliš. Musela som sa zasmiať.

„No, zajtra bude také menšie stretnutie. Potrebujem, aby ste si nacvičili pár potrebných vecí. Ďakujem,“ prerušil všetkých Aro. Čo to zasa vymyslel? To bude isto nejaký z jeho šialených nápadov. Ako vždy.

Už som nemala chuť tancovať. Niežeby som nevládala, ale keď tancujete päť hodín v kuse, tak to má aj svoje následky. V mojom prípade je to nechuť.

Rozhodla som sa teda, že už pôjdem do izby.

„Jane? Kam ideš?“ opýtal sa Demetri.

„Ty si myslíš, že sa mi chce tancovať? Ja som maximálne znudená. Idem do izby,“ zaškerila som sa a odišla som. Na moje prekvapenie som ho nepočula utekať za mnou.

Vošla som do kúpelne a dala si horúci kúpeľ. V zrkadle som zbadala svoj odraz. Na rukách som mala ešte stále tie hnusné modriny. Vo vani som bola pekne dlho. Potom som sa obliekla a moje kroky pokračovali ku takej mojej malej súkromnej knižnice. Minule som od Ara dostala knihu, no ešte som sa ku nej nedostala. Nemala som čo robiť, tak som si ju pohľadala. Mala biely obal, na ktorom bolo namaľované srdce s kvetom. Nebolo to nič originálne ale aspoň niečo na zahnanie nudy.

Za necelých desať minút som ju mala prečítanú.

Bože, prečo nemôžeme spať? Prečo si nemôžeme na chvíľu zasnívať aj my?

Zavrela som si oči. Predstavovala som si seba ako človeka. Bolo až skutočné. Vždy som chcela mať deti, no na to môžem hneď zabudnúť. Predstavila som si ku mne aj dve malé dievčatá. Jedno maličké, ešte v perinke a druhé väčšie, ktoré by malo asi tak štyri roky. Ku mne som si domyslela aj manžela. Demetri by bol podľa mňa výborný otec. Mali by sme malý domček na okraji mesta, ktorý by bol pre nás bezpečným domovom. Takto som si to predstavovala pravdepodobne veľmi dlho, pretože mi niekto klopal na dvere.

„Ďalej,“ zakričala som. Niekto vošiel do izby. „Kto tam je?“ zakričala som ešte raz, no nikto sa neozval, tak som sa tam išla pozrieť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane Hudson Volturi 13. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!