Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane Hudson Volturi 12. časť

Soutěž Twilight kresba - By Annie


Jane Hudson Volturi 12. časťDemetri naštval Jane tým, že ju pozoroval na love. Čo vymyslí ako pomstu s Adriannou?

Venovania (ako vždy:)) : doda040506, mima19974, CuLLxMiMuSxBeLLSxMaRyxALiCexeN, kiki, Cukricek, ilovetwilight4ewer a ostruzinka. :)

Príjemné čítanie praje MillieCull. =D

12. kapitola - Sladká pomsta

HUDBA

„Ahoj, to som ja Jane. Chcela vy som sa ťa opýtať, že či by si pre mňa niečo urobila,“ začala som.

„Ahoj, no jasné,“ usmiala sa.

„My sa na seba dosť podobáme a potrebovala by som si niečo vybaviť. Demetri ma dosť naštval, tak mu to chcem vrátiť,“ ako som to vravela, tak sa jej to páčilo čím ďalej, tým viac.

„Viem kam tým asi mieriš. Oblečieme si to isté a bude mať problém nás rozoznať,“ zasmiala sa.

„Presne. Máš tie červené šaty, čo sme si kedysi kupovali spolu?“ opýtala som sa.

„Myslím, že áno. Mám nápad. Poďme za Sulpiciou, nech nás nalíči a učeše rovnako.“ Ona s toho mala ešte väčšiu srandu ako ja.

„Ako povieš,“ povedala som. „O päť minút pred mojou izbou a ak ťa uvidí Demetri, tak je po srande.“

„Budem si dávať pozor.“

„ Dobre, tak ja už idem.“

Dnes sa akosi stále ponáhľam, ako som si práve všimla.

Doslova som vletela do šatníka a začala hrabať v kope oblečenia. Nakoniec som šaty našla zavesené na stojane, topánky na vysokom opätku boli pod tou kopou oblečenia.

Narýchlo som si zobrala moje šminky a čakala na Adriannu. Tej to akosi trvalo.

„Prepáč, že som prišla neskôr, no nemohla som ich nájsť,“ ukázala na šaty.

„To je v pohode, len si pohnime,“ povedala som. O necelú minútu sme už stáli u Sulpicii pred zrkadlom.

„Oblečte sa a o ostatné sa postarám ja,“ prikázala nám. Poslúchli sme ju a obliekli sa do úplne rovnakých červených šiat. Potom nás namaľovala a urobila rovnaký účes. Pri pohľade do zrkadla sme sa museli zasmiať. Boli sme ako dvojčatá.

„Pochybujem, že vás niekto rozozná. Aj ja s tým mám problém,“ zasmiala sa aj ona.

„Veľmi ti ďakujem,“ povedala som a ona sa len usmiala.

„Takže, urobíme to takto,“ začala som. „Ty tam pôjdeš a budeš s niekým tancovať. Demetri by mal prísť trošku neskôr. Bude si myslieť, že som išla s niekým iným a na neho sa vykašľala. No a prídem tam ja a všetko sa vysvetlí. Možno bude nasratý, ale to si nevšímaj. Jeho to o chvíľu prejde. Dúfam,“ dodala som.

„Počúvaj ma,“ povedala Adrianna, „a čo ak to nevyjde? Čo ak na to neskočí a bude tancovať so mnou?“ opýtala sa.

„Veď vravím, že tam dojdem a poviem mu pravdu.“

„Aha, no dobre. Corin je ešte ako viem voľný,“ povedala.

„Vám sa akosi darí, čo?“ opýtala sa Sulpicia.

„Jasné!“

„Už je dosť hodín,“ poznamenala Adrianna.

Vybrali sme sa do veľkej sály. Všetko bolo vyzdobené a pripravené na ples. Vlastne to bola nejaká oslava, tak by sa to dalo povedať, no zabudla som, že kto oslavoval.

„Spravíme to tak ako sme sa dohodli.“

„Jasné,“ povedala. „Corin?“ opýtala sa. Ani som si ho nevšimla.

„Ehm... Kto je kto?“ nevedel nás rozoznať. Povzdychla som si. „Jane?“ ukázal na mňa.

„Trafil si sa. Potrebujeme od teba aby si tancoval s Adriannou. Demetri si bude myslieť, že to som ja. Chcem ho naštvať,“ usmiala som sa.

„Ty si potvora sama o sebe. Nemusíš robiť ani tie tvoje vilomeniny ako si zvyknutá. Ešte som ti celkom neodpustil to, čo si mi urobila na predminulom love. Takto mi odháňať večeru,“ pokrútil hlavou.

„Ale urobíš to pre mňa, však?“ opýtala som sa so psími očami.

„Áno, ale pod podmienkou, že už mi viac nebudeš robiť zle.“

„Ďakujem.“

„Adrianna, toto si daj na hlavu.“ Hodila som jej masku na oči. Šikovne ju chytila a už jej zdobila tvár.

„Super, ďakujem. To nás už asi fakt nerozpozná,“ zasmiala sa.

„Tak už poďme.“ Vyšli na tanečný parket. Už vedeli dokonale tancovať. Bolo to pekné len tak tam sedieť a pozerať sa na nich. Musela som byť však ukrytá a to mi robilo menší problém. Mala som výhľad len na parket a na vchod som dobre nevidela.

Zrazu som si všimla Demetriho ako stuhol na mieste a pozeral sa smerom ku Corinovi a Adrianne. Bolo si veľmi ľahké domyslieť, že čo si myslí. Skoro som vybuchla smiechom, keď sa jej na to išiel spýtať.

Nenápadne som sa postavila čo najbližšie.

„Jane?“ opýtal sa.

 

MillieCull



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane Hudson Volturi 12. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!