Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane Hudson Volturi 11. časť

eq


Jane Hudson Volturi 11. časťKonečne som dopísala ďalšiu časť z Jane a tu ju máte. A potom prosím, zanechajte nejaký komentár. :)

11. kapitola - plán

HUDBA

No keď som sa otočila, tak tam stál Demetri.

„Žartujete, že? Prosím... “ prosila som.

„Ale Jane, nie nežartujeme. Bola si ale dobrá,“ povedal Demetri. Potom sme všetci chytili záchvat smiechu a pridal sa ku nám aj Alec, ktorý práve prišiel.

Trochu mi ale liezlo na nervy, že ma videli pri love. Ale to ma si o chvíľu prejde.

„Jane, počul som, že vo Volterre je ples, či niečo také,“ povedal Felix.

„Hej?“ opýtala som sa ešte zo smiechom.

„Áno.“

Demetri ma nejako zvláštne hypnotizoval pohľadom. Asi viem. felix sa ma snaží pozvať na ten ples. Ha! Ja idem s Demetrim. Prikývla som mu a otočila sa za Felixom.

„Felix, myslím si, že už niesom voľná,“ zaškerila som sa. „Ale je tu nejaká nová Gianna,“ dodala som.

„Áno, to viem. je naozaj pekná.“ Jaj ten pohľad zaľúbený. No, ďalší člen gardy sa zamiloval.

„Tak ju pozvi,“ presviedčal ho Alec.

„Myslíte, že ma bude chcieť?“ neisto sa opýtal.

„Áno,“ povedala som mu. „Som si istá, len sa musíš poponáhľať, lebo je tu veľa upírov bez tanečnej partnerky,“ pozrela som sa na Aleca.

„Jane? Ja tam nejdem. Nie, nedostaneš ma tam. Prosím,“ začal prosiť.

„Alec, je to pre všetkých z Volturiovcov a ešte možno niekto príde. Ale viete čo? Ja by som už radšej išiel.“ Môže byť upír nervózny? Lebo ak hej, tak Felix je momentálne toho príkladom.

„Jasné, že už ideme. Nechceme predsa, aby ťa niekto predbehol. To by bola asi škoda,“ zasmiala som sa. Hnusne sa na mňa pozrel.

„No poďme, lebo ako tu vidím, tak sa asi niekto pobije,“ zhodnotil situáciu Demetri.

Nakoniec sme sa predsa len celí dotrepali do svojich izieb. Prezliekla som sa, umyla a vyrazila ku tej novej Gianne. Ešte som sa s ňou nezvítala. Ale kde môže byť?

Vtom mi v hlave doplo, že je to predsa človek, tak tu bude nejaká sladká vôňa a tlkot srdca.

Vydala som sa teda hľadať.

„To vážne?“ opýtal sa nahlas nejaký neznámi hlas. To musí byť ona.

„Áno, ešte sme človeka medzi nás neprijali a tak to predsa môžeme skúsiť. Sľubujem, že potom ťa ja osobne premením.“ Zasa Aro niečo sľubuje? Tak to asi nedopadne najlepšie. Maximálne asi ako potrava. Musela som sa na tom zasmiať, lebo to by väčšina asi nedovolila.

„Ahoj,“ pozdravila som ich, keď som išla okolo nich.

„Ahoj. Môžem ťa s niekým zoznámiť? Toto je Gianna,“ ukázal na ňu.

„Rada ťa spoznávam. Ja som Jane,“ podala som jej ruku. Po asi sekunde sa odvážila a podala mi tú svoju. Pocítila som, ako sa jej teplá krv valí v žilách. Ešteže som teraz nie smädná, lebo by asi nedopadla dobre.

„Ja Gianna,“ povedala neisto. Usmiala som sa na ňu. Na Arovi bolo vidieť tú radosť. Doslova z neho sršala.

Gianna bola celkom pekná. Hnedé vlasy, zelené oči a výškou bola skoro o hlavu vyššia ako ja.

Práve sa mi v hlave zrodil úžasný nápad. Mám taký pocit, že Adrianna sa na mňa veľmi podobá. Musím ju čo najskôr nájsť a požiadať o láskavosť.

„Aro, prosím ťa, nevieš kde sa momentálne nachádza Adrianna?“ opýtala som sa.

„Myslím, že vo svojej izbe. Ak tam nebude, tak Demetri ti veľmi rád pomôže,“ povedal a zaškeril sa. Ešte raz sa tak usmeje, asi ma trafí šľak.

„Jane?“ opýtal sa so zdvihnutým obočím. Ups. Ja som sa nechtiac držala jeho ruky.

„Ja už radšej pôjdem. A prosím, nevrav to Demetrimu.“ Rýchlo som odtiaľ zdrhla. Kde má vlastne Adrianna izbu?

Super, ešte teraz zasa nájsť Demetriho.

„Jane, tak tu si. Chcel som sa ťa opýtať, že čo si ideš obliecť, aby som sa mohol zladiť,“ rýchlo vravel.

„A ja som sa ťa chcela spýtať, že kde je Adriana,“ skočila som mu do reči.

„Sekundičku,“ povedal. „Je vo svojej izbe. Tretie poschodie, druhá chodba, piate dvere... “

„Ďakujem,“ povedala som a rozbehla sa tam.

„Počkaj!“ kričal za mnou. „Neodpovedala si mi.“

„Dozvieš sa, neboj sa,“ len toto som stihla povedať, lebo som bola na treťom poschodí pred piatymi dverami. Lepšie povedané presne tam, kde mi povedal Demetri. Zaklopala som.

„Ďalej,“ ozvala sa Adrianna.

„Ahoj, to som ja Jane. Chcela vy som sa ťa opýtať, že či by si pre mňa niečo urobila,“ začala som.

„Ahoj, no jasné,“ usmiala sa.

„My sa na seba dosť podobáme a potrebovala by som si niečo vybaviť. Demetri ma dosť naštval, tak mu to chcem vrátiť,“ ako som to vravela, tak sa jej to páčilo čím ďalej, tým viac.

 

MillieCull



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane Hudson Volturi 11. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!