Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane ako malá - 11. kapitola


Jane ako malá - 11. kapitolaAko dopadne Jane s Alecom... Pokiaľ chceš, prečítaj si.

Už som cítila to teplo. No prekvapilo ma to. Odrazu som necítila laná. Do krku mi udrela bolesť. Ale prečo nie nohy? No tá bolesť bola rozhodne z ohňa. Vykríkla som.

Telo sa snažilo tú bolesť odmietať a stále znova a znova ma vťahovalo do temnoty, ktorá mi ukrajovala celé sekundy, možno dokonca minúty agónie.

Chcela som sa jej poddať. Nedalo sa.

Mala som pocit ako keby mi rezali ruky, nohy polievali kyselinou, pustili na mňa levy a to všetko dokopy. Bolesť mnou lomcovala. Zrazu som ležala. Laná už asi zhoreli.

Koľko prešlo času? Pár sekúnd či celé minúty?

Bolesť sa zhoršovala. Najhoršie na tom bol hrudník. Túžila som si z neho vyrvať srdce. Čokoľvek, len nech sa zbavím tých múk. Lenže ja som si prsty necítila. Horšie. Ešte aj korienky nechtov ma pálili. Tú pálivú bolesť som cítila od končekov palcov na nohách po korienky vlasov na hlave. Bola som pohltená.

Netrvá to už príliš dlho? Zdá sa mi, že od začiatku uplynuli celé hodiny, možno dni.

A zrazu sa bolesť začala vytrácať. Zázrak? Neviem. No prestávali ma bolieť palce. Skúsila som nimi pohnúť. Išlo to. No bolesť sa začala v hrudníku prehlbovať. Aj keď som si cítila už asi dvadsať centimetrov od koncov prstov. No všimla som si aj to, že moje srdce pomaly prestáva tĺcť.

Už som cítila, skôr necítila, lýtka a lakte. Aj keď viem, že srdce mi tĺklo stále pomalšie a nepravidelnejšie, v duchu som jasala. No hrudník ma pálil. Veľmi pálil.

Okrem hrudníka ma už nepálilo nič. No v tom poslednom orgáne sa usadilo toľko bolesti. Znova som vykríkla. No bolesť sa sťahovala. Srdce mi prestávalo byť.

Odpočítavala som si údery srdca. V duchu som tušila, že sú to moje posledné. Jeden, dva... desať, jedenásť, dvanásť, trinásť... A zrazu mi srdce dobylo. Otvorila som oči.

Všetko bolo príšerne jasné, detailné. Nebola som vonku. Nado mnou sa tiahol mramorový strop. Jeho farba bola biela, miešala sa s drobnými čiernymi  kamienkami. Za desatinu sekundy som sa postavila. Šokovalo ma to, jednak pre moju rýchlosť, jednak pre to, že som nebola sama. Okolo mňa stálo päť postáv. Všetky boli v čiernych plášťoch. Prvý bol muž strednej postavy. Podišiel s polkruhovej formácie ku mne.

„Vitaj, Jane. Som Aro Volturi," predstavil sa. Zmiatli ma rubínovo červené oči. Svojim vzhľadom na mňa pôsobil zvláštne.

„Som mŕtva?" opýtala som sa. Niekto sa uchechtol. Otočila som sa. Bol to urastený muž s hnedými vlasmi.

„Nie, ale mala si k tomu blízko." Keď to povedal, pocítila som páľavu v hrdle.

„Ale veď mi netlčie srdce.... Kde je Alec?" Ten druhý, vyšší, vzhľadom starší muž s dlhými blond vlasmi sa zasmial.

„Tvoj drahý brat tu nie je," povedal. Vo vnútri sa mi zdvihla hladina zlosti. Uprela som svoj nevraživý pohľad. Zrazu sa rozkričal. Klesol na kolená. Zlosť sa vytratila, teraz som bola prekvapená. Výkriky ustali.

„Jane, tvoj dar sa musí držať na uzde. Rozhodne by si ho nemala upriamovať na Caiusa," ozval sa Aro. Aký dar? Aký Caius? No, Caius bol zrejme ten magor, čo sa práve dvíhal zo zeme. No ten dar som naozaj nepochopila.

„Všetko ti vysvetlím, no najprv ti predstavím členov," ukázal na ostatných. Až teraz som si ich poriadne prezrela. Ďaľší mal dlhé hnedé vlasy, podlhovastú tvár bez emócií. Ďalší mal robustnú postavu a hnedé vlasy. Posledný mal krátke blond vlasy, bol drobnejší. Všetci mali červené oči. Pozerala som sa do krásnej tváre blonďáka. Premeriaval si ma pohľadom.

„Jane, toto sú: Caius, Marcus, Felix a Demetri." Demetri. Nádherné meno.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane ako malá - 11. kapitola:

 1
08.07.2018 [23:31]

Emoticon Emoticon

04.07.2012 [21:52]

VictoriaJamesLaurentje v oprave Emoticon Emoticon Alec v nej skoro nie je, ale sľubujem, že to v 13. kapitole vynahradím :)

04.07.2012 [20:09]

zeynep97Krásne. Som zvedavá na pocity Aleca po premene. Rýchlo pridaj ďalšiu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Ceola
04.07.2012 [17:20]

Pěkné! :) jsem zvědavá co Alec... :) Rychle další! :)

2. Nessienka admin
04.07.2012 [13:05]

NessienkaAhoj.
Keďže máš stále problémy s priamou rečou a odmietaš si nájsť korektora, pripájam aspoň vzor, ktorým by si sa mala riadiť. Tiež by bolo naozaj dobré, keby si si ho pozorne prčítala. Ja, ani žiadna iná adminka, ti nebudeme články opravovať donekonečna, keď ty nemáš žiadnu snahu zlepšiť sa.

Tu je vzor:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"


Nabudúce sa ním teda, prosím, riaď. Ďakujem.

03.07.2012 [22:55]

BubulienkaAhoj,
je mi ľúto, ale článok ti vraciam. V perexe sa musí nachádzať niečo o deji, takže ťa poprosím, aby si si dopísala aspoň jednu vetu, lebo to, čo tam máš, nestačí. Taktiež ti dávam možnosť opraviť si tú priamu reč a všetky uvádzacie vety tak, ako majú byť. Ďakujem.

BTW: Radím ti, aby si si našla korektora, ktorý ti so všetkým pomôže... Alebo ak chceš, môžeš mi článok poslať na mail a ja ti ho opravím, potom si ho iba vložíš do adminky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!