Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jaký mají život novorození? 5. kapitola


Jaký mají život novorození? 5. kapitolaDiego je ve městě a chystá se udělat jednu zásadní věc. Jakou? Prosíme o komentáře, jinak další kapitola nebude. Vaše Chris a Ada.

Pohled Diega:

 

Už jsem si pomalu začínal zvykat, že se Bree s Meredith nemůžou vystát. Bylo to pořád dokola. Přišla Meredith, Bree utichla. Když odešla, bylo vše pořádku. Párkrát jsem si taky všiml v Mereditiných očích zlomyslnosti. Ale to je teď jedno. Čeká mě teď těžká věc. Před týdnem jsem si vybral Bree místo Meredith a rozhodl jsem se, že ji vezmu pryč. Je ve společnosti Meredith vážně nešťastná. A tak teď stojím na kraji města a odhodlávám se jít dál. Je den a bylo by lehké se prozradit. Sice nesvítí sluníčko, ale lidé by si asi všimli někoho, kdo uprostřed náměstí vysává člověka. Moje sebeovládání poslední dobou nestálo za nic. Ale já doufám, že to zvládnu. Vyhlédl jsem si chlápka. Může mu být tak kolem šedesáti let a je fakt bohatý. Mám v plánu vytlouci z něj pin od jeho kreditní karty. Pak ho samozřejmě zabiju. Takhle si párkrát někoho vytipuji a potom budu moci koupit dům, do kterého se s Bree nastěhujeme.

Párkrát jsem se ještě hluboce nadechl a vyrazil jsem postraní uličkou směrem k náměstí. Jednou jsem toho chlápka už hledal, takže s přesností vím, kde bydlí. Bohužel pro mě je to v dost osídlené čtvrti, takže ho budu muset nějak ztišit. Nerad bych, aby jeho sousedi zavolali policii.

Asi po pěti minutách jsem stál před velikým žlutým domem. Skrz stěny ke mně doléhal tlukot čtyř srdcí. Já se ale zaměřil na ten nejnamáhavější. Obešel jsem dům a vešel hlavním vchodem. Po schodech jsem vyšel až do posledního patra a vytáhl z kapsy Breeinu sponku na vlasy. Chvíli jsem s ní kroutil v zámku a pak se mi povedlo dveře neslyšně otevřít. Opatrně jsem vešel a zavřel za sebou dveře. Zavřel jsem je na petlici a pozorně jsem se zaposlouchal do dění okolo. V obýváku hrála televize a ze druhých dveří, u kterých jsem stál, se ozvalo spláchnutí a až pak jsem si uvědomil ten příšerném smrad. No fuj! Ty lidi. Nakrčil jsem nos a rychle se přemístil do jeho honosného obýváku. Sedl jsem si na kožené křeslo a nohy dal na stůl. Jako doma. Po pár vteřinách se mezi futry objevil ten chlápek a v okamžiku, kdy mě spatřil, zapištěl jako krysa a chytl se za srdce. Jéje. Jen aby nedostal infarkt dřív, než mi řekne to číslo.

„Kdo jste?“ zeptal se chraplavě a srdce se mu roztlouklo ještě větší rychlostí, pokud to tedy šlo.

„Jmenuji se Diego, ale to vám muže být jedno."

„Co ode mě chcete?“ Usmál jsem se na něj a pomalu vstal. Přešel jsem k němu a pak jsem ho rychlým pohybem přitiskl na stěnu. Držel jsem ho pod krkem a naklonil se k jeho uchu.

„Chci vaší kreditní kartu a její pin, jinak vás zabiju.“ Stejně ho zabiju.

„Ne!“ zašeptal, protože jsem mu téměř odřízl přísun vzduchu.

„Co jste to říkal?“ Přitlačil jsem a nechal jsem jeho obličej zmodrat. Poté jsem mu krk trochu povolil. Hlasitě zalapal po dechu.

„Peněženka. Je támhle na stole.“ Ohlédl jsem se za prstem, který ukazoval do pravého rohu místnosti. Během vteřiny jsem jí měl v ruce a opět držel toho chlápka.

„Pin?“ zeptal jsem se ho a zahleděl jsem se mu do očí.

„368790,“ řekl čísla a můj mozek si je vryl do paměti. Otevřel jsem peněženku a překontroloval, jestli v ní kreditka opravdu je. Byla tam. Zlatá.

„Fajn. Díky,“ poděkoval sem, usmál jsem se a pak se mu zakousl do hrdla…

 

Mrtvolu jsem položil do postele a přikryl ji dekami. Vypnul jsem televizi a vydal se zase zpátky do města. Teď to bylo snesitelnější. Měl jsem v sobě krev a tak ty plameny v krku nebyly tak intenzivní. Přirovnal bych to teď k zápalu plic. Hodně vážnému.
Zastavil jsem se u automatu a najel jsem na účet toho chlapíka. Bylo tam něco kolem milionu. Fajn. To je pro začátek dobrý.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jaký mají život novorození? 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!