Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jako z jiné planety 3. kapitola

New Moon- Edward


Jako z jiné planety 3. kapitolaMezi vlky a lvy se strhne malá potyčka... A Anabell už konečně připadá divné, že vlci jsou tak obrovští...

Pohled Jakoba

 

Dobře, Jaku, jak ji chceš dostat?

Zadíval jsem se na Sama a pak zpět na svou lvici.

Musíme ji odlákat od ostatních. Zaměstnejte ty dva lvy a já s Quilem, Embrym a Bradym půjdeme po lvicích.

To je máme jako zabít?

Ne, neubližujte ani jednomu… Prostě jen chytíme mou pravou Bellu a ostatní necháme jít…

Zase Bella? Už je to trapný, Jaku…

Jasně, Leo, běž laskavě někam!

Dobře, jdeme na to! zavelel Sam a všichni se dali do pohybu.

Lea a Seth se vrhli na toho menšího a Sam s Paulem obklíčili toho druhého. Ostatní stáli opodál a pozorovali bitku.

Lvi se bili zuby nehty… A hledali skulinu k útěku. Lvice vyrazily kupředu a já, Quil, Embry a Brady jsme vyrazili za nimi.

Kličkovaly mezi stromy, následovaly pohyb mé milované a nepouštěly ji z dohledu.

Běžel jsem polovičním tempem, ale Brady a Embry vyrazili dopředu, abychom je obklíčili. Mířily k řece a za tu jsme nemohli…

Právě včas. Těsně před řekou jsme je zastavili. Otočily se zády k sobě, vycenily zuby a vytasily drápy, připravené bojovat o život.

Zakňučel jsem, sehnul hlavu a udělal krok k ní.

Zasyčela a napřáhla tlapu, jako by mě chtěla poškrábat.

Proklouzl! ozvalo se mi v hlavě.

Menšímu lvovi se podařilo utéct přes obránce a teď mířil vztekle k nám.

Snažili jsme se co nejrychleji oddělit lvici od ostatních.

Bohužel pozdě. Osvobodil se i ten větší lev, který začal kulhat na přední pravou nohu, ale na nohou se udržel. Rozběhl se za ostatními.

Cosi do mě zezadu vrazilo a lvice měly uvolněnou cestu k řece. Okamžitě přeskákaly přes kameny na druhou stranu.

Následoval i menší lev, který, jak jsem zjistil, do mě vrazil.

Sledoval jsem ji s kňučením… Jak stojí a čeká… Na co čeká?

Z lesa se vyřítila obrovská chlupatá koule a přeskočila na druhou stranu řeky.

Lvice mu okamžitě začala olizovat krvavé rány po kožichu.

Bez jediného pohledu zpět zamířili do lesa.

Je mi to líto, Jaku, omlouvala se Lea.

Seth si olizoval pokousanou zadnici a vrčel.

Až toho lva příště dostanu do tlap…

Jestli se vrátí… zamumlal Sam.

No jasně, co když už se nevrátí? Teď, když ví, že jim tady hrozí nebezpečí…

Pak ji půjdu hledat za řeku…

To ti zakazuji! zavrčel Sam hlasem alfy. Přikrčil jsem se pod rozkazem alfy a zakňučel.

A naříkal jsem i celou cestu domů, takže ze mě měla smečka nervy.

 

Pohled Anabell

„Tam už se nikdy, opakuji nikdy, nevrátím!“ vrčel na mě Asad, když startoval své SUV.

„Jak jsem mohla vědět, že ti vlci nás napadnou?“ odpověděla jsem kousavě.

„Nevypadalo to, že nás chtějí zabít… Jen někoho chytit…“ prohlásila Nataša.

Všechny zraky se stočily na mě.

„Mě? Proč zrovna mě?“

„Už jsi tam jednou byla. Ta hyena, jak jí říkáš, viděla jen tebe… Takže museli čekat až se objevíš ty…“ zarozumoval Felix.

„No jasně. Proč by vlk chytal lvici?“

„Nevím… Možná aby si s ní zašpásoval,“ zasmála se Janine.

„No jasně! Můžeme už konečně jet domů? Je mi špatně…“ špitla jsem a zadívala se z okna ven.

Cesta domů probíhala v řevu auta a štěbetání dvojčat.

Stále mi ale jedno vrtalo hlavou. Vlk nikdy není větší než lev, nikdy není větší než my, tak proč jsou tihle tak obrovští? Myslím, že se budu muset zajet zeptat do rezervace…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jako z jiné planety 3. kapitola:

 1
2. Elis
25.05.2011 [14:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [17:08]

NeyimissAhoj, článek jsem ti opravila, ale...!
* Mezi lvi => lev bez lva, jako pán bez pána -> mezi lvy, mezi pány => Y!
* Oslovení musí být vždy odděleno z obou stran čárkami (pokud ovšem nestojí na záčátku či na konci věty).
* Pozor na překlepy.
* Pozor na slovosled.
* Dávej si VELKÝ pozor na shodu podmětu s přísudkem!
* Pozor na čárky.
* Pozor na přímou řeč => pro ty myšlenky vlků platí stejná pravidla jako při psaní přímé řeči.

Příště si dej, prosím, větší pozor. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!