Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jako z jiné planety 12. kapitola


Jako z jiné planety 12. kapitolaJake s Bellou jsou vážně dobrý pár. Vede se jim skvěle... dokud nenastane čas svatby.

Pohled Anabell

 

Takhle šťastná jsem se necítila od Shomariho smrti.

Jake byl… úžasný. Jako muž i jako druh se ke mně dokonale hodil. Když nemusel, neopouštěl mě. Prakticky se ode mě nehnul a doslova se nastěhoval k nám do vily.

Vysvětlila jsem mu, že do moře jsem neskočila s úmyslem zabít se. Voda byla prostě součástí zprošťovacího rituálu, který končil období smutku, když si metamorf našel nového druha, družku.

Nejvíce mě ale potěšilo, že se za mě nestyděl před svou rodinou. Když měl metamorf cokoli společného s domorodcem z Afriky, tajili to… Ale on se za mě nestyděl. Představil mě své smečce, kterou už jsem znala. Hodně jsem si rozuměla s Leou, která byla jedinou ženou ve smečce. Vzniklo mezi námi silné pouto přátelství, kterému nikdo z její smečky nerozuměl.

Poznala jsem i Billyho a Rachel, Jakova otce a sestru. S Rachel byl spojený Paul, kterého Jake nesnášel, neboť mu ustavičně kradl jídlo.

No, s tím v mojí smečce problémy nebyly. Nejprve jedli samci, pak až samice a nakonec mláďata. Tak to prostě bylo a nikdo nemohl naše zakořeněné pudy změnit.

Velice mě otravovalo, že Jaka obletovala dvojčata s Thabi. Dalo mi hodně práce vysvětlit jim, že Jake je můj a není žádný chovný samec. Do vysvětlování jsem samozřejmě zapojila své zuby a drápy.

A pak tu bylo další překvapení, které mě hodně zaskočilo.

Jake byl pozvaný na svatbu své kamarádky a požádal mě, abych ho doprovodila.

Nikdy jsem se nezúčastnila lidské svatby, bylo to pro mě tabu, stejně jako pro všechny metamorfy.

My měli vlastní svatby. Ty zahrnovaly zasnoubení, za celodenního milování označil samec svou samici kousnutím do ramene, a obřad, při kterém přijala smečka oba druhy a uznala je za své. Žádné dokumenty, ani papíry…

Hyeny a divocí psi – metamorfové, ale chtěli napodobovat lidi a tak se brali jako oni. Pro vlky to ale naopak bylo nedůstojné, stejně jako pro lvy.

Musela jsem dostat schválení od celé smečky, abych s Jakem mohla na tu svatbu. A ještě jsem dostala doprovod. Otec si vydržoval pár osobních strážců – pár divokých psů, dva z nich poslal se mnou.

Nevadilo mi to, právě naopak. Bez ochrany a jen s Jakem bych se s těmi nebezpečnými tvory cítila velmi nechráněná.

Jeli jsme mým Bugatti, z čehož byl Jake velice nadšen. Nedovolila jsem mu ale řídit, z čehož byl zklamán.

„Prosím, jen kousíček!“ žadonil, ale nepřemluvil mě, ani když vyhrožoval.

Když jsme podél obrovských bílých mašlí a světýlek dojeli až k domu, už tam bylo pár hostů. Mezi nimi byl i Seth, jeden z kluků z Jakovi smečky a Lea, se kterou jsem se okamžitě objala.

Přivítat nás došla malá žena s dolíčky v tvářích. Hnědé vlasy jí splývaly k lopatkám.

„Dobrý den… Vítejte u nás doma! Pojďte se posadit, za chvíli začne obřad,“ když to říkala, zvědavě si mě prohlížela.

Zamračila jsem se na ni. Vážně jsem nebyla žádné zvíře v zoo, aby na mě mohla takhle pohlížet.

Omluvně se usmála, udělala cestu a Jake mě majetnicky chytil za ruku a provedl mě kolem ní. V hrdle mu přitom burácelo tiché vrčení.

Těsně nás následovali otcovi strážci a Seth s Leou.

„Dávej pozor na okolí…“ varovala mě. „Jsou nebezpeční a zákeřní…“

Němě jsem přikývla a připadala si jako opička v zoo, když se ke mně otočily všechny zraky v místnosti – jak lidí, tak upírů.

Nejvíc mě děsil pohled toho blonďáka. Díval se na mě jako na svačinu a já se strachy oklepala. Jake si mě přitáhl blíž k sobě a ohřál mě svým teplem. Trochu jsem se uklidnila, ale stejně to nestačilo.

„Jsem tu s tebou…“ zašeptal mi Jake do ucha a já stroze kývla, jako že rozumím.

Posadili jsme se co nejdál od oddávajícího, až do zadní řady.

Ucítila jsem na sobě pohled a otočila jsem se.

Zíral na mě blonďák, jiný než ten v lese… A já si uvědomila, že ho znám.

„Doktore Cullene! Vy patříte k nim?“

„To jste vy?“ oplatil mi stejně udiveným tónem.

Zasmáli jsme se jeden na druhého a on se potom postavil za mě, aby mohl v klidu mluvit, než přijde čas obřadu…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jako z jiné planety 12. kapitola:

 1
23.06.2011 [12:15]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [21:43]

belacullensuper kapitolka akorát by mohla být trochu delší... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už se těším na další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. BJaneVolturi
21.06.2011 [21:16]

Super! Těším se na další díl!

3. Judys
21.06.2011 [21:12]

Tak to by mě zajímalo, o čem budou spolu debatovat, že by se to nemělo Jakovi líbit. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 21.06.2011 [20:43]

Emoticon super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ELis
21.06.2011 [20:38]

úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!