Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jako kapka v moři krve - 3. kapitola

Emmett


Jako kapka v moři krve - 3. kapitolaNějak, a ani já sama nevím jak, jsem za sebe vyždímala další kapitolku. Takže jako vždy doufám, že se bude líbit a mocky mocky prosím o komentíky. XD

 

3. kapitola

 

V batohu druhého turisty jsem našla sluneční brýle, alespoň nebudou nápadné mé rudé oči. Nasadila jsem si je a vydala se zpětně po vůni těch mužů do města. Za necelou minutu jsem již stála před zdejším obchodním centrem. Musím si koupit nějaké  pěkné šaty a boty. Vrhla jsem se do prvního butiku, na který jsem narazila a  nakonec vybrala červené minišaty, zlaté boty na jehlovém podpatku a nějaké doplňky.

Vyšla jsem z obchodního centra a zamířila k nejbližšímu klubu. Před dveřmi nějakého podniku stál takový hezký svalovec, a když jsem k němu došla, naklonil se ke mně a pošeptal mi: „Ahoj krásko, jestli tě tam vevnitř bude někdo otravovat, přijď za mnou a já mu ukážu, že na tebe si nikdo dovolovat nebude.“

Flirtovně jsem na něj zamrkala a laškovným hlasem dodala: „Myslím, že to nebude potřeba, ale když, tak určitě přijdu.“ Zíral na mě s otevřenou pusou nejspíš překvapený mým počínáním. Zářivě jsem se na něho usmála a tím odhalila mé dokonalé a jako břitva ostré zuby. Kdyby to šlo tak by mu ta pusa nejspíš vypadla z pantů.

Vešla jsem do klubu a vydala se do prostřed parketu, kde jsem se začala vrtět do rytmu písně.

Všichni muži na mě zírali s otevřenou pusou jako ten vyhazovač venku, a naproti tomu dívky se na mě dívaly závistivými pohledy. Musela jsem se tomu pousmát. Ještě před týdnem by mě ani nenapadlo, že mi bude někdo závidět. A dnes tu tančím v klubu a všichni na mě buď toužebně zírají, nebo mi závidí. Vážně to bylo k smíchu.

Tančila jsem už asi půl hodiny, a proto jsem se rozhodla, že si půjdu sednout, aby to nebylo nápadné. Došla jsem k baru a posadila se na stoličku. Za chvíli si ke mně někdo přisedl. Podívala jsem se na stoličku vedle mě a uviděla jsem svalnatého hezouna, jak se na mě usmívá. Byl vážně hezký a navíc krásně voněl a mně už z toho tančení vyhládlo. Obdařila jsem ho oslnivým úsměvem, vstala jsem z barové stoličky a udělala k němu krok. Přitom jsem se pořád zářivě usmívala, vrtěla boky, jak to dělají modelky, když jdou po runway. Díky mému kroku jsem teď na něm byla natisknutá a pošeptala mu: „ Ahoj krasavče, jsem Isis.“ Poté jsem mu mírně skousla ušní lalůček a jeho to očividně vzrušilo.

„Jsem Nick.“ Byl vážně k nakousnutí. Sedla jsem si na něho obkročmo a začala se na něm vrtět. „Nepůjdeme radši do zadu?“ zeptal se mě mírně přiškrceným hlasem. Nejspíš potlačoval to, aby se na mě nevrhl. Neodpověděla jsem mu, ale místo toho jsem ho chytla za triko táhla ho napříč parketem do zadních částí klubu.

Zašli jsme za rok a on mě začal chtivě líbat. Já mu jeho polibky toužebně oplácela, ale po chvíli mě to už přestalo bavit a tak jsem ho přitlačila k protější zdi a začala ho líbat na krk. Jemu se to zřejmě líbilo, ale to netušil, že už za pár minut bude mrtvý.

Hladově jsem se mu zakousla do krční tepny a sála. Když už v něm nezbyla ani kapka krve, chtěla jsem ho jít hodit do nějakého kumbálu, ale vyrušily mě velmi tiché kroky směrem k nám.

Nezabývala jsem se tím, až do doby když mi někdo obmotal ruce kolem pasu a zapředl mi do ucha: „Ale, ale tady si někdo dává svačinku.“

Bez pochyby to byl upír a velmi mladý a přitažlivý upír, jak jsem pochopila, když jsem se na něj otočila. Byl vysoký a svalnatý. Jeho blonďaté vlasy byly rozcuchané a jeho oči byly černé jako noc. Těžko říct jestli z touhy po krvi nebo po mě.

„Jsem Isis,“ obdařila jsem ho flirtovným úsměvem a on byl zřejmě potěšen mým chováním, protože mi bez zaváhání odpověděl: „Já jsem Damian.“

Hm. Nebyl by k zahození. Obmotala jsem mu ruce kolem krku a začala ho vášnivě líbat. On mi mé polibky vřele oplácel. Naše jazyky se pohybovaly ve vzájemné souhře, jakoby pro sebe byly stvořené.

 


Přeji hezké počtení. Vaše Devilgirl.



Sdílet Sdílet



Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!