Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jako kapka v moři krve - 1. kapitola


Jako kapka v moři krve - 1. kapitolaNa světě je úplně první kapitolka. Pište kritiku, chci vědět, co vylepšit.

 

Kapitola 1.

 

Pohled Isabelly

 

Už je to skoro půl roku co mě opustil, co mě nechal v lese samotnou, zraněnou a krvácející. Ale zřejmě mu bylo jedno, co se mnou bude dál. Chtěl se mě jen zbavit. Podle jeho slov pro něj nejsem dost dobrá, ale to jsem přeci věděla. Věděla jsem to již od začátku. Vždyť on je dokonalý a bohatý zatímco já jsem jen šedá myška, dcera místního náčelníka policie Charlieho Swana.

Ale to mu nestačilo, on mě prostě nemohl opustit, on si mě předtím musel vzít. Ano, slyšíte správně, jsem jeho žena. Stalo se to v den mých narozenin. Dal mi prsten po své matce a všechno se seběhlo tak rychle. Jely jsme do Las Vegas, abychom se mohly vzít. Před Alicí jsme to nějakým zázrakem utajili, takže o tom zatím nikdo kromě nás dvou neví. Jemu nestačilo ani to, že si mě 2 dny před tím než mě opustil, vzal, on mě musel ponížit před sebou samým, když jsem před ním padla na kolena při těch bolestivých slovech.

Nikdy jsem tě nemiloval. Byla jsi jen hračka, na rozptýlení. Ostatně musíš uznat, že 100 let existence bez ženy jsou muka. To sis vážně myslela, že bych tě mohl milovat? Vážně?“

Ta slova mnou projela jako nůž máslem.

Poté co mě opustil, jsem několik měsíců byla jako chodící mrtvola. Nejedla jsem, nepila, na otázky jsem odpovídala, jen když to bylo nutné. Charlie o mně měl strach, každou noc jsem řvala z nočních můr o tom, jak mě znovu a znovu opouští. S nikým jsem se nebavila. Spolužáci to vzdali již dávno, ale jediná Angela vydržela až do konce minulého měsíce, poté už se také nepokoušela navázat se mnou kontakt.

Až po několika měsících utápění se ve své bolesti a žalu jsem si vzpomněla na svého kamaráda z dětství Jacoba Blacka. On byl můj záchranný kruh. Vytáhl mě z té agónie, ucpával a hojil tu díru v hrudi, která mi zbyla jako jediný důkaz toho že on a jeho rodina opravdu existují.

Po několika měsících našeho sbližování jsem k Jacobovi začala cítit něco víc než jen hluboké přátelství, ale bála jsem se mu to říci. Bála jsem se, že by mě odmítnul a tak by ještě více rozštěpil mé srdce, které již teď bylo na miliony malinkých kousků.

Náhle však Jacob onemocněl, Billy mě k němu nechtěl pustit, říkal, že potřebuje klid, ale mně se to zdálo podezřelé. Každý den jsem Billymu volala, a ptala se jak to s Jackem, ale vždy to byla jedna a ta samá odpověď: „Stále beze změny."

Billyho už asi unavilo neustálé zvedání telefonů a tak je nechal jen tak zvonit. Bylo mu jedno, jestli volám já nebo někdo jiný.

Jeden den byl však výjimečný. Probudila jsem se s křikem jako každý den, byla neděle a já neměla co dělat. Sešla jsem po schodech do kuchyně a uvařila jsem si horké  kakao, sedla si na gauč a zachumlala se do deky. Začala jsem usilovně přemýšlet a asi po 2 hodinách jsem si konečně uvědomila, že Jacka miluji. Nemohla jsem tomu uvěřit.

Rychle jsem se vymotala z deky, nasoukala na sebe bundu a vyrazila do La Push.

Hned co jsem přijela před Blackovic domek něco se mi nezdálo, bylo tu nějak smutno. Začala jsem se rozhlížel okolo, a za pár chvil se v mém zorném poli objevil Jackob. Ve tváři však neměl úsměv, který jsem čekala a tolik milovala, místo něj měl ve tváři vepsané opovržení. Nechápala jsem to.

Na tváři jsem vykouzlila úsměv, rozběhla se k němu a chtěla ho obejmout. K mému překvapení mě však půl metru od jeho horkého těla zastavily jeho silné a opálené ruce.

„Můžeme si promluvit?“ Prolomil to mlčení Jack.


 

Vaše Devilgirl.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jako kapka v moři krve - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!