Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já se z toho zblázním 10. kapitola

Tina221


Já se z toho zblázním 10. kapitolaJak se sblíží Ellbell s Eddym? Hrozí všem nějaké nebezpečí? To se dozvíte v téhle kapitolce. Omlouvám se za velkou pauzu.

Za chvilku už se EllBel smála na celé kolo.

Náhle vyřkla své první slůvko: „Vize!"

Jacob se na ni nechápavě zadíval a odfrkl: „Její první slůvko je vize? Nemělo by to být mama nebo aspoň tata?" Renesmee jen pokrčila rameny.

Edward se na ně otočil a vyhrkl: „Alice má vizi!" A opravdu, Alice stála ještě bledší než obvykle a strnule se dívala před sebe. Rosalie ji zlehka objímala kolem pasu. 

„Čo še děje?" zeptal se mírně vyděšený Eddy.  

„Volturiovi," zašeptala Alice, „jde sem Aro s Jane, Felix a Alec."

„Budeme bojovat," zatnul pěsti Sam a úzkostlivě se podíval na Carlisla.

„Nechtějí nám ublížit, ale dozvěděli se o EllBell," vysvětlil Edward, který to přečetl z myšlenek Alice. 

„A co Eddy?" ozvala se Bella. „Ví i o něm?" 

„Ne," prohlásila Alice. „Přijdou za dva dny, takže se zklidněte. My jdeme nakupovat!" Poté, co se Alice s Rose vypařily, ztratili se i Emm s Jazzem.

„Jdeme hrát scrabble," dodali těsně předtím než zapadli do Emmettova pokoje. Ostatní si ale dělat starosti nepřestali. Přemýšleli kam schovají Eddyho, aby jej Aro nechtěl do své ,sbírky´ a také jak se připraví na setkání s Volturiovými.

„My jedeme zítra na dovolenou," pípla nesměle Esme. Seth pokýval hlavou na souhlas. „To jsem jí dal jako dárek." 

„Mohli bychom vzít Eddyho s sebou," dokončila myšlenku Esme. Ozvaly se souhlasné výkřiky.

„Domluveno," usmál se Edward a plácl si se Sethem. 


Druhý den ráno už Esme se Sethem vyráželi.

„Pojd už, Eddy," volala Esme. Šla se podívat, kde tak dlouho vězí a naskytl se jí dost dojemný pohled. EllBell, dnes zas o kousek větší než včera - vypadala jako jednoleté dítě - se pevně tiskla k Eddymu a hlasitě vzlykala. 

„Neboj, já še vlátím," šeptal Eddy a hladil ji po hlavičce. Nessie si vzala EllBell do náruče a šly Eddyho vyprovodit.

„Páá," mávala EllBell dokud auto s Esme, Sethem a Eddym nezmizelo v zatáčce.

„Tak a teď se pustíme do akce ,Volturi´!" pozvdychla si Ness a vrátila se do domu. 

 „EllBell! Nesmíš se před těma upírama s červenýma očima přeměnit na jaguárku, ano?!" kázal Jacob. EllBell důležitě přikývla. Všemu rozuměla. Sedli si na terasu a vyhlíželi je. 

 „Už jdou!" zvolal Jasper. Všichni nasadili falešný, velice strnulý úsměv a čekali až se ti čtyři přiblíží na doslech. 

 „Zdravím vás," pokynul rukou Aro, „jdeme jen tak okolo a napadlo nás, že se stavíme." Zaculil se. 

 „Vítame vás," ujal se slova Carlisle. 

 „Jé, máte nový přírustek," dělal překvapeného Alec. 

„Jmenuje se EllBell," zavrčel Jacob přes zaťaté zuby. „Je to moje dcera."

„Má nějaký dar?" zkoušela to Jana prohnaně. 

„Nemá, ty jedna pijavice," zavrtěl hlavou Embry s odporem v hlase. Chtěl se asi vytáhnout, jenže tohle nevyšlo.

„Pozor na jazyk, pse." Přivřela oči Jane a Embry se zkroutil bolestí. Jakmile EllBell zpozorovala, že někdo ubližuje její rodině, nevydržela to a přeměnila se.

„Ale, ale." Spráskl ruce Felix a hbitě EllBell chytil. Cullenovi a vlci prudce zareagovali, chtěli se vrhnout na ty čtyři. Zapomněli však na Aleca. Ochromil je a než se všichni zpamatovali, EllBell a Volturi byli pryč.


Mezitím na dovolené:

„Eddy pojd z toho moře ven, pojd!"

„Až za chvilku, ano?" zamumlal Eddy a dál se cachtal. Řeč se mu spravovala, skoro vůbec už nešišlal.

„Esmé!" zaječel.

„Co se děje? vyběhla Esme vyděšeně z plážového domku.

„Něco s EllBell," začal vzlykat Eddy.

„Jak to víš?" ptala se udiveně Esme.

„Cítím to." Pokrčil rameny Eddy. „Jdu jí pomoct."

„Zbláznil ses? Máš čtyři roky. Nikam tě nepustím," hysterčila Esme.

„Musím, mám ji rád, odpust, " pohladil ji Eddy. „Pozdravuj Setha."
V mžiku zmizel. Esme zůstala zoufale civět do prázdna. Pak se ale vzpamatovala a běžela zavolat domů.  


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já se z toho zblázním 10. kapitola:

 1
24.07.2012 [17:14]

KeckaAhoj, tentokrát jsem ti článek opravila, pro příště si ale dej pozor na:
- psaní přímé řeči, její pravidla najdeš zde: www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/sklonovani-jmen/
- skloňování jmen, vše najdeš zde: www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/sklonovani-jmen/
- mezery mezi slovy - bohatě stačí jedna
- obecně si dej pozor, kam mezery píšeš
- háčky ve slovech (ť, ď)

Pro příště si proto prosím dej větší pozor. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!