Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já se o tebe postarám 19

Renesme


Já se o tebe postarám 19Další kapitolka je tu. Snažila jsem se aby byla aspoň trochu zajímavá, protože mi fakt není dobře a nechci, abyste kvůli mě nějak trpěli.

Ráno mě probral letmým polibkem.

„Ahoj,“ šeptl mi a políbil mě na čelo.

„Ahoj,“ odpověděla jsem mu a pousmála se na něj.

„Musím vyrazit pro auto, ale vyzvednu tě a pojedeme do školy spolu,“ řekl a já přikývla. Než jsem stihla cokoliv udělat, tak už byl pryč. Podívala jsem se na telefon a zjistila jsem, že je sedm.

Vstala jsem tedy z postele a zalezla do koupelny. Vysprchovala jsem se a vyčistila si zuby. V pokoji jsem měla od Alice připravené oblečení. Ani jsem neprotestovala a oblékla si to. Byla to džínová sukně, silonky, modré tričko s výstřihem a černá mikina. Když jsem si to teda oblékla, tak jsem zamířila dolů do kuchyně, kde jsem se potkala s Alicí.

„Sluší ti to,“ řekla a usmála se na mě.

„Ještě, aby mi to neslušelo, když si mi to vybrala,“ řekla jsem a ona se na mě usmála.

„No samozřejmě, vše co ti vyberu, ti musí slušet,“ řekla a začala se věnovat své snídani. Já jsem si vzala misku, nasypala do ní trochu cornflaeků a zalila to mlíkem. Pustila jsem se do snídaně, když jsem dojedla, tak jsem z venku zaslechla troubení. Rozloučila jsem se s Alicí, vzala si tašku a šla ven. Edward už čekal ve svém Astonu a usmíval se na mě z auta.

„Ahoj, tak jaké bylo ráno?“ zeptal se jen, co jsem otevřela dveře.

„Skvělé,“ řekla jsem, nastoupila a políbila ho. Usmál se na mě a vyjeli jsme směr škola.

Když jsme přijeli ke škole, tak se na nás všichni dívali. Edward mi otevřel dveře, a když jsme šli přes parkoviště, tak div všem nevypadly oči z důlků. Šli jsme spolu na matiku, kterou jsme měli první hodinu spolu. Byla jsem ráda, že aspoň budeme mít první hodinu spolu. Sedli jsme si do naší lavice a celou dobu se na sebe jen tak usmívaly celou hodinu. Div nás učitel Green radši nevyhodil. Když zazvonilo na konec hodiny, tak se učitel zhluboka nadechl a došel k naší lavici.

„Nevím, jestli je nejlepší nápad abyste spolu seděli,“ řekl a podíval se na nás.

„Pane Greene, já myslím, že je to ten nejlepší nápad,“ řekl mu Edward a učitel se na nás na chvíli zamračil.

„Záleží, jen na tom, jak se budete chovat,“ řekl a pak odešel ze třídy. Podívala jsem se na Edwarda.

„Co tím myslel?“ zeptala jsem se ho a on se na mě usmál.

„No chtěl nám tím naznačit, že doufá, že se budeme chovat slušně, jinak nás rozsadí a tebe posadí k Newtonovi,“ řekl a tiše zavrčel. Lehce jsem ho pohladila po tváři a on se trochu uklidnil.

„Kde vůbec je Newton? Neviděla jsem ho tady,“ řekla jsem a kývla hlavou směrem k lavici, kde měl sedět Newton, ale neseděl. Edward vstal, vzal naše věci a čekal, až vstanu. Tak jsem teda taky vstala, vzala si od něj věci a zamířila s ním na další hodinu.

„Nejspíš se od našeho posledního setkání nechce ukazovat na veřejnosti,“ šeptl mi do ucha a chytl mě za ruku. Teprve teď jsem si uvědomila, že všichni na nás ukazují a šeptají si o nás.

Radši jsem jen pokrčila rameny a vešla do třídy, ale Edward mě zastavil.

„Promiň zlato, ale já mám hodinu někde jinde,“ řekl, políbil mě a pak zmizel. Zalezla jsem tedy do třídy a čekala jsem, co se bude dít. Jakmile jsem si sedla do své lavice, tak se ve třídě spustil šum. Trochu jsem se zaposlouchala, o čem se baví Jessica s Angelou v lavici přede mnou.

„Prej vystartoval na Mikea úplně bezdůvodně,“ říkala zrovna Jessica.

„Já jsem zase slyšela, že bránil Bellu, a že si to Mike zasloužil,“ říkala Angela a já si říkala, že tu holku asi budu mít ráda.

„No, tak to nevím přeci jen Mikea žádná neodmítá, takže to musel Cullen určitě přehnat,“ řekla Jessica. A já nad tím mírně zakroutila hlavou.

„Hlavně kdyby si viděla Mikea, jak vypadá, tak víš, že za to mohl Cullen,“ řekla Jessica a pak se otočila a podívala se na mně. Když si všimla, že je celou dobu pozoruju, tak se rychle plácla přes pusu a pak se zase otočila a dívala se na tabuli. Angela se otočila a usmála se na mně. Úsměv jsem jí opětovala a málem jsem spadla ze židle, když vstala, vzala si své věci a sedla si vedle mě.

„Ahoj. Já jsem Angela, můžu si přisednout?“ zeptala se mně a já jen němě přikývla. Jessica se otočila a s pusou otevřenou dokořán se na nás otočila.

„No, tak jsem přemýšlela Bello, jestli by si třeba večer někam nešla? Mohli bychom vzít i třeba tvojí sestru, Alici, co myslíš?“ zeptala se mě a já se na ní usmála.

„Jo klidně, proč ne a může jít s námi i Rosalie Cullenová?“ zeptala jsem se a ona se taky usmála.

„Jo může,“ řekla a v tu chvíli vešel do třídy učitel angličtiny, ani jsem si neuvědomila, kdy zvonilo na hodinu, a tak jsem se začala trochu věnovat angličtině, ale s Angelou jsme se dohadovali na večeru. Zbytek dopoledne proběhl v duchu dobré nálady, jelikož jsem zbytek hodin, až do oběda měla s Angelou, takže jsme se dobře zabavili. Ale byla jsem ráda, když zazvonilo na polední přestávku. Když jsem s Angelou vyšla ze třídy, tak tam na mě čekal Edward.

„No, tak ahoj Bello a zavolej mi,“ rozloučila se Angela a šla na oběd. Edward si mě k sobě přitáhl a políbil mě.

„Ta Angela se mi líbí,“ řekl, když jsme ruku v ruce zamířili na oběd. Nechápavě jsem se na něj podívala a on si poklepal na hlavu.

„Celou dobu jsem vás poslouchal,“ řekl a já se musela zasmát.

„Takže, teď mě budeš sledovat na každém kroku?“ zeptala jsem se a on jen tak pokrčil rameny.

„Víš, nejvíc se mi na ní líbí to, že pokud jde o toho Newtona, tak aniž by tam byla, tak moc dobře ví, jaký Newton je,“ řekl a já se na něj podívala.

„Já se o tom nechci bavit,“řekla jsem a on mě lehce políbil, pak už jsme vcházeli do jídelny. Stoupl si do fronty a na tác nandával velkou kopu jídla.

„To budeš jíst?“ zeptala jsem se ho a on se na mě usmál.

„Ne, to budeme jíst oba,“ řekl a kývnul hlavou směrem ke stolu, kde seděly naše rodiny. Když zaplatil, tak jsme si k nim sedli.

„Holky, co byste řekli na večer s Angelou? Chodí se mnou do třídy, navrhla mi to dneska na angličtině a je s ní docela sranda,“ řekla jsem a podívala se na Alici a Rose. Alice se hned podívala na Angelu a zkoumavě si ji prohlížela. Angela si toho nejspíš všimla a tak se otočila a usmála se na ni.

„Jo, to zní dobře. Vypadá jako normální hodná holka,“ řekla Alice a Rose přikývla.

„Tak dobře, mám se jí potom ozvat, v kolik se kde sejdeme,“ řekla jsem a podívala se na tác s jídlem, který Edward posunul přede mě.

„Nemysli si, že to všechno sním,“ řekla jsem a vzala si kousek pizzy, on se na mě usmál a začal jíst jablko.

„Tohle dělat nemusíš,“ řekla jsem, když jsem viděla jak se u toho tváří.

„Já vím, že ne. Udělám, ale Carlisleovi radost,“ řekl a zase se zakousl. Podívala jsem se na Japsera a ten jen přikývl. Seděli jsme tam takhle celou hodinu a Alice s Rose už vymýšlely plán na večer. Podívala jsem se na Edwarda a ten se usmál na Japsera a Emmetta.

„Co říkáte pánské jízdě, když ony mají dámskou?“ zeptal se Japsera a Emmetta. Emmett se celý rozzářil.

„Půjdeme do nějakýho klubu?“ zeptal se a já na něj vyvalila oči.

„No, co je sestřičko, snad si nemyslíš, že vy si budete užívat a my ne,“ řekl Emmett a já se podívala na Edwarda.

„Neboj. Nic takového nebude. Dám na ně pozor,“ řekl a políbil mě na tvář. Mírně se mi ulevilo, protože Edwardovi plně důvěřuju a vím, že je zodpovědný. V tu chvíli zazvonilo a mě čekal tělocvik s Edwardem.

„Tak pojď, už se těším na to, jak se budu při tělocviku bavit,“ řekl, vstal a natáhl ke mně ruku. Chytla jsem se jí a vstala jsem. Uklidili jsme po sobě a šli jsme na tělocvik. Před šatnou jsme se rozloučili polibkem. Převlékla jsem se do školního úboru na tělocvik a vešla do tělocvičny. Edward už tam na mě čekal opřený o stěnu.

„To co jsi měla předtím, ti slušelo víc,“ šeptl mi do ucha a políbil mě na tvář.

„Pane Cullene, nechte si to na doma,“ vyjel na něj náš tělocvikář pan Leery.

„Jistě pane Leery, ale tohle se prostě nedá vydržet,“ řekl a políbil mě.

„Cullene, snad jsem vám něco řekl ne?“ zakřišel na něj a Edward se ode mě na chvilku odtáhl.

„Tohle, ale prostě nejde,“ řekl a zase se přisál na moje rty.

„Dejte si pět koleček a na konci hodiny mi pomůžete uklidit,“ řekl Leery a Edwardd mě ještě políbil na čelo a pak se lidskou rychlostí dal do běhání. Musela jsem se nad tím usmát, protože jsem věděla, že pro něj je tohle pomalu, když probíhal kolem mě, tak vždy jen znuděně prokroutil oči.

Na tělocvik nás rozdělil na kluky a na holky. Kluci hráli basket a holky hrály volejbal. Bylo to hrozný, vždycky když mě trefil míč, tak jsem slyšela tichý Edwardův smích. Tak jsem se na něj vždycky jen zamračila a snažila se vnímat hru. Byla jsem ráda, když tělocvik konečně skončil a já mohla zapadnout do šatny. S převlékáním jsem nikam nepospíchala, protože Edward musel pomoc učiteli posbírat všechny míče. Když jsem se převlíkla, atk jsem vytáhla z kapsy telefon a poslala esemesku Angele.

Ahoj Angelo, v sedm bud u meho domu a vyrazime si spolecne nekam uzit vecer. Bella

Když už i tohle jsem udělala, tak jsem vyšla ven z tělocvičny a tam stál Edward.

„Proč ti to tak dlouho trvalo?“ zeptal se mě a já na něj trochu vytřeštila oči.

„To si to stihl, tak rychle?“ zeptala jsem se a on se na mě usmál.

„No já nemůžu za to, že ty jseš taková louda,“ řekl a políbil mě, když jsem k němu došla. Pak jsme zamířili k jeho autu a vyrazili domů.

Když jsme přijeli, tak jsem ho pozvala dovnitř. Šli jsme rovnou ke mně do pokoje a já chtěla využít té chvíle, kdy jsem ho měla jen pro sebe. Přisála jsem se na jeho rty a on mě hned povalil na postel, když se ale ozvalo zaklepání a vtrhla dovnitř Alice.

„Na to zapomeňte, ty musíš hned vyrazit k vám domů a užít si vaší pánskou jízdu a já s Bellou a Rose se musíme připravit na náš večer,“ řekla a chytla Edwarda za ruku,a by ho ze mě dostala.

„Alice, vždyť je času dost. Já napsala Angele, ať je tu v sedm,“ řekla jsem, ale ona se nenechala přemlouvat, zamračila se na mě a pak se podívala na Edwarda.

„Běž,“ řekla mu a on mě políbil a pak s omluvným výrazem zmizel.

„Ty, napiš Angele, ať je za hodinu tady,“ řekla a zmizela z mého pokoje, tak jsem tedy neváhala a poslala Angele tu zprávu a pak jsem napsala ještě jednu.

Doufam, ze se vecer vratis a nebudes s nima tropit hlouposti.

Hned na to mi přišla odpověď.

Vecer tam budu a spis ty si davej pozor, kdyby si jen vedela co vsechno pro vas Alice nachystala.

Napsal a já se začala bát.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já se o tebe postarám 19:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!