Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já se o tebe postarám 10

Justine Wachsberger


Já se o tebe postarám 10A je tu pokračování. Bella a Edward se v jejich vztahu posunuli dál. Myslím, že to mluví za vše. Přidávejte komentíky, ať mě to pohání přidávat další kapitolky.

Překulil se na mě a stále mě líbal. Jednou rukou objížděl siluetu mého těla. Mezi námi to úžasně jiskřilo a nedalo se popřít, že oba jsme toužili po tom samém. Moc jsem se nenechala pobízet a začala mu rukama jezdit po zádech. Přetočil se na záda, tak abychom se nepřestali líbat a přejel rukama k lemu mikiny, kterou jsem měla na sobě a začal mi ji přetahovat přes hlavu a tak jsem natáhla ruce, abych mu to usnadnila. Když mikina odletěla pryč, tak nás zas přetočil a začal mě líbat na krku. Já mu své ruce zapletla do vlasů a nehodlala ho pustit. Naposledy přejel rukama po mé siluetě a pak začal pomalu rozepínat knoflíky jeho košile, kterou jsem měla na sobě.

On mě snad trápil. Myslela jsem, že to nevydržím, že tu košili ze sebe prostě jen servu, ale on si to náramně užíval. Hezky knoflíček po knoflíčku, vypadalo to, že čím pomaleji tím líp. Úplně bylo vidět, jak mu září oči, když se na mě podíval. Každou odhalenou část mého těla políbil, když konečně rozepnul košili, tak mi ji začal sundávat. Sama jsem se trochu nazvedla, aby ji sundal a pak košile letěla někam do rohu pokoje. Když jsem tam ležela jen tak v kalhotkách, tak si začal hrát s mými ňadry. Slyšela jsem jen své vzdechy. Myslela jsem, že ho asi zabiju, už jsem to nemohla vydržet a tak jsem mu rychle začala sundávat tričko, aby toho na sobě neměl víc než já. Když jeho tričko odletělo někam do pokoje, tak se zas rychle vrátil k mým rtům a polibky začal mířit níž. Když byl u mých ňader, tak vzal do pusy jednu moji bradavku, to už nešlo. Celá jsem se prohnula a nahlas zasténala. Když slyšel mou reakci, tak se jen tiše zasmál a přešel k druhé bradavce, udělal přesně to samé. A já zareagovala úplně stejně.

Začal pokračovat níž, jazykem zajel do mého pupíku a pak se zas vrátil k mé puse a začal mě líbat. Rukou začal putovat po mém stehnu, ale opravdu velmi pomalu. Jako kdyby se vyhýbal místu, kde jsem ji chtěla mít. Instinktivně jsem nohy roztáhla víc od sebe. Když konečně vjel do mých kalhotek a prstem se dotkl mého klitorisu, myslela jsem, že se zblázním. Plně jsem vnímala tu energii mezi námi. Náhle jsem byla bez kalhotek. Pocítila jsem jeho prst uvnitř sebe, jak jím pohybuje. Byla jsem vlhká a už jsem nechtěla víc čekat, už to prostě nešlo. Potřebovala jsem ho v sobě. Chtěla jsem ho v sobě.

Přitáhla jsem si ho k sobě a přisála se na jeho rty. Přetočila jsem ho pod sebe a začala pomalu jet jazykem po jeho hrudi, přes jeho bradavky, až k jeho teplákům, které jsem mu začala pomalu sundávat i s boxerkami. Uznale jsem se podívala na jeho nádobíčko. Musela jsem se zhluboka nadechnout, protože tohle jsem nečekala. Mark se oproti němu mohl jít zahrabat. V mysli mi proběhla myšlenka, co jsem asi tak mohla čekat, ale nějak jsem se nad tím nezaobírala a pokračovala dál.

„Bello…“ zašeptal, když jsem přejela po celé jeho délce. Musela jsem se usmát, když jsem viděla jeho výraz. Oči měl zavřené a zhluboka dýchal. Chtěla jsem zkusit jeho další reakci, tak jsem se k němu sklonila a vzala ho do úst. Když se jeho dech zrychlil, tak jsem to sama nevydržela a posunula se nahoru k němu. On nás rychle přetočil a začal do mě pomalu vnikat. Myslela jsem, že touhou se zblázním. Když byl ve mně na doraz, tak mě políbil.

Bylo úplně jasné, že jsme k sobě patřili. Přesně do mě pasoval. A taková souhra těl snad ani není možná. Pánví jsem mu vycházela vstříc. Vzdychala jsem mu do ramene. Když jsem cítila, že se vše blíží ke konci, tak jsem to chtěla prodloužit. Rychle jsem se přetočila na něj, tak abych nás nerozpojila a sama začala udávat tempo. On mě chytil za boky a přisouval si moje tělo ke svému. Byli slyšet jen naše sehrané vzdechy. Když už jsem se blížila k vrcholu, tak mě přetočil pod sebe a začal zas udávat tempo on. Nakonec ve mně vypukla naprostá euforie. Vykřikla jsem do jeho ramene a začala jsem se celá třást. On se začal třást ani ne vteřinu po mně.

Ještě chvíli jsme takhle na sobě leželi, až se země odkulil a lehl si vedle mě.

„Miluju Tě,“ šeptla jsem a podívala se na něj. Otevřel oči, podíval se na mě a usmál se.

„Taky tě miluju,“ šeptl, políbil mě a přitáhl si mě k sobě. Pevně mě objal a já se uvelebila v jeho náruči.

„Musím říct, že se sám divím, jak to všechno dopadlo,“ šeptl mi do vlasů.

„Jak to myslíš?“ zeptala jsem se.

„Myslím tohle všechno. To jak rychle jsem se do tebe zamiloval. To jak se to všechno seběhlo. Prostě je to pro mě k neuvěření,“ šeptl a já mu musela dát za pravdu.

„V tom máš pravdu. Sama jsem si myslela, že se ke mně nikdo nedostane tak rychle. Ale ty jsi to zvládl,“ šeptla jsem a políbila ho na hruď, kde jsem měla hlavu.

„Jo to já jsem si taky myslel. Je prostě vidět, že k sobě patříme. A já se tě nikdy nevzdám. Ať už se stane cokoliv, tak se o tebe postarám,“ šeptl a políbil mě do vlasů.

„To bude nejspíš nelehký úkol,“ šeptla jsem a tiše se zasmála.

„Pro mě není nic překážkou,“ šeptl.

„Bello, nechceš mi už říct, proč si byla v tom baru?“ zeptal se a já nad tím musela začít uvažovat, ale řekla jsem si proč ne, už je to všechno za mnou.

„Dřív jsem chodila s Emmettovým kamarádem,“ začala jsem pomalu vysvětlovat. Byl potichu a poslouchal.

„Nevím, jak to mezi námi bylo, ale já ho nemilovala. Měla jsem ho ráda, ale nemilovala jsem ho. Nevím proč. Snažila jsem se ho milovat, ale nešlo to,“ vysvětlovala jsem mu tiše. Stále mlčel a poslouchal, jen mě začal jemně hladit po rameni.

„Jednou, když jsem ho šla navštívit, tak jsem ho načapala v posteli s mojí nejlepší kamarádkou, kterou jsem znala od dětství. Já jsem se přes to nějak přenesla, ale on je teď tady a pořád se mi omlouvá. Vypadá to, jako kdyby chtěl, abych se k němu vrátila. Jenže to já nechci,“ šeptla jsem, víc si mě k sobě přitiskl.

„To já nedovolím. Nedovolím, aby mi tě někdo vzal,“ šeptl majetnicky a já se musela usmát. Protože sama jsem to taky nechtěla.

Zvedla jsem hlavu a políbila ho, poté jsem začala pomalu vstávat z postele.

„Kam jdeš?“ zeptal se a pustil mě.

„Jdu si dát sprchu,“ vysvětlila jsem a šla do koupelny.

„Dobrá.“ Přikývnul a já na to hned zmizela v koupelně. Spokojeně jsem si zalezla pod sprchu. Když jsem se vysprchovala, tak jsem se zabalila do županu, který tu byl pověšený, a vyšla ven. Edward pořád ležel v posteli a pozoroval mně s úsměvem.

Došla jsem k jeho skříni a začala tam hledat něco na sebe. Nakonec jsem vytáhla nějaké tričko, které bylo dost dlouhé, aby mne zakrývalo aspoň do půlky stehen. Shodila jsem ze sebe župan a v tu chvíli se mě dotýkali jeho chladné ruce.

„Nemusíš si to ani na sebe brát. Takhle ti to sluší nejvíc,“ šeptl mi do ucha a políbil mě na krk. Já se musela usmát. Bylo mi to milé.

„Musím si to vzít na sebe, protože se mi chce spát. Zítra je pátek, takže si nic nestane, když zatáhnu školu, ale chtěla jsem tě poprosit, jestli by si mě nehodil domů?“ zeptala jsem se ho a usmála se na něj.

„Jako teď hned?“ zeptal se udiveně a já se musela usmát.

„Ne, samozřejmě, že ne. Ale myslím třeba zítra, až přijedeš ze školy, nebo až do školy pojedeš,“ navrhla jsem a cítila jsem, jak si oddychl.

„Jo, určitě. Požádám Carlislea o omluvenky pro nás pro oba a pak tě odvezu domů. Co tomu říkáš?“ zeptal se mě a já s úsměvem přikývla.

„Dobrá a teď když teda dovolíš, tak já si taky půjdu dát sprchu,“ řekl a zmizel v koupelně. Já si tedy oblékla to tričko, které bylo doopravdy dostatečně dlouhé, a zalezla zpátky do postele. Zachumlala jsem se pod peřinu a zavřela oči. Ani nevím, za jak dlouho to bylo, ale pak už jsem jen cítila Edwardovi ruce, jak se kolem mě obmotávají, a přitahuje si mě k sobě. Ještě jsem vnímala, jak mi popřál dobrou noc, a pak už jsem se jen ponořila do snů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já se o tebe postarám 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!