Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Itálie a Já - 15. kapitola + epilog


Itálie a Já - 15. kapitola + epilogPoslední kapitola je tu. Bella se musí rozhodnout...

 

Seděla jsem uprostřed lesa, na takovém malém paloučku, kam dopadalo přes koruny stromů několik slunečních paprsků. Opírala jsem se o mechem porostlý pařez a rozhodovala se, co udělám. Po rozhovoru s Edwardem a následně s Felixem jsem zdrhla z hradu a schovala se tady. Byla jsem naprosto zoufalá. Vrátit se ke starému životu? Odjet s Cullenovými a být se svojí životní láskou, která mi ovšem zlomila srdce nebo zůstat… Zůstat ve Volteře s Felixem, který mě miluje a žít dál jako doteď, jako Isabella Volturiová. Vzteky jsem utrhla jednu osamělou kopretinu, co rostla opodál. Vážně jsem nevěděla co dělat. Začala jsem odtrhávat jednotlivé bílé okvětní lístky kopretiny.

„Edward,” jeden lístek dolů.

„Felix,” další lístek dolů… Co to sakra dělám?! Chci nechat kytku rozhodnout o svém životě? Naštvaně jsem odhodila kopretinu do lesa. Rozum říkal zůstaň s Felixem, ale moje srdce chce Edwarda. Koho poslechnout? Srdce? To srdce, které bylo už jednou zlomené, a riskovat, že se to stane znovu? Znovu už bych to nepřežila. Měla bych zůstat. Felix by mi nikdy neublížil. Mám tu milující rodinu a přátele. Vždyť co mi tu chybí?

„Edward,” zašeptala jsem, „Ten je to, co tu chybí.”

Chybí, nechybí, opustil mě. Ať už k tomu měl jakýkoliv důvod, zlomil mi srdce. To se jentak neodpouští…

Musím si vybrat, i když své volby budu možná později litovat.

 

Vrátila jsem se zpátky do hradu. Cullenovi brzy odjíždí a já se chci stihnout rozloučit. Nejdříve jsem vběhla do svého pokoje a zabalila si ty nejdůležitější věci, co si chci vzít s sebou. Byla jsem pevně rozhodnutá, odjedu s Edwardem.

 

Cullenovi už se chystali k odjezdu a mě už na celém hradu zbýval jen jediný člověk, se kterým se musím rozloučit. Měla jsem sto chutí utéct. Žaludek se mi kroutil a já měla pocit, že asi budu zvracet. Ale alespoň tohle jsem mu dlužila. Vysvětlení. Rozloučení. Odvážně jsem zvedla ruku a zaklepala na dveře Felixova pokoje. Nikdo se neozval. Vzala jsem tedy za kliku a vešla dovnitř. Věděla jsem, že tam je, slyšela jsem ho. Díval se z okna, a když jsem vešla ani se nepohnul.  

„Odjíždíš,” řekl, aniž by se na mě otočil. Já jsem jen přikývla, i když jsem věděla, že to nevidí. Nevěděla jsem co říct.

„Je mi to líto, Felixi,” šeptla jsem.

„Proč? Proč ne já, Isabell? Po tom všem, co ti udělal, sis stejně zvolila jeho…” Konečně se na mě otočil.

„Nemůžu žít bez něj,” vysvětlila jsem a zkoumala špičky svých tenisek. Nechtěla jsem se mu podívat do očí a vidět, jak moc jsem mu tím ublížila.

„A proč jsi mi to sem přišla říct? Abych se víc trápil?” vyštěkl na mě vztekle.

„Ne! Jen jsem nechtěla odjet bez rozloučení,” řekla jsem a z očí mi vytryskli slzy, „nikdy jsem ti nechtěla ublížit!”

„Vždyt já vím, promiň,” řekl, „Já tě chápu, Is, pravé lásce se prostě vzdorovat nedá a já tvoje pravá láska očividně nejsem, ale on ano. Doufám, že budeš šťastná, Isabell.” Setřel mi slzy z obličeje a objal mě.

„Sbohem, Felixi,” zašeptala jsem.

„Sbohem, Is…”

 

Epilog

Seděla jsem na zahradě před naším domem ve Forks a pozorovala náš malý zázrak. Nikdo netušil, že budu moct mít dítě… Máme s Edwardem krásnou dcerku - Renesmé. Je vážně kouzelná. Vypadá přesně tak, jak se mi o ní zdálo, když jsem byla ještě člověk. Bronzové lokýnky, andělská tvářička…

„Mamí! Dívej, to je krásná kytička!” přiběhla za mnou moje malá princeznička s kyticí levandulí v rukou.

„No ta je nádherná, zlatíčko,” pochválila jsem ji a usmála se na ni. Zvedla jsem svoji dcerku do náruče a vrátila se s ní do domu za zbytkem své rodiny. Edward mě přivítal polibkem a já věděla, že teď jsem dokonale šťastná.

 


Takže poslední kapitola je za námi. Doufám, že se tu ještě našel někdo, kdo si to přečetl. Moc se omlouvám za ty velké časové prodlevy mezi jednotlivými kapitolami, ale prostě nebyl čas.

Takže vy co jste vydrželi až do konce - děkuju. Tahle kapitolka je pro Vás, věrné čtenáře, a tak doufám, že se líbila. Zajímalo by mě jestli jste spokojení s koncem nebo byste radši aby zvolila Felixe? Budu ráda za Vaše názory.

Pac a pusu, Vaše NessieCullenBlack =D


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Itálie a Já - 15. kapitola + epilog:

 1
22.06.2013 [13:03]

NicolettaJů! Skončilo to E+B, jako ve většině v případech. Víš, je mi docela líto Felixe (jsem prostě strašně měkka), a napadlo mě, jestli bys nechtěla udělat, že by se Renesmé zamilovala do Felixe? Emoticon No dobře, bylo to trochu unáhlené, ale stejně. Prostě mě to napadlo.
Celá povídka se mi moc líbila, i to, jak se Bella chovala. No nic, svůj názor jsem ti řekla... Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jana
06.06.2013 [14:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.06.2013 [8:45]

GabrielaVespucciKrute!! :-)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!