Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Volturi - 5. kapitola

Upír? Ne, dortík...


Isabella Volturi - 5. kapitolaDalší kapča. Prosím každého, kdo si to přečte o komentář. Nemůžu se rozhodnout a potřebuju radu. Jinak je to Isabelliino setkání ve Volteře, s kým? To si přečtěte sami.

Vstoupili jsme do hradu.

„Buon giorno, Gianno,“ pozdravila jsem lidskou ženu, za naší recepcí. 

„Ach, buon giorno, slečno Isabello. Pánové už očekávají na váš příchod. A také jeden nový upír,“ prozradila mi. 

„Děkuji,“ řekla jsem a vydala se do sálu. A za mnou hned Cullenovi. 

Když jsem vešla, nebyla jsem překvapena kolik je tady upírů. Arovi narozeniny jsou velká událost. Nebo spíše nikdo nechce přijít o hlavu, a tak radši přijde na jeho narozeniny.

„Ach, Isabello, jsem rád, že jste dorazili tak brzy. A Cullenovi jsou tu všichni, jak milé! Carlisle,“ řekl a šel se s nimi pozdravit.

Když přestal mluvit, sesunuly se na mě pozdravy, ze všech stran.

„Buon giorno, Isabello.“

„Ahoj, Iss.“

„Jé, ahoj Issie. Jak koukám, už si se nám vrátila.“

„Buon giorno, slečno Isabell.“

Zmohla jsem se jen na „Ahoj.“ Protože mě, uchvátil něčí obličej. Vlastně celá ta postava. Byl to blonďatý upír. Krásný. Díval se na mě jeho červenýma očima a usmíval se. 

Ach bože, prober se. To je hrozné. Celá staletí se mi nikdo nelíbí a v jednom týdnu se mi líbí hned dva. To je snad zlý sen. Ne. To není sen, vždyť nespím, proboha.

Hned jak se Aro pozdravil, se všemi Cullenovými, přišel ke mně.

„Koukám, že si už všimla,“ uchichtl se. Ano, asi muselo vypadat trochu zvláštně, jak jsem na něj koukala. 

„Ano, Aro, všimla. Představíš nás?“ zeptala jsem se. Nestačil nic říct, protože se před námi objevil on. 

„Omlouvám se, že jsem se nepředstavil. Jsem Josh Volturi. Jsem něco jako adoptovaný syn, Marcuse,“ řekl a políbil mě na ruku, jako se slušelo před pár stoletími. 

„Isabella Volturi, ale stačí jen Bella,“ odpověděla jsem. Byla jsem mírně vykolejená. Byl vážně nádherný. 

„Tak tedy Bello, přijala byste mé pozvání, kdybych se vás zeptal, jestli byste nešla na procházku do zahrady?“ Musela jsem se usmát nad jeho taktikou hry. Vyká mi a nezeptá se přímo. Chytrý chlapec. 

„Kdybyste se mě zeptal, souhlasila bych.“ Tuhle hru můžeme hrát dva.

„Tak tedy. Šla byste na menší procházku, Bello?“

„Ráda. Ale nejdříve musím ukázat Cullenovým jejich pokoje,“ odpověděla jsem.

„Dobrá tedy. Budu na vás čekat v zahradě.“

Jen jsem přikývla a vydala se za Cullenovými. Byla jsem si jistá, že to slyšeli. Všichni měli neutrální výrazy. Až na Edwarda, ten se mračil. To se neumí usmát nebo co?

„Mohu vám ukázat pokoje?“ zeptala jsem se.

Beze slova přikývli.

Vydala jsem se do pravého křídla hradu. Slyšela jsem jak běží za mnou, ale žádný rozhovor nevedli. To jsem něco provedla?

Doběhla jsem až na konec a tam se zastavila.

Ukázala jsem nalevo. „Tak tady to je,“ řekla jsem a otevřela dveře. Byla to společenská místnost s televizí, menší knihovnou a jinými věcmi. Z této místnosti vedli čtyři dveře.

„Tohle je společenská místnost. V těch ostatních místnostech jsou vaše pokoje. Jsou stejné. Vyberte si jaké chcete.“

„Děkujeme,“ řekla Esme.

„Není zač. Teď když mě prosím omluvíte, půjdu.“

Jen přikývli.

Vyšla jsem tedy z pokoje a vydala se do zahrady. Už tam stál a díval se na malý potok, který protékal zahradou.

„Přišla jste,“ řekl, ale zůstával otočený.

„Slíbila jsem to. A prosím, mohli bychom nechat té hry?“ Otočil se a usmál.

„Jistě. Tak tedy - Bello. Aro mi vyprávěl tvůj příběh. Prý se tě ujal, protože jsi byla sirotek.“ Jo a kdo ho ze mě udělal se nezmínil, co?

„No, popravdě tu stojím, jen díky svému daru,“ řekla jsem a vyšla k němu.

Vydali jsme se na procházku po zahradě. Šli jsme pomalou lidskou chůzí. Zjisti jsem, že je Josh nejen velmi krásný, ale milý, pozorný a chytrý. Vyprávěla jsem mu o své minulosti a on o té své. 

Stvořila ho nějaká upírka, která si tvořila armádu novorozených. Když hrozilo prozrazení, přišli je zabít Volturiovi. Jeho nechali žít, kvůli jeho daru. Umí ovládat přírodní živly. Nějakou dobu žil tady ve Volteře. Marcus si ho oblíbil a tak ho adoptoval. Potom ho to tu už nebavilo a tak se vydal pryč. Jak jsem zjistila jen pouhý rok, před tím než jsem byla přeměněna. Někdy je navštěvoval, ale vždy si vybral špatné, nebo spíše pro mě špatné, datum. Vždy jsem byla na misích.

Asi po tří hodinové, a mimochodem moc krásné procházce, jsme se zastavili zase u toho potoku. 

„Je mi líto, že jsem tě nepoznal už dřív,“ řekl. Usmála jsem se.

„Ano i mě, ale už se známe ne? A to je hlavní.“

„Aspoň, že tak,“ uznal. A začal se přibližovat k mým rtům…

Shrnutí povídek

4. kapitola X 6. kapitola

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Děkuju všem, kdo mou povídku čtěte. Prosím o komentář.

Zajímají mě vaše názory, i když jde o kritiku.

A mám dotaz..

Chcete B + E nebo B + J?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Volturi - 5. kapitola:

 1
3. jjs
07.08.2013 [0:26]

hezká povídka, ale myslím, že B+J by bylo lepší-změna je život

2. jjs
07.08.2013 [0:24]

hezká povídka, ale myslím, že B+J by bylo lepší-změna je život

1. nikdo podstatnej
14.01.2012 [16:49]

hele všichni tady píší jak je to úžasná povídka, ale nemyslím si, že si to úplně vystihla (napadá mě jestli se na toto nevstahují autorská práva). Hele píšeš pěkně rozhodně pokračuj, ale je to vlsatně stejné jako twilight je tam jen pár rodílů. Kdyby to byl třeba gang upírů. Byly by jiné postavy, jiné vlastnosti všechno komplet jiné tak bys byla spoň originální, ale tohle? Zase chápu, že je v dnešní době dost těžké udělat originální příběh o upírech, ale nechtěj zajiskřit s předělanou twilight sagou. Jsi moc dobrá spisovatelka na to abys psala něco co napsal někdo jiný (samosřejmě s několika rozdíly. Když si vymyslíš něco vlastního bude to mhohem lepší, ale uvidímě ještě jsem to nedočetla a byla bych nerada kdybych ti zkazila řetězec pěknýcho komentů. Takže kdyžtak zase napíšu.

P.S.: Jinak klobouk dolů.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!