Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Volturi - 14. kapitola - Happy End

Stephenie Meyer


Isabella Volturi - 14. kapitola - Happy EndFajn, tak fajn. Tady máte ten slibovaná Happy End. Tak si ho užijte, protože příště vám ho už nepíšu!!! :P

Bella :

„Bello, ne!!!“ To bylo poslední, co jsem slyšela. Smutný hlas archanděla, někde blízko u mě. Ovšem nebyl to hlas, který jsem chtěla slyšet.

Cítila jsem, jak se víc a víc propadám do temnoty. Můj štít nevydržel, Nathan mě svým darem zabíjí.


Alec:

„Bello, ne!!!“ zakřičel jsem, když jsem uviděl, co se děje. Uviděl jsem usmívajícího Nathana. Bella byla unavená z toho všeho, musela mít skulinku v štítu. To ovšem znamená, že jí Nathan zabil. To jsem nemohl dopustit, věděl jsem, co by to znamenalo.

Doběhl jsem k Nathanovi, měl jsem štěstí, že mě neviděl, jinak by mě svým darem zabil. Rychle jsem ho roztrhal na kousky, takže už nepřestavoval nebezpečí a rychle jsem se vydal za Bellou.

Chytl jsem ji, nemohla být mrtvá.

„Bello, já vím, že Nathanův dar je nejúčinnější ze všech, ale ty jsi výjimečná. Víme to všichni, musíš to překonat. Je to jen pitomý dar, Bello, no tak prosím. Musíš najít v sobě sílu, která každému chybí k tomu, aby se vzchopil. Ty jí máš, tam někde hluboko uvnitř tebe je, Bello. Mysli na Edwarda, prosím Bello.“ řekl jsem ji. Je to jen minuta, snad to pomůže.


Bella :

Konečně jsem si uvědomila ten hlas. Byl to Alec. Měl pravdu, nemůžu to vzdát, teď ne. Možná, že je všechno ztraceno, ale já nemůžu umřít. Nechci, umřít. teď ne.

Nevím kde, ale našla jsem v sobě poslední zbytky síly a vzepřela jsem se té síle, která mě tlačila dolů. Byla velmi silná, ale já myslela na Edwarda, Alici, Esme, Carlisla, Emmetta, Jaspera, Rose, Jane, Aleca, Demetriho a Felixe.

Zlehka jsem zatřepala víčky. To, co jsem uviděla, mě udělalo nesmírně šťastnou. Uviděla jsem Alece, jak mě drží a má sklíčený výraz. Tak přece jenom bych jim chyběla.

„Alecu?“ zašeptala jsem. Ještě jsem byla hodně slabá. Nestává se každý den, aby nějaký upír přežil, když má druhý takovýhle dar.

„Bello!“ vyjekl „Ty žiješ. Dokázala jsi to.“

„Samozřejmě.“ přitakala jsem. „Snad sis nemyslel, že se mě tak lehce zbavíte?“ ptala jsem se pobaveně.

„Jak v tuhle chvíli můžeš vtipkovat?“ nesouhlasně pokýval hlavou. „Myslel jsem, že zemřeš.“

„Já si to myslela taky, ale tvoje slova mi hodně pomohla.“ řekla jsem po pravdě. „Chci domů.“ zašeptala jsem.

„Fajn, ale nejdřív si odpočiň. Zvládla jsi to.“



Bitva skončila. Z Rumunů nikdo nepřežil. Z naší strany přežili ta největší a nejdůležitější část gardy, což znamenalo mojí svobodu.

Hned jsem se prvním letadlem vydala domů. Myslela jsem, že to už nepřežiji.
Rychle jsem vystoupila z letadla a vběhla do lesa. Ovšem běžela jsem pomaleji než obvykle, protože podle Alecových slov jsem se měla ještě chvíli šetřit a já už nikdy nechtěla upadnout do té temnoty.

Doběhla jsem k domu. Otevřeli se dveře a já v nich spatřila osobu, na kterou jsem se sice těšila, ale ne zas tak moc.

„Bello!!!“ vypískla. Musela mě vidět.

„Alice.“ řekla jsem a objala ji. Vystřídali se úplně všichni, až…

„Kde je?“

„Ve svém pokoji. Moc nás nevnímá, takže nás neslyšel. Jdi za ním.“ pošeptala mi Alice.

Přikývla jsem a vydala se do domu, přímo do jeho pokoje. Pomalu jsem otevřela. Seděl na pohovce, měl zavřené oči a ruce za hlavou.

Zavřela jsem dveře a vydala se k němu. Pořád si mě nevšiml. Sedla jsem se na pohovku vedle něj, naklonila jsem se k němu a zlehka ho políbila.

Otevřel oči. „Bello?“ zeptal se.

„Ahoj.“ řekla jsem pobaveně, když jsem viděla jeho udivený výraz.

„Vrátila ses mi.“ řekl šťastně, vzal mě do náruče a políbil.

„Přece jsem ti to slíbila.“ řekla jsem v polibku.

„Miluju tě.“

„Já tebe.“

„Bello?“ zeptal se nejistě. A kousek mě od sebe odtáhl.

„Ano?“ zabručela jsem. Nechtěla jsem být od něj tak daleko.

„Vezmeš si mě?“ zeptal se a já ztuhla na místě. Cože to právě řekl?

Koukal se na mě a čekal, co odpovím.

„A – ano.“ podařilo se mi vykoktat.
Po tváři se mu roztáhl ten nejkrásnější úsměv na světě.

„A já vám zařídím svatbu.“ vypískla Alice. Ta se sem dostala kdy?

„Alice, teď ne.“ zavrčel Edward.

Zasmála jsem se. „Jen jí nech.“ řekla jsem.

Epilog

Alice nám zařídila tu nejkrásnější svatbu na světě. Vše bylo dokonalé. Po svatbě jsme jeli na půjčený ostrov Esme, kde jsme strávili asi měsíc.

Potom jsme se vrátili a začali žít společně s rodinou.

Odstěhovali jsme se a nastoupili do školy. A já jsem se poprvé za svůj život cítila jako právoplatná Cullenová, po boku mého krásného manžela.

A tak jsme se společně oddali naší společné a krásné věčnosti.

KONEC

Pravý konec X Moje Shrnutí

------------------------------------------

Tak tady to máte. Váš vysněný Happy End. Na můj vkus moc sladký, ale budiš. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Volturi - 14. kapitola - Happy End:

 1
04.02.2012 [14:16]

alicecullen105 Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 17.01.2012 [16:43]

Krásné! EmoticonEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. nikdo podstatnej
14.01.2012 [18:25]

Jak jsem slíbila píšu nakonec celkové "zdrbání povídky". Hele myslela jsem, že jsi dobra spisovatelka, ano jsi, ale v mých očích si ubyla na hodnotě. Z Belly se vyklubala arogantní (s prominutím) pipina. Začátek byl suchý - prosě mi přišlo, že chce mít někdo slávu jako Stephanie potom jsem napsala koment. Začalka jsem číst dál a já sem ctěla napsat, že svůj minulý komentář beru zpět, ale jakmile jsem tohle dočetla, zmovnilo se mě pobavení, protože něco ve mě mi říkalo ať počkám. Počkala jsem a upřímně nemá to žádnou pointu. Buď se to podobá až moc twilightu a nebo jsou tam trapné výlevy. Tohle byla rána pod pás. Na tvém psaní něco je, ale totálně jsi to zkazila buď kopírováním nebo trapnými výlevy. Myslím, že tvůj talent a potenciál by se měl využít lépe nže kopírovám Stephanie.

P.S.: Jestli chceš zkomentovat další povídky tak mi je pošli na email : nikdo.podstatnej@seznam.cz
Ráda si je přečtu (popř. zkorepetuji a "zdrbu")
A nezapomeň má š velký talent, který bys měla využít lépe. :-)

01.08.2011 [11:54]

jesikataNadherna povidka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!