Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella - Intriky

taky bych takhle chtěla usnout xD


Isabella - IntrikyNa scéně je nová postava. Jaké intriky si Lefre vymyslí tentokrát. V příštím díle, se setká s Bellou a Edwardem. Ale Jane, si udělá svoje. Co provede tentokrát? Prosím o komentáře, beru kritiku i milé smailíky...

 

logo

stáhnout mp3

Pomalu jsem míjel ceduli "Vítejte v Jacksonvillu" v tu chvíli mi došlo, že už to nebude takové. Takže jsem nemohl nic říct…

Byl jsem už notnou chvilku v Jacksonvillu. A hlavou mi bleskla vzpomínka… Vzpomínka, co jsem Belle udělal. Chtěl jsem to otočit, ale čas strávený na cestě mi v tom zabránil!  Z přemýšlení mě vytrhl mobil, který zvonil jako o závod, připomínal mi otravnou tchyni. Ani jsem nekoukal, kdo to je. Automaticky jsem to zvedl.

„Prosím.”

„Lefre,” ozval se neznámý hlas.

„Kdo je tam?”

„To mě bolí. Ty si nevzpomínáš na dávnou lásku?”

„Momentálně ne! A ani nemam čas přemýšlet.”

„Au...“  ozvalo se z druhého konce aparátu.

„Tak mluv. Nemam na to zrovna náladu!”

„Meg…“

„Meg? Jak je to dlouho…?“

„No takových 300 let? Ten čas, ale letí.”

„A co, že sis vzpomněla. Po takové době…“

„Jsem v Italii, a tak mě napadlo, že se zastavím.”

„Meg, já… V Italii nejsem.”

„To je v pořádku. Počkám tu na tebe.”

„Nevím, kdy se vrátím. Jedu směr Jacksonvill.”

„To je paráda. Tam jedu za kamarádem.”

„Takže se tam někde sejdeme?” - Meg.

„Až tu někde budeš, zavolej.” - Lee.

„Dobře, zatím ahoj.” Necekal jsem žádnou odpověď, a zavěsil.

V hlavě se mi zrodil další hnusnej plán. V tomhle případě, ale nebyl na miste. Mohl bych, požádat Meg… O pomoc. Snad nebude mít přítele, a nějaké výhrady. Musel jsem to zkusit. Ted, ale v první řadě, musím najit nějaký hotel nebo něco takového…

Můj úsudek k Meg se změnil ve chvíli, kdy mi došlo, že ona mi může pomoct. K vytoužené Belle.

„Meg!" zvedl jsem telefon, když se ozvala melodie.

„Lee, za kým tam vůbec jedeš?"

„Jedu se podívat na Bellu."

„Cože?!" ozvalo se.

„Co je na tom divného!"

„Nějaká Bella je s Edwardem. Za ním jedu."

„Jak… Odkud ho znáš?" Vyhrkl jsem ze sebe.

„Pár let jsem s ním chodila. Docela se mi po něm stýská."

„To si děláš srandu vid.''

„Proč?"

„Já nevím, ale je to divné. Ty a Cullen."

„Co je na Cullenových divného?!"

„Na ostatních asi nic, ale nemám rád Edwarda. Odloudil mi Bellu!''

„No co jsem slyšela, vypovídalo o něčem jiném.''

„To si nesmíš tak brát. Už je to dlouho."

„Lee na tohle nestačí pár měsíců.”

„Jak je to s tebou a Cullenem?"- Lee

„Pokud by to šlo, chci ho zpátky.”

„A nechceš mi pomoc?” Doufal jsem v lepší konec.

„Zkusit to můžeme.”

„Chci Bellu pro sebe. Hlavně se zbavit Cullena! A bez tebe nemám žádnou šanci.”

„Pokud se nám to povede, budu ráda. Ale jestli se něco pokazí, a já ztratím sebemenší šanci dostat ho někdy zpátky, přísahám ti, že tě zabiju!“ taková slova. Ale výstižné…

„Platí, ale musíš do toho dát co nejvíc!“ Pomalu jsem si mnul ruce, samozřejmně že v úspěch. Ale došlo mi, že to nebude tak jednoduché. Je ti ještě Jane.

Musím se zbavit nějak Jane, protože ta jediná mě bude odrazovat od myšlenky. Myšlenky, která mě dělí od Belly. Nestačil jsem Meg ani říct, že mi má zavolat až tu bude. Ale to je jedno. Teď si konečně najdu nějaký ten hotel, a zabydlím se.

„Bože… Jacksonvill je tak velký, ale skoro žádný pořádný hotel, penzion? To je hrozný. Hele tady něco je,“ mluvit sám pro sebe taky není žádný terno. Jak tak koukám, jsem zralej na blázinec… Než jsem odbočil k hotelu, podíval jsem se do zpětného zrcátka. Jane… Nikde.

Zaparkoval jsem, a vylezl ven. Našel jsem klíč, abych zamkl, a otočil jím. Když jsem se otočil, málem jsem dostal infarkt. Může upír dostat infarkt…? Jestli ano, za chvilku bude po mně! Naproti mně stála, Jane, a vražedný pohled v očích.

„Zbláznila ses?“ vykřikl jí přímo do obličeje.

„Lefre mě je úplně jedno co se stane semnou. Ale ty odejdeš, živí do Voltery!“

„Já se tam nevrátím, Jane!“ Jak nevrátím, jistě… jednou. Ale ne hned!

„No to se teda vrátíš, chlapče. A vůbec s kým jsi to mluvil? Měl jsi v očích zase ten… vítězný pohled. Co chystáš…?“

„Nemusí tě to zajímat, ale jediné co můžeš je… vrať se zpátky do Itálie.“

„Tak s tím ani nepočítej! Jdeme si najít nějaký pokoj…“ stál jsem tam jak opařený. Co to řekla? Najít si pokoj?

„Počkej… Ty semnou nejdeš. Ihned se vrátíš,“ byl jsem, už dost rozčílený.  Ale uhodit jsem jí nemohl. Odletěla, by nejméně 20 metrů daleko. To by bylo dost nápadné.

„Ne! A konec debaty!“ pomalu se otočila na jehličkách, které měly být asi jako podpatek, a šla přímo do recepce hotelu.

Ladně otevřela dveře, a vešla dovnitř. Vypadala jako víla, v těch šatech jí to ohromně slušelo. Měly černou barvu. Na zádech to bylo síťované, kde byli vyšité rudé růže. Nějakou lesklou nití. Délka…? Končila uprostřed stehen. Vlasy…? Blond, které měla rozpuštěné, a měly délku pasu. Lehce vlnité, no prostě vypadala jako anděl, který spadl z nebes. Proč jsem nemohl potkat jí před Bellou…?!

„Dobrý večer,“ pozdravila pána, co tam stál.

„Dobrý večer, slečno.“ Chvilku na ní koukal, a pak se rozhoupal k další větě.

„Jaké máte přání?“

„Chtěla bych jeden dvoulůžkový pokoj, prosím.“

„Poprosím Vás o občanský průkaz,“ vyndala ještě ladněji z kabelky, a podala mu ho.

„Tady.“

„Děkuji. Malý moment,“ vzal si občanku, a něco vypisoval. Po pár minutách se zvedl, a otočil ke klíčům.

„Tady máte občanku, a je to pokoj 4,“ podal obě věci, a Jane bez rozmyšlení vše vzala do ruky.

„Děkuji.“

Vešel jsem do místnosti, a následoval Jane. Ta šla pomalu po schodech nahoru. Sledoval jsem, jak se jí šaty třou o stehna, a dělalo mi velké problémy odolat. Připadalo mi, že to dělá schválně. Chůze velmi pomalá, a slyšel jsem, jak se jí rty vytáhly do úsměvu.

„Tak jsme tady,“ ukázala ke dveřím, a odemkla.

 

 

Pohled Jane

„No to tak jsme tady. Co máš v plánu?“

„Zatím nevím… Jdu se osprchovat,“ položil věci na postel, a mobil položil na stolek.

Když se zabouchl do koupelny, a já si byla jistá, že zalezl pod sprchu, vzala jsem mobil ze stolu, a nakoukla.

„To si ze mě dělá srandu?“ řekla jsem tak tiše, aby mě neslyšel.

 

SMS: Lee, v Jacksonvillu budu tak za 2 hodiny. Doufám, že máš připravený plán, jak oddělit Edwarda od Isabelly. Jinak si mě nepřej, jestli se to nepovede. Meg

Tak on se dal dohromady s nějakou Meg? Co ona má společného s Edwardem a Bellou? Musím je varovat. Hned!

Mobil jsem položila na to samé místo, a vyletěla ven ze dveří svou rychlostí. V tu chvíli mi bylo všechno jedno, ale ty dva, už nikdo nesmí rozdělit.

U schodů jsem přibrzdila, a šla normálním krokem. Po cestě dolů, jsem si našla klíče od auta, a vyšla ven ze dveří. Nasedla do něj, a vyrazila k Belle. Cesta mi netrvala tak dlouho, a stála jsem před jejím domem. Sebrala jsem si veškeré věci, a vylezla. Zamkla dveře, a vstoupila do šíleně hnusného baráku. Jakmile jsem byla uvnitř, nabrala jsem svou rychlost, a zastavila se až před dveřmi.

Zlehka jsem zaklepala, ale ucítila jsem jiného upíra, v tomhle spíš poloupíra.

„Co to má znamenat?“ řekla jsem si nahlas, ale pro sebe. Zvedla jsem ruku, a v tu ránu otevřela Bella.

„Ahoj Bello,“ pozdravila jsem jí.

„Jane, co tu děláš?“ řekla celkem vyjeveně. Za ní se krčilo, co připomínalo dítě.

„Kdo je to?“

„Jane… Představuju ti naší dceru Renessme.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella - Intriky:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!