Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella - 19. Žárlivost


Isabella - 19. ŽárlivostBěhem pár vteřin jsem stála nad nimi, a nůž svírala v dlani. Jak tahle kapitolka bude pokračovat? Přeji příjemné čtení.
A tentokrát doufám, že bude nějaký komentík. S kritikou do mě...

Vaše TC.

Na to co se tu dělo, jsem zareagovala docela pohotově, a chladně. I mě samu to překvapilo. Ampulky se dvěma skleničkami jsem postavila tiše na stůl, a jednu svírala v ruce. Dokonce tak, že se mrcha rozbila. Ani jeden si toho nevšiml, což mě docela ranilo. Edward, a ona? Nikdy… Radši ho zabiju. Odpustím mu, a ta čůza mu vymyje mozek? Ani náhodou. Takhle by to nešlo. Šla jsem do koupelny, a tam natrhala papíry, a dřevo z krbu, které jsem pak hodila do vany. Škrtla sirkou, a šla zpátky do obýváku. Vůbec jim nepřišlo divné, že tam nejsem. Ve vteřině jsem se znovu přemístila do kuchyně, tam popadla nůž. Během pár vteřin jsem stála nad nimi, a nůž jsem svírala v dlani.

Když jsem si všimla, že se ani jeden nepohnul, vzala jsem skleničku a hodila jí přímo pod okno. Mag se na mě podívala, vůbec nechápala. A akorád do bytu přišla Jane s Nessie.

„Bello, jsme tady,“ volala Jane z předsíně.

„Jane, odveď Ness do pokoje a přijď sem, prosím.“

„Jasně.“

Byla během pár vteřin u mě. A koukala na tu čůzu jak na zjevení. Všimla si toho nože, dokonce i rozbité skleničky pod oknem.

„Hele, co se tu děje?“

„No co bys řekla?“ promluvila jsem jen k ní, aby to nikdo jiný neslyšel.

„Edward… už zase?“ jen jsem kývla a ukázala ke koupelně. Hned mě pochopila.

Tu jepici jsem vzala pod krkem a táhla jí ke koupelně. Ale při mém zděšení se Edward zvedl a pokusil se jí pomoc. Nevěděla jsem, co mám dělat. Podívala jsem se na křeslo, které bylo blízko něho, a hodila ho po něm. Edward se hned skácel k zemi, ale to mu nebránilo v tom, vstát znova.

„Ježiš děláš si ze mě, už fakt srandu.“ Podívala jsem se na Jane a ta místo mne, odtáhla Mag do koupelny. Já jí pustila a chytla Edwarda pod krkem.

„Edwarde… vzpamatuj se, prosím.“ Oči měl… černé jako noc. Vůbec nereagoval. Musím ho vzít na lov, hned. Ale takhle nikam nesmí. Nesmí nikomu ublížit, nepřežila bych to.

„Edwarde,“ prosím vzpamatuj se. „Lásko, tohle mě bolí.“ V sobě jsem sváděla neuvěřitelný boj. Boj o to jak se zbavit té upíří obludy, která ovládá jen pomocí myšlenky. A Edwarda, jestli by nebylo dobré praštit s ním pořádně o zem. Jestli se nevzpamatuje, zabiju ho! Bude to bolet mě i Ness, ale obě se přes to přeneseme. Odstěhujeme se a bude klid.

S Edwardem jsem zkoušela cloumat ze strany na stranu, ale nic platné to nebylo. Vzpomněla jsem si, že minule jsem s ním hodila na druhý konec pokoje… A vyšlo to! Musím to zkusit i teď. Otočila jsem nás směrem k hlavním dveřím a hodila ho takovou silou, že rozrazil dveře.

„Upss,“ by mě zajímalo, jak tohle budu vysvětlovat.

„Bello, co tam provádíš? Pojď mi pomoc, prosím,“ zavolala na mě Jane z koupelny.

„Už jdu, vydrž ještě chviličku. Musím se ujistit, že je Edward zase s námi!“ a otočila jsem se zpátky k němu.

Odhodila jsem ho na zábradlí, které dělilo schodiště a chodbu. S úzkostí jsem se podívala na Edwarda a ten si jako vždy, škrábal hlavu. Přišlo mi to hrozně vtipný, musela jsem se usmát.

„Jsi to ty lásko?“

„A kdo jiný by to měl být? A proč jsem na chodbě…“ rozhlížel se kolem sebe.

„Fajn, hned jsem tu,“ omluvila jsem se a pospíchala za Jane.

Vtrhla jsem do koupelny jako tajfun. Dokonce jsem prahla po té největší pomstě, za celou svou existenci. Teď stvrdím to, co jsem chtěla udělat Lefremu. Doufám, že tohle ho odradí od toho, co chce udělat.

„Jane, drž jí,“ poprosila jsem jí a Mag utrhla hlavu, kterou jsem hned hodila do vany. Její tělo padlo hned k zemi. Jane se zhostila posledního rituálu. Roztrhala její bezvládné tělo na kousíčky a zbytky hodila též do vany, kde byl oheň. Já jsem hodila poslední kousíček jejího trupu do ohně, které hned olizovaly její kostnaté tělíčko.

„Děkuj,“ pohlédla jsem Jane do očí.

„Nemáš za co, když bude potřeba stačí říct,“ odpověděla a usmála se.

„Jdeme za Edwardem? Mimochodem kde je Nessie?“

„Stačí jí zavolat, přijde. Řekla jsem jí, ať si vezme na uši sluchátka.“

„Chytrá holka.“

„Děkuju, takže jdeme?“

„Ano, pojď.“

Otevřela jsem dveře a vyšly jsme vítězně ven. Edward seděl na sedačce a nechápal. Cítil jen smrad z té pijavice. Když mě spatřil, vstal.

„Bello, co se to tu děje?“ zeptal se.

„Teď, už nic. Vše jsme s Jane vyřídily.“

„Co všechno si pamatuješ?“ zeptala se Jane.

„No jen, že tu byla Mag. Ty jsi odešla pro skleničky a krev… to je všechno. A pak, až to zábradlí a dveře.“

„To stačí,“ a usmála se.

„Hele, že ty si mě zase praštila?“

„Musela jsem. Jinak by tě Mag odvedla od nás pryč!“ v tu chvíli do pokoje vešla Nessie.

„Tati, nesmíš odejít. Mám tě ráda,“ řekla se slzami v očích a schoulila se mu v náručí.

„Já tebe taky zlatíčko. I tvojí mámu mám rád,“ ani neví, jak moc ráda tohle slyším.

„No tak vidím, že mohu jít. Tady máš pro všechny případy mobil a zavolej… i jen tak, na pokec.“ Vtiskla mi do ruky mobil a jejím číslem.

„Počkej já mobil mám. Stačí mi jen to číslo,“ vrátila jsem jí ho do dlaně a mohla v klidu odejít. Za tohle jsem jí bylo nehorázně vděčná.

Děkuju," dodala jsem a ona vyšla ze dveří...


...Ve shrnutí Info hned nahoře...

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella - 19. Žárlivost:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!