Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella - 17. Upír a ztráta paměti? Nesmysl!

Rosalie!!!


Isabella - 17. Upír a ztráta paměti? Nesmysl!Jaké bude shledání s Mag? Co na to Edward? Jaké bude mít následky Edward, když Mag odejde...

Tenhle díl věnuji všem, co mi tu nechávají komentáře! Děkuji. I tentokrát prosím...

Celou hodinu nikdo nezvonil… Co to má znamenat? Vůbec jsem to nechápala. Ale jestli přijde, je mrtvej!


 

 

 

Lefre se pořád nedostavoval, a já si myslela, že to prostě vzdal. Ale spletla jsem se! Zvonek se rozezvonil, a já se musela držet, abych ho nezabila hned mezi dveřmi.

Vstala jsem, a šla ke dveřím. Vzala jsem za kliku, a váhala… jestli vůbec mám otevřít. Nakonec moje touha po pomstě zvítězila.

Přede mnou stála… černovlasá, štíhlá, nádherná upírka. S touhle já se mám vyrovnat? Proti ní jsem jen ošklivé káčátko, a ona jak to bývá v pohádkách nádherná labuť.

„Ahoj,“ pozdravila mě.

„Ahoj, kdo jsi? Koho tu hledáš?“

„Promiň, jsem nezdvořilá!“ natáhla ke mně ruku. „Já jsem Mag, a hledám tu Edwarda.“

„Já jsem Isabella, a Edward má zrovna návštěvu.“

„Tak to se omlouvám. Stavím se později, jestli mohu.“ Je tak zdvořilá, zvedá se mi z ní žaludek… Ups, já žádný nemám.

„Nevím, jestli nepůjdeme na lov. Naše dcera, dlouho nikde nebyla.“ Jakmile jsem to dořekla, spadla jí čelist minimálně ke kolenům.

„Dcera?“ vykoktala.

„Ano. Renessme.“ Řekla jsem s úsměvem.

„Tady došlo, asi k omylu.“

„Nevím, co tím myslíš, ale jestli chceš… Přijď později.“

Nestačila jsem to ani doříct, a vedle mě stál Edward. Když jsem se na něj podívala, doslova na ní zíral. Nevěděla jsem, jestli bych mu neměla jednu vrazit. Já jen, aby se probral. Za celou svoji existenci, toho mám akorád dost. Ztratila jsem ho dvakrát. Jednou to byl on, když mě nechal v lese. A podruhé to byl Lefre. Upít, který mi hodně pomohl, ale neklapalo to. Nemilovala jsem ho.

Nedokázal to nějak pochopit, a zkouší mě, a Edwarda rozdělit. A tím myslím, jakýkoliv podraz. Jak jsem si všimla… tentokrát to bude Mag. Nejkrásnější upírka, co jsme kdy viděla…

„Uvidím, jestli to stihnu. Odjíždím do Itálie. Chtěla jsem Edwarda jen pozdravit.“ Na posledním slovu se jí zlomil hlas. Cítila jsem bolest, zradu a zklamání. Na jednu stranu mi jí bylo líto. Ale na druhou, chtěla mi ukrást nejmilovanější osobu.

„Je to na tobě, jestli chceš přijít. Ale jestli uvidíš Lefreho, vyřiď mu, že jestli se tady ukáže. Tak ho zabiju.“ Usmála se.

„Tak to mu s radostí vyřídím.“ Otočila se, a odcházela.

„Edwarde?“ byl naprosto mimo sebe.

„Mám ti dát facku, aby ses probral?“ a stále nic. Napřáhla jsem se, a vrazila mu takovou, že se zastavil, až v obýváku u Jane.

„Edwarde, jsi v pořádku?“ zeptala se ho Jane.

Stále zíral někam ke dveřím. Vůbec jsem to nechápala… Co to sním je?

„Jane mohla bys?“ ta se jen usmála, a svoje myšlenky směřovala k Edwardovi. Ten se začal vymýtat v bolestech, a konečně byl při vědomí. Viděla jsem v jeho očích nechápavost, bolest, vztek.

„Jane, dost. Myslím, že to pochopil.“ Obě jsme se usmály, a sedly si na gauč, a čekaly.

„Edwarde, už jsi mezi námi?“ oklepal se, a vstal.

„Co se to stalo?“

„Cože? Ty na tu jepici koukáš, že bys jí hned… A teď se ptáš… co se stalo?“ nechápavě jsem na něj zírala, a klepala si na čelo.

„Ano, ptám se co se stalo. Nic si nepamatuju.“

„Upír, a nic si nepamatuje? Děláš si ze mě srandu? Už to trochu přeháníš…!“

„Kdo že jsem?“

„Edwarde, mám ti ještě jednu vrazit, aby ses vzpamatoval?“

„Edwarde?“ vykulil oči, a podíval se kde je. Do pokoje vešla Renessme. A hned šla za svým otcem.

„Ahoj, tati. Půjdeme si hrát?“ zeptala se ho líbezným hláskem.

Obvykle si hrajou s panenkami, ale poslední dobou, jí vozí na zádech. Při tomhle jsem se musela usmát. Co je to sním?

„Jane, mohla bys?“ ukázala jsem směrem ke dveřím.

Na místě…

„Jane, co se to sním stalo?“ - Bella

„Nemohla to být ta, ta, ta Meg? Má přeci dar přesvědčování, ne.“ - Jane

„No jistě.“ Tak to mě mělo hned napadnout. - Bella

„Ale co teď sním?“ – Jane

„Já bych mu dala ještě pár facek, aby si to zapamatoval.“ - Bella

„Zkus mu dát ještě pár facek, možná to zabere.“ S úsměvem se odebrala do obýváku.

Během pár vteřin jsem stála naproti Edwardovi, a připravovala se na další ránu.

„Mami?“ řekla Ness.

„Broučku, je to pro jeho dobro! Jestli chceš, jdi do pokoje.“ Bez odmlouvání odešla, a já měla klid.

Napřáhla jsem se, a připravila. „Edwarde, jestli se nevzpamatuješ…“ s bolestí v očích jsem mu dala takovou ránu, že málem vyrazil hlavní dveře. Chviličku tam ležel, ale pak pomalu vstal, a podíval se na mě.

„Bello, co jsem ti udělal?“ rozeběhla jsem se k němu, a vášnivě ho políbila.

„No myslím, že Vás nechám o samotě. Vezmu Ness na Lov.“ Podívala jsem se na ní, a kývla.

„Renessme, půjdeme na lov,“ zavolala na ní Jane. Ta bez rozmýšlení vyběhla z pokoje, už oblečená.

„Tak dobře, až budeš mít dost přijďte.“ Dala jsem pusu Ness, a nechala jí, aby se obula.

„Děkuju,“ zašeptala jsem Jane, tak aby to slyšela jen ona.

„Nemáš za co… Vrátíme se tak za 3 – 4 hodinky. Zatím ahoj.“

Celý byt jen pro sebe. Konečně jsem ho mohla celého zlíbat, a nemusela jsem se bát, že přijde Ness do pokoje.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella - 17. Upír a ztráta paměti? Nesmysl!:

 1
2. Luky Gubijack
20.01.2018 [13:52]

Nez krasa, je dulezitejsi skutecna laska. Jinak 14.-17. Dil super Emoticon Emoticon Tesim se az budu mit chvilku na dalsi dil Emoticon

1. Renesme
08.08.2012 [10:02]

Renessmé je nejkrásnější Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!