Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Invitable love - Prolog + 1. kapitola

EW5


Invitable love - Prolog + 1. kapitolaAhoj, takže... Rozhodla jsem se napsat novou povídku. Je o polobohovi Edwardovi, který dostane za úkol přivést zpátky dceru Pána Temnot. Ano, správně. Má přivést Bellu... Hezké čtení... VampE4B.

Prolog

I když jste odvěcí nepřátelé, i když je ve vaší krvi toho druhého z duše nenávidět, nemusí to tak být. Já sama znám jeden příběh, kde se tak stalo. Pamatujte si. Opakem lásky není nenávist, ale lhostejnost. Mezi láskou a nenávistí, je jen tenká hranice. Je jen na vás, jestli ji překročíte, či ne...

 

 

Edward:

Stál jsem před mosaznými dveřmi a v duchu se nabádal, ať vezmu za kliku, otevřu je, ať vstoupím do té prostorné komnaty a ať vyslovím před otcem svou prosbu. Nerad jsem si to přiznával, ale v té chvíli jsem měl naděláno do kalhot. Strach z otce a ze zamítnutí mé prosby ve mně vyvolával ergofobii. Doopravdy jsem měl strach z táty, zvláště pak, když se jednalo o něco, co už milionkrát zamítl.

Zhluboka jsem se nadechl, i když potřeba dýchat byla minimální, rukou jsem projel po zlaté klice a zatlačil na ni. Dveře se s rachotem otevřely a já se ocitl uprostřed hlavní síně. Přede mnou stál můj otec, své dlouhé bílé vousy měl svázané na konci gumičkou a bílé vlasy mu padaly až na záda. V pravé ruce pevně držel žezlo a druhou objímal mou matku, mou nevlastní matku. Podíval jsem se Saskie, jak se má matka jmenovala, do očí a viděl jsem emoci, kterou jsem vídával v jejich neupřímných očích dnes a denně. Nikdy mě neměla ráda, milionkrát na mne zkusila spáchat atentát, ale zatím se jí to nepovedlo.

I když jsem její nenávist opětoval, poklonil jsem se před ní, jako správně vychovaný syn. S odporem se na mne podívala, ale přesto mi na pozdrav kývla. Ach, jak srdečné přivítání…

Svůj zrak jsem střelil k otci, který měl ve tváři jasně vepsanou nahněvanost.

„A jéje,“ pomyslel jsem si. To není dobré.

„Co potřebuješ, synu?“ zeptal se mě diplomaticky. Je jeho povinností, aby mluvil vždy takhle. Nikdy mi ještě neřekl Ahoj, nepůjdeme si zastřílet? Nepoobědváme spolu? Ne, na to on není. Lásky se mi dostávalo vždy jen od mé biologické matky, která ale bohužel před několika tisíciletími zemřela.

„Otče,“ začal jsem. Nevěděl jsem, jak se ho mám zeptat. Znovu jsem střelil pohledem po jeho tváři, ale jeho zlostný výraz se nezměnil.

„Co se děje, otče?“ zeptal jsem se ho zvědavě. Pravda, snažil jsem se svému skutečnému dotazu vyhýbat, jak jen to šlo.

„Uprchla, dcera mého úhlavního nepřítele uprchla. Nevím, jak se jí to podařilo, ale zmizela, podařilo se jí uprchnout z toho nejhlídanějšího žaláře zde! Dcera Pána Temnot zmizela, a jelikož nevíme ani její přesnou podobu, nemůžeme ji najít. Prostě zmizela,“ rozčiloval se. O té už jsem slyšel. Ti, co ji viděli a podařilo se jim uprchnout z její moci, ji považovali za nesmírně krásnou a... divokou. Její mahagonové vlasy a nebezpečně krásné čokoládové oči jí prý nádherně seděly k její smetanové pokožce. Víc nestihli říct, jelikož shořeli na popel. Ona je ďáblova dcera, s jejím otcem obývali věznici Sabaleru. Obývali. Ona teď utekla, to je zlé, to je moc zlé.

Najednou mě ale něco napadlo, mohl bych to přece využít ve svůj prospěch.

„Otče, pošlete mě na Zem, já ji najdu. Mám mnohem lepší instinkty než ostatní. Mé dary mi také dobře poslouží. Já Vám ji najdu a přivedu. Nebojte se o mne, budu v pořádku. Prosím, otče, dovolte mi Vám pomoci. Zde už se nemám co přiučit. Všech padesát dva jazyků, co jste mi přikázat se naučit, ovládám bravurně. Pamatujete si, otče? Minule jste mě odmítl poslat na Zem, jen díky tomu, že neznám všechny jejich řeči. Naučil jsem se je, už nemáte nic v záloze. Prosím Vás, otče, dovolte mi být ku pomoci!“ prosil jsem svého otce na kolenou.

Otec se postavil, svou výškou dosahoval až ke stropu, byl to také bůh, hlavní bůh. Čelo se mu svraštilo od přemýšlení, netroufal jsem si ani dýchat, velmi jsem dychtil po kladné odpovědi…

„Dobře, Edwarde,“ souhlasil. „Pustím tě na Zem a ty mi dovedeš dceru Pána Temnot. Máš na její nalezení přesně půl století, pokud tak nesplníš, už nikdy se nebudeš moct vrátit domů na Olymp,“ pravil můj otec.

„Samozřejmě, Die,“ řekl jsem a přikývl…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Invitable love - Prolog + 1. kapitola:

 1
02.09.2011 [0:07]

DarkFirefliesTakže, již na začátku musím říct, že mě tvá povídka určitě nezklamala, naopak, velmi mě zaujala. Emoticon
Je to velmi originální, což je u povídky základ úspěchu. Krásně napsané a já se jistě velmi těším na pokračování, i když si drzhou kapitolu asi přečtu až zítra.
Takže - je to opravdu krásné, originální a moc pěkně napsané. Smekám Emoticon

28.08.2011 [18:46]

kajka007Ty jo, nádherná povídečka. Tahle kapitolka byla teda na můj vkus moc krátká, ale nevadí. Velmi zajímavý nápad a hrozně (nevím proč) se mi líbí ten název. Super. Hned jdu na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. schuchinka
22.08.2011 [9:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. adus
21.08.2011 [22:37]

tak Edward je syn boha:D to je niečo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lelus
21.08.2011 [22:37]

tak top je bomba:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lucka2010
21.08.2011 [20:50]

NÁÁDHERA Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.08.2011 [10:40]

VampE4BHanulka: Ano, chtěla jsem tam přidat později i Cullenovi... Vlkodlaky ne, ale za několik kapitol se tam objeví i Cullenovi... Ale nebyli by tam hned...

P.S.: Díky téhle kapči jsem chtěla poprosit o práva OP...
Emoticon

19.08.2011 [10:29]

HanulkaAhoj,
Než povídku vydáme, musím se zeptat, jestli se tam objeví upíři nebo vlkodlaci z TW ságy? Protože jinak svou tvorbu musíš publikovat na našich dceřiných stránkách - Our Stories.
Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!