Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Internát pro upíry - Prolog

1.Evvelyn-New Moon


Internát pro upíry - Prolog V Americké městě Tulsa existuje takzvaný internát pro upíry. Upíři jsou tentokrát jiní, než jak je známe z Twiight. Mohou stárnout a umřít tak jako normální lidé. V internátě jsou rozděleny do tříd, a to: Tercie, Kvarta, Kvinta a Sexta. Bella je v Tercii už půl roku, když na školu mají přijít noví studenti. Ředitelka školy, Neferet, udělila Belle hodnost učednice velekněžny, protože má velké předpoklady na vedení školy a je nejmocnějším upírem v celé historii.
Doufáme že se Vám to bue líbit! Prosíme o komentíky.
christina a EdMaDo

„Bello! Bello! Vstávej! No tak, Bello, vstávej, přijdeme pozdě!“ zařvala mi moje spolubydlící Angela do ucha.

„No jo, jsem vzhůru,“ zamumlala jsem ještě polospící.

„Už bylo načase, za deset minut máme být v jídelně.“

Pomalu jsem vstala a šla do koupelny. Koukla jsem se do zrcadla a znovu mě udivil tmavě modrý měsíční srpek a tetování, které se mi táhne od obličeje přes záda až po kostrč a břicho s kotníky. Jsem první upíří mládě, které má vybarvené znamení a tetování. Ostatní mají jen obrys měsíčního srpku. Na každém mláděti Vás upoutá právě onen srpek, který je v kontrastu s bílou kůží.

„Dělej, Bello, přijdeme pozdě,“ připomněla mi Ang.

„Jo, za chvilku už jsem hotová.“

Dodělala jsem si černé linky a namalovala si řasy řasenkou. Zvýraznila jsem tím už tak velké černé oči. Oblékla jsem si černé triko s černými kalhotami a černý svetřík, na kterém je stříbrně vyšit znak Nyx. Asi si myslíte, že jsem emo, nebo tak, ale opak je pravdou. U nás na škole jsme na tmavé barvy zvyklí. Otevřela jsem dveře a vešla do pokoje, kde na mě čekala moje spolubydlící s její kočkou Lindou a mým kocourem Smíškem. Linda má černou barvu a skvěle se hodí k Ang. Smíšek je sněhově bílý, odtud to jméno, a má dlouhé huňaté chlupy.

„To to trvalo, myslela jsem, že obrostu mechem,“ a s tím vyšla z pokoje a narazila do největší černé můry na škole. Jessiky.

„To se nemůžeš dívat na cestu, brejlovče?“ vyštěkla na ni.

„Ještě jednou mi řekneš brejlovče a pošlu na tebe oheň.“ Angela má totiž dar. Ovládá oheň. Mým darem je ovládání všech pět živlů, a to země, ohně, vody, větru a ducha. A toho se Jess ulekla a zdrhla do pokoje.

Cestou do jídelny jsme potkaly Erika, který nám oznámil, že zítra nastoupí noví studenti a dva učitelé. Studentů je pět. Edward, Alice, Emmett, Rosalie a Jasper. Jsou adoptovaní panem Carlislem Cullenem a jeho ženou Esmé, ti jsou naši noví učitelé.

Když jsme dorazili do jídelny, vzali jsme si snídani a vydali se k našemu stolu, kde seděli naši přátelé. Mike, Tanya, Kate, Irina, Benjamin, Kachiri, Zafrina, Sena a Lukas. Tanya, Kate a Irina jsou setry, mají tu ještě bratra Eleazara, ale ten sedí u jiného stolu. Kachiri, Zafrina se Senou jsou také sourozenci. V naší partě nás je dvanáct, a z toho má dar Tanya, pozná, když jí někdo lže. Kachiri ovládá vítr. Sena ovládá vodu. Zafrina ovládá vzduch a Erik umí donutit předměty létat. Docela povedená parta ne?

„Bello?“

„Hmm?“

„Za týden bude úplněk, budeš dělat další rituál dcer a synů temnot?“

„Úplněk je už za týden?“

„Jo, bude tedy rituál?“

„Úplně jsem na to zapomněla, rituál bude, ale musím si najít něco na něj v knihovně.“ S těmito slovy jsem vstala a zamířila do knihovny.

Měla jsem štěstí. V knihovně nikdo nebyl. Šla jsem tedy rovnou do druhé řady poliček. Vytáhla jsem knihu, ve které jsou napsané básničky pro rituály. Za chvíli jsem ji měla opsanou a mohla se vydat na první hodinu.


Doufáme že se vá to líbilo! Prosíme o komentíky.

 

Rozhodně jsem se nesnažila nic kopírovat! Kdyby jste si laskavě přečetli další díly, myslím, že by jste sami poznali rozdíly a to veliké!

 

 

 

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Internát pro upíry - Prolog:

 1
3. Domča
29.09.2013 [17:38]

Tahle povídka je krásná hned se vrhnu na další kapitolky. P.S.:Nemohzla by jsi mi na E-Mail-sobrova.dominika@seznam.cz napsat kde si sehnala ten obrázek Zoe?? Dík. Emoticon Emoticon

2. kokoa
03.08.2011 [20:18]

Já to trošičku nechápu.... NEmůžeš brát něčí nápady... Za prvé Bella byla ve twilight saga. Za druhé když změníš jméno tak to změň u všech.... Je to kopírováni a to se mi nelíbi. Já tuhle knížku četla škola noci i twilight se divím, že si tam i nespojila knížku vampýrská akademie...
Myslím si, že si nápaditá a určitě by sis vymyslela svoje příběhy a nespojovala bysto s dalšíma. Tihle spisovatelé se nadřely a ty kradeš jejich nápady.... Emoticon

1. StevieRae
02.08.2011 [23:39]

dobrý nápad ale radšej by som z toho urobila paródiu na ŠN a twl

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!