Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » In dark forever - Prolog

caius 2 - vetsi fotka


In dark forever - PrologBella, kříženka dryády a nymfy, chrání svůj rodný les, jenže žádný klid netrvá věčně. Její vlčice Akya zmizí a do lesa se přistěhuje rodina Cullenů, kteří narušují vyváženost lesa, což musí Bella ukončit....

In dark forever

Edward Cullen

 

Další stěhování. Noví lidé. Zase nové město. Maličké, neustále setmělé, s malým množstvím slunečných dní. Takový byl Celin, ležící mezi útesy a horskými štíty olympijského pohoří. Nudný. Sto let stále se dokola opakujícího scénáře.

Seděl jsem na kapotě auta a ani v zamyšlení moc nevnímal okolí. Proto jsem doslova nasdkočil, když se to vlhko otřelo o moji dlaň. Okamžitě jsem se nakrčil do obranné pozice a moje oči pátraly po nebezpečí.

Byl jsem dost překvapený, když jsem se setkal s čokoládově hnědýma očima v krásně teplém odstínu. Doslova mě uhranul pohled malé vlčice stojící naproti mě. Měla srst stejně černou jako noc. Jakoby si všimla mého zasněného zírání, vyplázla jazyk a sedla si, čímž odhalila propracované nohy.

„A ty jsi kdo, drahoušku?" zamručel jsem pobaveně a natáhl ruku, abych ji pohladil. Téměř, jako by mi tím udílela nejvyšší poctu, se trochu zdvihla a nastavila se mi.

Pozoroval jsem tu nádhernou vlčici několik hodin, ani jsem si nevšimnul, že slunce už zapadlo za obzor. V tu chvíli se ta malá kráska zvedla a běžela pryč. Byl jsem zvědavý. Děsně zvědavý. Myslím, že jsem si k ní vytvořil pouto. Nemluvila, ale rozuměla mi. Neslyšel jsem její myšlenky. Nemusel jsem se soustředit. Bylo to... tak uklidňující!

Rozběhl jsem se za ní, ale pomaleji, držel jsem se tak daleko, abych na ni dohlédl, ale ne, aby ode mne cítila nebezpečí. Táhla mě dál do lesa. Daleko, pryč, a pak, když jsem absolutně přestal vnímat, kde jsem, se ztratila. Rychle jsem se rozhlédl kolem. Byl jsem tu nový, v téhle části lesa jsem nikdy nebyl. Jistě, nepřipadal jsem si tak docela ztracený - s mými schopnostmi nebude trvat tak dlouho, než najdu cestu zpět, ale při rozlehlosti lesa to stejně bude trvat minimálně několik hodin.

A pak, tak nečekaně, že mě to zasáhlo jako blesk z čistého nebe, se lesem rozezněl líbezný, vábivý zpěv. Bylo to pár hlasů, napočítal jsem jich sedm. Všechny něžné a láskyplné. Zpívaly v jazyce, který jsem neznal, navzdory tomu, že jsem se domníval, že jich ovládám víc než dost. Nepoznával jsem tu melodii, zněla tak nevinně.

Pomalu jsem jsem šel blíž a rukou si odstranil z výhledu větev smrku. Naskytl se mi pohled, který snad nemohl být ani pravdivý. Bylo to jako sen. Na malé louce, která byla vprostřed porušena maličkým jezírkem s kamenem, dokonale vybízejícím k sezení, tancovalo v kruhu sedm dívek. Všechny byly vysoké, štíhlé a měly dokonalou postavu.

Byly oblečené do bílých splývavých látek, přepásaných stříbrným pásem. Jejich kůže byla pokryta tisícem třpytek a světel, všechny měly tmavé vlasy rozpuštěné a v nich bílá pírka. Všechny byly krásné. Překrásné. Ale já mohl oči nechat jen na jedné z nich. Vypadala nejmladší. Tancovala v rychlém rytmu hudby, kterou jsem neslyšel, ale ona možná ano. Její hlas zněl nejsilněji, zpěvavý a mystický.

Z jejího obličeje zářily dvě oči, ve kterých jsem se mohl utopit. Sledoval jsem je několik hodin v kuse. Seděl jsem pod smrkem a díval se na jejich půvabná těla, jak se pohybují a poslouchal jejich píseň, jednu dlouhou, nekončící, kouzelnou melodii.

A pak se nad stromy začalo zvedat slunce. Začínalo svítat. V tu chvíli, jako mávnutím kouzelného proutku, to skončilo. Celé to představení. Tři dívky běžely pryč, tři se přitiskly ke stromům a zmizely a ta poslední, ta nejkrásnější, ta se ponořila do vody a už se nevynořila...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek In dark forever - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!