Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » If only - Prológ + 1. kapitola

xD Bez komentáře :D


If only - Prológ + 1. kapitolaČo ak by sa Riley rozhodol inak? Uvedomil by si faloš v slovách, ktoré Viktória rozprávala. Jej posadnutosť smrťou Belli Swan. Dej sa odohráva počas Zatmenia a ďalej... :D

If only (Kiežby)

 

Prológ

 

Riley

 

Kiežby môj život mal hlbší význam.

Kiežby bol o trochu dlhší.

Nie, že by mi nekonečný život nestačil, len by som chcel, aby mi srdce bilo ešte chvíľu. Dlhšiu chvíľu... Než čas, ktorý mi naozaj zostával. Zmenu môjho pochmúrneho osudu by som uvítal kedykoľvek.

Zmeniť aspoň niečo. Aj keď som mal šancu.

Pozeral som sa mu do úprimných očí. Bolo doslova nemožné nesúhlasiť. Lenže ja... som si nebol istý. Vzdať sa toho, čo mi dodávalo jedinú slasť, by bol najväčší hriech. Zaváhal som. Zvažoval som všetky možnosti. Samota. Ticho. Nikdy som sa nenaučil žiť v nich. Nedokázal by som to.

Nenaliehal. Neopovrhoval mnou. Dával mi čas, ktorý som potreboval. Jeho zrak sa neodvracal od mojej tváre. Čakal. Čakal na moju reakciu. Bol zaujatý mojím nezmyselným zdržovaním. Nechápal som ho. Bol taký láskavý. Nemal byť prečo, nemal žiaden dôvod a predsa... Mal mnou pohrdnúť, som len troska. Stále neodtiahol svoju ruku. Stále udržiaval tú istú polohu. Žiadna netrpezlivosť sa mu neodzrkadlila v očiach. Mal dokonalo pokojnú mimiku. A ja som váhal nad ponukou, ktorá sa mi rysovala. Prijať, nie odísť, alebo prijať nie, odísť?

Pozrel som sa na svoje ruky a na tú jeho zodvihnutú ku mne. Podal som mu svoju studenú ruku a potriasol som ňou. Znak dôvery, znak priateľstva a znak bezpodmienečného súhlasu.


1. kapitola - Hlupák


Pršalo. Na daždi v Seattli nebolo nikdy nič atypické. Lialo tak, že nebolo možné vidieť ani meter pred seba. Len hlupák by sa v tomto počasí snažil dostať domov. Hlupák ako ja.

„Kiežby som si zobral dáždnik!" povzdychol som si.


Keď som vyšiel z reštaurácie, bol som do nitky mokrý. Ani sa mi neoplatilo nasadiť si kapucňu.

Mizerné počasie! Kráčal som sám dúfajúc v markízu seattlovských obchodov.

Ach, nenávidím dážď! Aj toto mesto. Prší tu naozaj často a skúsení obyvatelia s tým počítajú, lenže hlupáci, asi takí ako ja, sa v najhustejšom daždi trmácajú domov na rozkaz svojich „milujúcich" rodičov.

Moje myšlienky prerušil podozrivý zvuk.

„Je tam niekto?" vykríkol som do prázdna. Naozaj by sa našiel ešte jeden človek rovnako inteligentný ako ja?

Znova sa ozval ten podivný šum. Mal som zmiešaný pocit. Zdalo sa mi, že ma ten dotyčný prenasleduje.

A ja sa s ním nechcem stretnúť tvárou v tvár.

Prepadol ma strach, strach o život. Čo ak to bol nejaký zlodej? Seatlle je mesto plné kadejakých podivínov. Útek.

Zrýchľoval sa mi tep. Srdce mi bilo ako splašené.

„No tak, kto je tam!?"

Zastal som a porozhliadol sa. Žiaľ, žiadna odpoveď.

„Čo teraz, Riley?" spytoval som sa sám seba. Utekal som ani som nevedel kam. Seattle sa stával temnejším a temnejším.

„Si idiot, vieš to!" ozval sa môj vnútorný hlas. A tento raz mal pravdu. Mal som zostať v reštaurácii, počkať na kamarátov a ísť s nimi. „Slaboch!" Áno, toto nie je príliš odvážny čin, ale bol som v koncoch.

Snažil som sa striasť sa neznámeho v mojich pätách. Neúspešne.

„Au!" skríkol som. Môj prenasledovateľ do mňa vrazil. Tá bolesť, tá sila. Nemal som bohvieaké šance.

„Čo odo mňa chceš?" precedil som cez zuby.

„Teba!" zašepkal môj vrah.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek If only - Prológ + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!