Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I will change my life - 24. kapitola

75


I will change my life - 24. kapitolaPokračujeme s Belliným psychickým uzdravovaním. Bella si napriek prvotným nesympatiám Ashley obľubuje a pani psychologička dostáva ďalšie body k dobru.

24. kapitola - Ústupky a pokroky

Bella:

 

Dnes som mala ísť na ďalšie posedenie s Ashley. Musím uznať, že nie je taká zlá, ako som si myslela. Možno som naivná a hlúpa, to by u mňa nebolo nič nové, no príde mi, že je iná, než všetci tí psychológovia a ostatní lekári.

Keď sa rozprávame, v jej očiach je záujem. Ozajstný záujem o moju osobu a túžba pomôcť mi. Začínala som jej po tomto týždni dôverovať.

Možno by som jej mohla povedať, čo ma naozaj trápi. Možno by som k nej mohla byť úprimná a povedať jej všetko, čo sa mi stalo. Potrebovala by som to. Cítim, že mi pomáha, keď sa jej žalujem. Ashley zatiaľ nevie nič konkrétne, ale aj tak mi pomáha.

Prišla dom k budove a zamierila som do Ashleyinej kancelárie. Mama sem so mnou asi v polovici týždňa prestala chodiť a ja som jej vďačná. Koľkokrát mi uleteli nervy a bola som na Ash vážne zlá. Nechcela som, aby mama tie moje výlevy počúvala. No a na chodbu ten krik - predsa len počuť bol.

Jemne som zaklopala a vošla som.

„Ahoj,” pozdravila som a milo som sa usmiala.

„Ahoj, Bella! Tak, ako to ide doma?” spýtala sa.

„Fajn,” povedala som stroho a sadla som si.

Ashley začala s rozprávkami ako klasicky. Rozprávala hlúposti, ktoré ma však dokázali uvoľniť a zlepšiť moju náladu.

„Všetko sa to začalo, keď som sa presťahovala k otcovi,” skočila som jej do reči a pozrela som sa jej do očí. Razom prestala rozprávať a začala počúvať. „Nastúpila som na strednú a spoznala jedného chlapca. Bol iný než všetci ostatní. Každého si držal od tela. Nerozumela som tomu. Ani neviem, ako sa to stalo, ale zblížili sme sa a ja som sa zamilovala. Prisahám, že mi to príde hlúpe zamilovať sa v sedemnástich, ale keď som bola s ním, cítila som, že nejde len o nejaký rozmar. Milovala som ho, veľmi som ho milovala,” rozprávala som ďalej a vedela som, že nie som k Ash celkom úprimná. Moja láska k Edwardovi nezomrela, stále pretrváva a mňa to desí. Napriek Samovi a nášmu synovi, je Edward stále veľmi hlboko v mojom srdci.

„Zamilovala si sa a čo bolo potom, Bella?” spýtala sa ma celá nadšená, že rozprávam sama od seba. Pokrútila som hlavou.

„Proste sa to skončilo,” povedala som a zmenila som tému. Odvaha ma prešla a ja som nechcela rozprávať ďalej. Ash pochopila a zase začala s klasickými rečami. Poctivo som počúvala a snažila som sa úprimne odpovedať na otázky. Nechcela som ju klamať, a tak, keď sa ma spýtala niečo, k čomu som sa nechcela vyjadrovať, povedala som jej, že neodpoviem. Videla som na nej, že ju to mrzí, ale nechala to tak a venovala sa iným otázkam.

„Renée vravela, že si ma počúvla a od pondelka nastupuješ opäť do školy,” povedala Ash s úsmevom, keď sa nám krátil čas určený na sedenie.

„Správne. Rozhodla som sa dokončiť školu. Nebaví ma sedieť doma.”

„Bella, to je ďalšia vec, o ktorej som sa s tebou chcela rozprávať,” začala Ashley opatrne. Spozornela som.

„O čo ide?”

„Myslím, že by si sa mala odsťahovať.” Začala som sa nadychovať, že jej pekne krásne vysvetlím, že toto neprichádza do úvahy, ale zastavila ma a ja som ju nechala dopovedať. Musím ovládať svoj temperament. „Upokoj sa, Bella. Pozri, obe dobre vieme, že v tom byte sa to všetko odohralo. Prospela by ti zmena prostredia-”

„To stačí, Ashley,” skočila som jej do reči. „Stačí! Odmietam sa sťahovať, rozumieš? Odmietam!” Zase som kričala. Nedalo sa inak.

„Bella, sadni si a zhlboka dýchaj! Musíš sa hlavne upokojiť!” Potlačila som v sebe štipľavú pripomienku a poslúchla som.

„Výborne. Teraz sa nad tým skús zamyslieť. V tom byte si bývala so Samom, otehotnela si, trpela si, ublížila si si. V podstate sa tam odohralo všetko. Bella, poviem ti to na rovinu, lebo viem, že nie si blázon a pochopíš ma. V tom byte sa ti to bude všetko vracať stále znova a znova. Všetky spomienky. Viem, že nechceš zabudnúť. Tiež by som nechcela. Ale mala by si myslieť len na tie pekné veci, a to sa nedá, pokiaľ budeš aj naďalej v tom byte. Presťahuj sa k matke, Bella. Predaj ten byt alebo si ho nechaj, keď tak veľmi chceš, ale netráv v ňom všetok čas. Vlastne by si v ňom čas nemala tráviť vôbec. Môžeš tam raz za čas zájsť a zaspomínať, ale nie takto, Bella. Pokiaľ tam zostaneš, nedokážem ti pomôcť, zlatko.” Vedela som, že má pravdu. Vedela som to a chápala som ju, ale toto som nedokázala.

„Ja nemôžem, Ashley... Chceš toho odo mňa príliš veľa,” snažila som sa jej vysvetliť.

„Nie, Bella. Je to len prvý krok. Presťahovať, zmeniť prostredie, nabiť si program.”

„Ja neviem, nechcem odtiaľ odísť.” Skryla som si tvár do dlaní.

„Uvedomuješ si to, Bella? To je ten problém.” Pozrela som sa na ňu. Mala pravdu. Opäť.

 

***

 

Bolelo ma to, ale poslúchla som radu Ashley a presťahovala som sa k mame. Len na istý čas. Podľa Ash by som nemala zostávať sama, ale akonáhle sa môj stav zlepší, presťahujem sa. Nechcem bývať u matky.

Poslúchla som aj Ashleyinu druhú radu a nastúpila som opäť do školy. Nechcela som začať odznova, tak som sa pripojila k môjmu starému rozvrhu. Mám čo doháňať, ale aspoň sa zabavím a nebudem toľko myslieť.

Prvý týždeň prebehol v podstate dobre. Cítila som sa nesvoja, bolo to už dlho, čo som bola naposledy v škole. No na druhej strane som bola rada, že zase vidím Miu a Michaela. Tešila som sa, že im vzťah vydržal celý ten čas a že sú šťastní. Boli to dobré správy a tie som v poslednej dobe potrebovala ako soľ.

Dnes som sa zase vybrala k Ashley. Presne ako každý deň za posledné dva týždne.

Ani neviem, ako sa jej podarilo tak rýchlo ma obmäkčiť a ja som si ju obľúbila. Ale mama mala pravda, ona je naozaj výnimočná žena.

„Ahoj, kam ideš?” spýtala som sa, keď vyšla z pracovne a zamkla dvere.

„Lepšia otázka by bola: kam ideme,” povedala s úsmevom a vybrala sa po schodoch dole. Prekvapene som sa vybrala za ňou.

„Kam ideme?” spýtala som sa, keď som nasadla do auta.

„Chcem ti niekoho predstaviť.”

„Čože? Ash, ja neviem, či je to dobrý nápad,” namietala som.

„Upokoj sa, Bella. Bude to fajn, uvidíš.”


Kapitola je kratšia, ale takto mi to vyhovuje. Pre poviedku to bude lepšie. =) Dievčatá, do konca týždňa sa budem snažiť písať, čo najviac, pretože asi do 15. marca budem mať nabitý program. Samozrejme, cez víkendy zase žijem a budem si robiť zásoby kapitoliek. =) To je asi všetko. Kikuska...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I will change my life - 24. kapitola:

 1
29.02.2012 [20:05]

SummerLiliZaujímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Som rada, že sa hádam Bella z toho pomaly dostáva Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.02.2012 [15:42]

lenuskaemmKikaaa... koho jej ide predstaviť? Peknéé... Emoticon Emoticon Emoticon

7. lucka2010
25.02.2012 [20:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. jaja
25.02.2012 [17:28]

Emoticon Emoticon Emoticon

25.02.2012 [15:51]

vilinkaMoc pěkné. Velmi mě zajímá, kam půjdou, tak rychle další kapitolku. Jinak jsem ráda, že už je Bella jakž, takž v pořádku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.02.2012 [13:30]

Sanasamináááááááááááádhera rýchlo pokračko prosím prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
25.02.2012 [12:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
25.02.2012 [11:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. marcela
25.02.2012 [7:55]

Koho???Tohle není vůbec fér,takovýhle konce!!!Hezký. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!