Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I want to feel pretty! - 7. kapitola


I want to feel pretty! - 7. kapitola

Po dlhšej kapitole nasleduje kratšia. Máte možnosť dozvedieť sa, čo sa udeje v kumbáli s Edwardom, čaká vás stretnutie s Jacobom a veľké prekvapenie, ktoré si pre vás pripravil Charlie. Prajem príjemné čítanie a poprosím o hodnotenie tejto kapitoli. Inak, neskutočne vám ďakujem za všetky komentáre. Posúva ma to ďalej. A na záver, mám pre vás pripravené mnohé prekvapenia. :) Ďakujem. Nesii.

A keby niečo, napíšte na moje (ZHRNUTIE)!!! :D

7. kapitola

Hrozivo som zavrčala a odhodila ho do regálu s upratovacím materiálom. Všetky veci popadali na zem i jedno vedro, ktoré sa kolísalo sem a tam a potom... bum bác na Edwardovu hlavu. Zrazu mi zmizla z dohľadu Edwardova tvár, ktorá bola skrytá pod vedrom. Začala som sa nekontrolovateľne smiať a okamžite som chytila mobil a cvakla ho. Vytiahla som sim kartu, ktorú našťastie nemusím vyberať z vnútra mobilu, to by mi trvalo dlho a nestihla by som to, a dala do vrecka.

Nahnevane si dal vedro z hlavy a hľadel na mňa čiernymi očami. Naďalej som sa robila, že fotím. Chytil mi mobil a hodil ho o zem. Rozpadol sa na kúsky a potom si po ňom ešte dupol ako malý chlapec. Vidno, že sa nezmenil. Ostal stále tým pätnásť ročným nevychovaným deckom, a navyše hlúpym a arogantným. Zrazu sa jeho tvár objavila len pár centimetrov pred mojou. Rukou mi prešiel cez vlasy a šklbol ich. Zapišťala som a plesla mu po ruke. Bolelo to oveľa viac ako keď mi raz vylepil... proste na vlasy som háklivá a on to vie.

„Neviem, čo sa s tebou stalo, ale ver, že ja ťa porazím akokoľvek si silná, Isabella,“ zavrčal a rýchlo sa odtiahol, keď sa otvorili dvere. Dnu nakukla upratovačka a zhíkla.

„Čo to tu, preboha, robíte?! Choďte si to riešiť inam, okamžite vypadnite!“ kričala a rozhadzovala rukami.

Zachichotala som sa nad jej reakciou, ale keď som sa pozrela na Edwardov pomstiteľský výraz, hneď ma to všetko prešlo. Edward vybehol napred  a ja za ním. Krik tej pani som už nevnímala.

Rozbehla som sa z nemocnice a nastúpila do prvého taxíka, čo som uvidela stáť. Zadala som mu adresu Charlieho domu a už len čakala. Keď sme boli na mieste, zaplatila som taxikárovi a vošla do domu. Ihneď som vošla do kuchyne a otvorila chladničku. Do riti! Zabudla som nakúpiť.

Zvrtla som sa na päte a kráčala k dverám. Otvorila som dvere a skríkla. Chlapec, ktorý práve stál na verande, padol na zem a zmätene sa pozeral na nohy a potom na mňa.

„Čo si to spravila, Bella?“ spýtal sa chlapec. Poriadne som si ho prezrela. Krátke čierne vlasy, tmavá pleť... Jacob!

„Jacob?!“ spýtala som sa natešene a pristúpila k nemu. Podala som mu ruku, ktorú prijal a zdvihol sa.

„Hej... ale neodpovedala si mi. Prečo si ma zhodila zo schodov?“ spýtal sa a prestrčil sa cezo mňa a kráčal do domu.

„Ja? Ja som len stála, zakričala a zrazu... si bol na zemi,“ bránila som sa a nasledovala ho dnu. Zmenil sa. Teraz vyzeral viac sexi, aj na to, že má len pätnásť rokov.

„Cítil som zvláštnu silu, ktorá mi vrazila do brucha a potom som sa objavil na zemi,“ povedal a položil vrecúško na stôl.

„Pre Charlieho, jeho obľúbené...“

Prerušila som ho: „Ryby,“ vydýchla som a vďačne sa naňho usmiala. „Ďakujem, v chladničke nič nie je, zachránil si ma,“ poďakovala som mu a posadila sa na barovú stoličku.

„Ehm, v pohode. Inak, zmenila si sa, Bella,“ povedal a prezrel si ma. Začervenala som sa a sklonila hlavu.

„Aj ty, Jacob... je z teba... ehm... fešák?“ povedala som nesmelo.

„A to sa ma akože pýtaš?“ zasmial sa Jacob, pridala som sa k nemu.

„No nie,“ dodala som. Naraz mi myšlienky zablúdili k tomu, čo povedal o tej sile. Veľmi by ma zaujímalo, čo to spôsobilo. Aj to vedro v sklade, pozrela som sa naňho a padlo mu na hlavu a teraz toto. Môžu mať aj... akože som to čítala na internete? *Dhampír. Áno, môže mať aj Dhampíri, ako ja schopnosti? Môžem mať za schopnosť *telekinézu?

„Jacob, vravel si, že si pocítil nejakú silu ako ťa odhodila, ehm...“ Nechcela som, aby si začal myslieť, že som za to vlastne mohla ja, aj keď si myslím, že na to prišiel skôr ako ja. Ale pokiaľ mám schopnosť, telekinézu, Edward bude riadne trpieť. Na to sa teším. Sprisahanecky som sa usmiala a pošúchala si ruky.

„Bella? Čo to robíš? Šibe ti?“ spýtal sa a zasmial sa na mojom výraze. Potľapkala som ho po pleci.

„Prepáč,“ ospravedlnila som sa za vec, ktorú sa plánujem chystať urobiť, pravdaže, ak sa podarí. Pozrela som sa na stoličku, na ktorej sedel a v mysli ju posunula.

„Za čo?“ spýtal sa prekvapene. Vlastne, hneď mu prišla odpoveď. Stolička sa odsunula a Jacob padol s veľkým rachotom na zem. Postavila som sa a pomohla mu postaviť sa.

„Nevieš sa udržať ani na stoličke?“ vysmievala som sa mu. Nahnevane sa postavil, vytrhol sa z môjho dotyku a nahnevane kráčal k dverám.

„Si iná,“ zašomral sklamane Jacob a odišiel.

S hroznou náladou som hodila rybu na olej a nechala pražiť. Sadla som si na stoličku a kopla do stolu. Pod mojou silou sa odsunul s hlasným a dosť nepríjemným vŕzganím. Postavila som sa prevrátila rybu. Zo skrinky som vybrala zemiaky a začala ich šúpať. Potom som ich pokrájala a umyla. Hodila som ich na plech, posypala paprikou, korením a vložila do rúry. Pripravila som stôl, rybu položila na tanier a zakryla alobalom. Neskôr, keď bolo všetko hotové, k rybe som dala zemiaky a vložila to do mikrovlnky. Potom som si išla sadnúť do obývačky, pustila si televízor a čakala na Charlieho. To bude veľké prekvapenie preňho, že som tu. A zajtra ma čaká ešte oveľa väčšie. Nastupujem do školy.

Z môjho skvelého rozmýšľania ma vytrhlo zacenganie kľúčov v zámke. Vystrela som sa a pozerala na dvere. No to, čo som uvidela, ma dosť prekvapilo. Otec vstúpil dnu s...


Vysvetlenia:

*Dhampír - Potomok človeka a upíra, nazývaný dhampír, môže mať rôzne kombinácie upírskych schopností a slabostí. Často je napríklad odolný voči slnečnému svetlu (vo svetoch, kde čistých upírov svetlo zabíja) – pre túto vlastnosť sú upíri nazývaní "Denný tvor" (po anglicky Daywalker). Dhampíri sa často stávajú ideálnym typom zabijakov upírov.

Áno, viem. Bella nie je ani tak upír ako dhampír. Proste je niečo medzi tým, no viac by som sa priklonila k možnosti, že je dhampír. Aj keď nevznikla z upíra a človeka, iba sa niečo pokazilo pri premene... :D

Psychokinéza (skratka PK) alebo telekinéza je v oblasti parapsychológie pohybovanie hmotnými predmetmi pomocou mentálneho vplyvu bez fyzického kontaktu.

Niečo o jej schopnosti, proste, bude vedieť posúvať vecami a možno, že vás čaká ešte jedno prekvapenie v oblasti schopností. :)

Ešte ku koncu, chcem sa vás spýtať, chcete aj bonus z pohľadu Edwarda, ako to, že je upír a dozvedieť sa o ňom niečo viac? Stačí napísať do komentáru. :)

zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I want to feel pretty! - 7. kapitola:

 1 2   Další »
23.12.2011 [19:33]

kikuskaJa by som určite prijala Edwardov pohľad. Emoticon Emoticon Dokonalé, len mi bolo trošku ľúto Jacoba. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Nesii
19.12.2011 [14:04]

NesiiĎakujem vám všetkým.:)

14. marcela
19.12.2011 [7:43]

Ano,ano,ano..na všechno ano.Je to moc hezký. Emoticon Emoticon

18.12.2011 [22:42]

AddyCullen Emoticon Emoticon

12. Hejly
18.12.2011 [21:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. lied
18.12.2011 [20:33]

sláva má super schopnost rozhodně chci bonus s Edwardem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2011 [20:04]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2011 [19:27]

Mishulekrásný může být i bonus Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. amis
18.12.2011 [19:02]

Emoticon

18.12.2011 [18:44]

jesikataUzasna kapitula Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!