Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I want to feel pretty! - 5. kapitola


I want to feel pretty! - 5. kapitolaTáto kapitola je trochu oddychová, no v ďalšej kapitole vás čaká veľké prekvapenie. Prajem príjemné čítanie. A vopred ďakujem za každý komentár. Nesii

5. kapitola

Otvorili sa vchodové dvere na našom dome a ja som prekvapene ostala stáť na prahu dverí. Na strope chodby visel veľký nápis Happy Birthday a všade lietali farebné balóny vo všelijakých tvaroch a farbách. Natešene som chytila pár balónov a prezerala si ich. Každý mal jedno písmenko a na každom bola fotka našej rodiny a mojich jediných dvoch priateľov. Užasnuto som sa zasmiala.

„Skvelý nápad. Ďakujem vám,“ šepla som šťastne, vyzula si topánky, kabát položila na vešiak a utekala do obývačky, ktorá bola tiež vyzdobená a vyvešaná balónmi a všelijakými ozdobami.

„Krásne,“ vzdychla som a sadla si na kreslo. Dean s Jearsy si sadli oproti a usmievali sa. Zrazu som postrehla, že niečo horí a hneď na to mi mama pred nos položila tortu so šestnástimi sviečkami. Rozžiarene som sa usmiala a srdečne pozrela na mamku.

„Želaj si niečo,“ povedala. Chytila fotoaparát a fotila každý náš pohyb.

Nahla som sa nad tortu, zavrela oči a priala si, aby každý, kto mi ublížil, bol potrestaný. Nadýchla som sa a sfúkla na jeden pokus všetkých šestnásť sviečok.  Dean s Jearsy ma hneď objali a nalepili sa na mňa. Navzájom sme sa objali a pozreli do objektívu.

„Ďakujem vám všetkým,“ poďakovala som sa. Všetko bolo tak krásne, dokonalé. Nič sa nemohlo pokaziť. Mama sa zrazu natiahla k sedačke a vybrala zabalený darček a podala mi ho.

„To je odo mňa a Phila,“ povedala. Phil mamu objal a ona sa naňho s láskou usmiala. Vedela som, že sa majú radi, a že sa o mamu postará. Šťastne som otvorila balík a vytiahla z neho hnedý svetrík a nejaké tričko a obálku. Otvorila som ju a v nej sa nachádzali tri letenky do Paríža. Zvýskla som a okamžite sa hodila mame a Philovi okolo krku. Dala som im obom bozky na líce a žiarivo sa usmiala na Deana a Jearsy.

„Ideme do Paríža!“ zvýskla som.

„Až keď budeš mať sedemnásť,“ upozornila ma mama. Na obidvoch som vyvalila oči a skleslo sadla na stoličku.

„Tak prečo si mi to nedala až na sedemnástku?“ spýtala som sa jej smutno. Tak som sa tešila, že poletíme do Paríža, oddýchneme si od všetkých problémov, no to ešte musím čakať jeden celý rok! No viete si to predstaviť?!

„Pretože ti v sedemnástich dám niečo, čo budeš môcť použiť v osemnástich,“ odpovedala mama vysmiato a sadla si na pohovku.

„Skvelý nápad,“ zahundrala som oduto. Zrazu mi na rukách pristál darček od Jearsy. Okamžite sa mi rozžiarili oči. Rýchlo som strhla baliaci papier a vybrala z neho papierik. Darčeková poukážka v hodnote dvesto dolárov na nákupy.

Vyskočila som na nohy a pevne stisla Jearsy. „Ďakujem ti, Jearsy,“ usmiala sa na mňa a pozrela na Deana, ktorý netrpezlivo postával pri nás a v rukách držal malý balíček. Otočila som sa k nemu a natiahla ruku.

„Všetko najlepšie, Bella,“ povedal a podal mi balík. Jemne som ho odtrhla a vybrala z neho krabičku. Keď som ju otvorila, dnu sa nachádzal krásny strieborný prívesok srdca, ktorý sa zrejme dal otvárať.

Vrhla som sa na Deana a pobozkala ho na líce. „Ďakujem, Dean, je to krásne. Zapneš mi to?“

Dean sa celý rozžiaril, prikývol a nasadil mi náhrdelník, ktorý mi perfektne sedel na krku. Bola som spokojná, aj keď rodičia ma dosť prekvapili s tým darčekom. No čo už, veď už len rok.

„Tak všetci. Nie všetci, teda, iba vy dvaja. Ako som vám vravela, mali ste si zobrať plavky. Ideme sa trocha okúpať,“ oznámila som im a postrčila ich ku schodoch. Vybehli sme do mojej izby a ja som sa hneď vrhla ku skrini.

„Kde ideme, Bella?“ spýtala si Jearsy popri kutraní sa v batohu. Usmiala som sa.

„To je prekvapenie,“ šepla som a vybrala si ružové dvojdielne plavky kúpené nedávno, presne na moju postavu.

„Čo je inak toto?“ ukázal Dean na tašku s krvou a naťahoval sa, že ju otvorí.

„Nie!“ skríkla som a behom sekundy som bola pri ňom a brala mu tašku z rúk. „To je nič,“ zahovárala som a tašku vložila do skrine. Dean s Jearsy sa na mňa divne pozerali.

„Čo je?“ spýtala som sa ich previnilo.

„Nič, Bella, ibaže sa správaš divne, ale to je jedno, poďme,“ odpovedala Jearsy, plavky s uterákom si dala do tašky a usmiala sa.

„Choďte dole, hneď som tam!“

Obidvaja bez slova odišli a ja som rýchlo utekala k dverám, otvorila skriňu a vybrala batoh s krvou. Vybrala som z neho asi dve skúmavky, zavrela batoh, skriňu a posadila sa na posteľ. Odštupľovala som uzáver a ústa priložila ku koncu. Opatrne som potiahla a preglgla. Krv, ktorá mi prechádzala cez hrdlo, akoby upokojovala moje zmysly, vytvorila mi pocit pokoja a uvoľnenosti. Chutila mi. Bola sladká, mohla som to prirovnať k jahode, ale dozretej. Dokonca som mohla povedať, že som sa cítila po krvi silnejšia a aj zmysly sa mi o trochu zlepšili.

Usmiala som sa, uzavrela krv, ktorú som si dala pod posteľ a pretrela ústa chrbtom ruky. So spokojným vzdychnutím som sa postavila a vyšla z izby dole za Deanom a Jearsy, ktorý už boli určite nervózny.

„Prepáčte,“ usmiala som sa na nich a oni vyvalili oči.

„Olíž si zuby, máš nejakú červenú farbu na nich,“ upozornil ma Dean. Vyvalila som oči, srdce sa mi rozbúchalo. Sklonila hlavu a jazykom si rýchlo dávala krv zo zubov. Takýto prešľap. Ajaj.


 

Zhrnutie

Hádam sa vám páčila táto časť, ktorú by som chcela venovať Sime a mojej najlepšej kamarátke Romči. Ďakujem. Inak chcem upozorniť, že ďalšiu kapitolu vždy pridám, ak počet komentárov dosiahne minimálny počet pätnásť. Nikoho nevydierám. :D Nesii :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I want to feel pretty! - 5. kapitola:

 1 2   Další »
22.12.2011 [17:14]

kikuskaTakže... Wow! Emoticon Tak celkom som nepochopila darček Renée a Phila, a očividne nie som sama. No necháme sa prekvapiť. Emoticon Emoticon A to s tou krvou. Skvelý nápad. Mňa by niečo také nikdy nenapadlo. Emoticon Emoticon Som zvedavá, či sa Belliny kamaráti niekedy dozvedia pravdu o Belle. Dokonalá kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. lucka2010
10.12.2011 [17:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. sima
10.12.2011 [12:17]

Emoticon

17. TonQa
09.12.2011 [19:10]

TonQakrasna kapitola!!!RYCHLOOO DALSIU!!! Emoticon Emoticon Emoticon

09.12.2011 [18:01]

AddyCullenrýýýchle další!!! Emoticon Emoticon

09.12.2011 [16:55]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Cathie
09.12.2011 [16:30]

Přidávám další komentář! Chci další kapitolku! :-) :-) :-) Je to super!

13. Hejly
09.12.2011 [16:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Nesii
09.12.2011 [15:53]

Nesiija nevydierám Emoticon Veď určite chápeš, že každý kto píše príbehy chce mať nejaké komentáre lebo bez nich je to o ničom, :) a dáva mi to silu pokračovať, Emoticon

11. agathka
09.12.2011 [15:51]

tak TY nás...samozřejmě, holt už je pátek Emoticon ach ta gramatika, gymplák se projevil Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!