Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I want to feel pretty! - 24. kapitola

děti pozor na pančovaný alkohol


I want to feel pretty! - 24. kapitolaKeď som mu vypila jednu celú fľašu whisky a stále som nebola ožratá, kúpila som od neho ďalšiu a vtedy sa pri mne zjavil nejaký pekný muž. Poloupír, podľa vône a toho, že mu bije srdce. Hádam nie je na love, lebo neviem, akoby sa zatváril, keby sa zahryzol do mňa.

„Nepreháňaš to?" spýtal sa a prisadol si ku mne. Prečo sa o mňa nemôže takto zaujímať aj Edward?

„Ani trošku," povedala som a obidvom som naliala za plný pohár.

„Som Mike."

„Bella."

Mala som chuť vymlátiť z neho dušu. Lenže aj keď som mala väčšiu silu, určite sa nedá porovnať s dvojnásobnou silou upíra. A tak som sa prestala hádzať Edwardovi, ktorý sa na mňa škodoradostne usmieval ako nejaký pán a nakoniec sa mu vymanila z náručia.

Pozrela som sa na číslo izby na jeho karte a rozbehla sa schodmi na tretie poschodie k izbe s číslom 333. Keď som bola pred našimi dverami, pozerala som sa na schody a čakala Edwarda, ktorý nejako neprichádzal. Zrazu crnkol výťah a z neho vystúpil vysmiaty Edward. On ma tuším, že dneska chce zabiť, alebo čo, preboha?! Pomaly, ešte aj na človeka na barlách sa doteperil ku mne a ešte pomalšie otvoril dvere. Nenechala som sa vyprovokovať, radšej som počítala každé bijúce srdce a násobila to litrami krvi. Pri spomienke na krv ma zasvrbeli zuby a musela som radšej myslieť na niečo iné, aby som hneď niekoho nezabila.

Rozbehla som sa k posteli a ľahla si na ňu. Oči som nechala otvorené a pozerala som sa na Edwarda, ktorý práve otvoril dvere a rozprával sa s poslom, ktorý doniesol tie jahody a šampanské. No, keď Edward zavrel dvere, nič nedržal. Zdvihla som obočie a spýtavo mu pozrela do očí.

„Kde je to tvoje prekvapenie?" opýtala som sa potichu. Edward sa mi otočil chrbtom, zložil si jeho kabát na vešiak a prešiel k sedačke, na ktorú si sadol a zadíval sa mi do očí.

„Povedal som poslovi, nech to odnesie naspäť, pretože nemáš chuť. Potom čašník len zamykal hlavou a spoločne s jahodami a vínom odišiel. Hádam, že si spokojná," povedal vyčítavo a nahol sa k hotelovému notebooku, ktorý bol na stolíku a zapol ho. Fúha, tak teraz ma prekvapil. Čo sa mu stalo? Čo si nevšimol, že som žartovala?

Doteraz som nemala chuť sa opiť, ale po tomto incidente... Postavila som z postele a z kufrov, ktoré nám sem doniesol posol, vybrala čierne kokteilové šaty. K tomu čierne lodičky na podpätku, tašku s peniazmi a trocha som sa ešte skrášlila. Vlasy som si poriadne rozčesala a nechala splývať na pleciach v jemných vlnách. Prešla som k dverám a vtedy sa ozval Edward.

„Kam ideš?" spýtal sa a postavil. Prešiel ku mne a chytil ma zápästie. Potom si ma k sebe otočil a hľadel mi do očí.

„Idem si vypiť," odvrkla som a vymanila sa z jeho zovretia. Otvorila som dvere a kráčala k výťahu. Predtým, ako som nastúpila a výťah sa za mnou zavrel, som započula ako Edward povedal: „Ako myslíš."

Nechápala som, čo sa s ním deje, ani o čo mu ide, ale v každom prípade som naňho bola riadne naštvaná a chcela som spraviť nejakú poriadne hlúpu vec, ktorá ma možno bude mrzieť, ale aspoň mi bude lepšie.

Keď som vystúpila z výťahu, ladným krokom som kráčala k baru a sadla si na barovú stoličku pri barmanovi. Pravdaže, zvodné pohľady od mužov a niektorých dokonca aj žien som si nevšímala. Nahla som sa k barmanovi a koketne sa k nemu prihovorila.

„Poprosím dvojitú whisky," 

Čašníkove srdce sa rozpumpovalo o stošesť a líca mu nafarbila červeň. 

„Ale iste, slečna," zakoktal a do väčšieho pohára mi nalial whisky. Potom mi ju podal a usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätovala, chytila pohár a na ex som ho do seba vliala. 

Keď som mu vypila jednu celú fľašu whisky a stále som nebola ožratá, kúpila som od neho ďalšiu a vtedy sa pri mne zjavil nejaký pekný muž. Poloupír, podľa vône a toho, že mu bije srdce. Hádam nie je na love, lebo neviem, akoby sa zatváril, keby sa zahryzol do mňa. 

„Nepreháňaš to?" spýtal sa a prisadol si ku mne. Prečo sa o mňa nemôže takto zaujímať aj Edward?

„Ani trošku," povedala som a obidvom som naliala za plný pohár.

„Som Mike."

„Bella."

Keď sme dopili celú whisky, bola som už dosť napitá. Dokonca som ani nevedela využiť moje upírske schopnosti. 

„Pripíšte to na môj účet." 

Tackavo som sa postavila, no to ma už chytil Mike a viedol k výťahu. Keby som ho len tak vedela kopnúť, no ani moje nohy neviem zdvihnúť.

„Kde to ideme?" spýtala som sa, no Mike neodpovedal.

Hneď oproti výťahu na treťom poschodí otvoril dvere a strčil ma dnu. Počkať, počkať. Nie som náhodou aj ja na treťom poschodí? Takže ma bude počuť Edward, keď budem kričať.

Hodil ma na posteľ a začal ma bozkávať po celom tele, pomaly mi strhol moje šaty - ako aj s podprsenkou a začal mi bozkávať moje prsia. Snažila som sa ho odtiahnuť, no bol ťažký. Každý jeden dotyk na mojom tele mi bol nechutný.

„Treba mi cikať," šepla som a Mike sa so zavrčaním odo mňa odtiahol. Rýchlo som sa rozbehla k dverám a otvorila ich.

Z plných úst, ako som len vedela, som zakričala.

„Edwááárd."

No potom som pocítila ruku na mojich ústach. Zavrel dvere a hodil ma na posteľ, potom mi vylepil a kopol do mňa. Vzlykla som, pretože som to cítila a bolelo to.

Edward, kde si?

 

Edward

Bol som naštvaný, hlavne po tom, keď Bella odišla aj v tých sexy šatách do baru. Bál som sa, že ju tam môže niekto pretiahnuť, ale vedel som, že by sa Bella nenechala, pretože ma ľúbi.

Práve som behal po internete a hľadal nejakú dovolenku pre nás dvoch, aby sme si oddýchli od všetkých problémov, pretože nám zrejme táto krajina lezie na nervy, keďže Bella sa urazí - v poslednej dobe za úplne všetko - a potom sa zbytočne len hádame.

Keď v tom som zrazu započul Belline volanie. Behom sekundy som vyštartoval z izby a nadýchol sa. Rýchlo som utekal za Bellinou vôňou, až som sa dostal k izbe s číslom 356. Otvoril som dvere a uvidel niečo hrozné.

Bella ležala na posteli úplne nahá a plakala, na tvári mala krvavé škvrny a nad ňou sedel nejaký muž a práve ju chcel znásilniť. Zavrčal som a rozbehol sa k tomu úchylovi. Chytil som ho pod krk a hodil ho do steny. Potom som do toho hajzla kopol. Najradšej by som ho zabil.

Chytil som plakajúcu Bellu na ruky a kráčal z izby. Zabuchol som dvere a vbehol do našej izby. Bellu som položil na posteľ a zakryl ju. Cítil som z nej veľa množstva alkoholu. Ten hajzel ju musel opiť. Vystrašene sebou mykla.

„Bella, to som ja Edward," pošepol som sladko a pohladil ju po tvári. Otvorila uslzené oči a vďačne sa mi hodila okolo krku.

„Edward,“ vzdychla a stlačila ma v jej objatí. Musel som sa usmiať. Nakoniec dopadlo všetko dobre. Belle sa nič nestalo a ja dnes neostanem sám v izbe.

„Keby si neprišiel, on by ma znásilnil,“ vzlykla a ja som ju upokojil pevným objatím a pobozkaním na čelo.

„Ľúbim ťa, Edward,“ povedala tie najkrajšie slová, aké som kedy mohol počuť. Moje mŕtve srdce by mi teraz tancovalo o stošesť. Jej slová ma zahriali u srdca. Usmial som sa na ňu a nahol sa k Bellinej tvári.

„Aj ja ťa ľúbim, Bella.“

Potom som sa nahol k Belliným krvavým perám a pobozkal ju.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I want to feel pretty! - 24. kapitola:

 1 2   Další »
12. ediandbellacullens
15.07.2012 [18:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2012 [16:02]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. lelus
12.07.2012 [9:44]

šťastie že tam prišiel Edward Emoticon

9. marcela
12.07.2012 [8:30]

Moc hezká kapotola. Emoticon Emoticon Emoticon

11.07.2012 [21:46]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. DAlice
11.07.2012 [21:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.07.2012 [20:02]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
11.07.2012 [18:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.07.2012 [18:44]

Clothylda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.07.2012 [18:39]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!