Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I want to feel pretty! - 13. kapitola

Bella-wall


I want to feel pretty! - 13. kapitolaTeraz vás čaká veľmi krátka kapitola len preto, aby sa mi to tak nejako hodilo k... no veď uvidíte, čo som si pre vás prichystala. Hádam sa vám bude páčiť kapitola a zanecháte mi nejaký komentár. Nesii. :)

13. kapitola

S Deanom sme sa rýchlo otočili k tomu hlasu a zazreli Corneliu v objatí Edwarda, ako sa na nás znechutene pozerajú. Keď som sa pozrela do tváre Edwarda, zazrela som mu v očiach aj iné pocity. Sklamanie, smútok, no keď si všimol, že si ho prezerám, nasadil svoj typický výraz a sklonil hlavu. Prekvapene som zdvihla obočie a ďalej hľadela na Edwarda. Prečo je sklamaný a smutný? Stalo sa mu niečo?

„Máš problém, Cornelia?“ zasyčala som a pocítila ako mi sčerneli oči. Už, už som sa chystala na ňu vrhnúť, keď som započula Edwardove zavrčanie a varovanie, že by to nebol dobrý nápad. Aj keď ho neznášam, musela som ho tento raz poslúchnuť. Mal pravdu, nič by sa nevyriešilo tým, že by bola mŕtva, ibaže by nastali ďalšie problémy, ktoré som nechcela, aj tak ich mám dosť. Cornelia vystúpila pred Edwarda a postavila sa predo mňa. Edward hľadel na Corneliin chrbát a asi pevne veril, aby som nevybuchla, alebo aby ma ona nevyprovokovala. Lenže, stal sa presný opak.

„A vieš, že aj mám, Isabella? Vôbec mi nevadí, že máš priateľa, je mi to fuk, aj tak ťa o chvíľu začne podvádzať, no kto by už len chodil s takouto...“ Veľavýznamne si ma prezrela od hlavy až po pätu. Určite krajšia od teba, Cornelia, pomyslela som si nadradene a vystrčila bradu. „Lenže mám jediný problém a to si ty! Vadí mi pohľad na teba a na tých tvojich priateľov, ani nehovorím,“ povedala znechutene. Natiahla som ruku a vylepila jej takú silnú za ucho, až padla na zem. Priklonila som sa k nej.

„Pamätáš si, keď som vám raz vravela, že ma budete prosiť na kolenách o odpustenie? Tak sa tešte, lebo o chvíľu to budete musieť spraviť pred celou školou,“ zasyčala som a nenávistne pozrela na Edwarda, ktorý dvíhal Corneliu.

„Bella, čo to do teba vošlo?“ spýtal sa prekvapene Dave a chytil ma za ruku. Spoločne sme kráčali k našim domom.

„Neviem, Dean,“ pošepla som a pobozkala ho na líce.

Hneď ako som prišla domov, utekala som do svojej izby a natiahla sa pod posteľ. Už dlhú dobu som nepila krv, pomaly sa mi strácala sila a to si nemôžem dovoliť pri Tanyi. Odštupľovala som si uzáver a hltala, ako keby som nepila hádam týždeň. Do pár sekúnd bolo všetko vypité a začala som piť aj z druhého. Neviem, čo sa mi dialo. Keď bolo aj druhé vrecúško skoro prázdne, otvorili sa mi dvere.

„Bella?“ ozval sa vydesený hlas Edwarda. Čo tu ten robí? Dopila som krv a hodila ju na posteľ.

„Čo chceš?!“ vyštekla som naňho.

Cítila som sa až nezvyčajne dobre. Cítila som takú silu, že by som hádam vedela poraziť aj Tanyu.

„Čo máš s očami?“ spýtal sa prekvapene. Postavila som sa a zbehla do kúpeľne. Pozrela som do zrkadla a zalapala po dychu. Moje orieškové oči boli už viac tmavšie a bordovejšie a žiarili. Pleť som mala na dotyk ešte hladšiu a pery dokonalé krvavočervené. Bola som... musela som vzdychnúť. Neodolateľná a neskutočne silná.

„Vieš... nesmiem si dovoliť strácať svoju silu,“ povedala som svojim zvonivým hlasom a pomaly došla do mojej izby. „Čo tu robíš?“ spýtala som sa znova a prešla presne pred neho. V očiach mu svietilo očarenie.

„Bella... preto som sa tak rýchlo stretol s Corneliou, a ešte na tom istom mieste, kde ty, lebo som ťa sledoval, chcel som vedieť, čo máš za lubom, no keď... keď si odišla, išli sme spolu s Corneliou do reštaurácie a potom zmizla. Neviem ju nájsť a preto som tu... chcel som vedieť, či neprišla sem, no... nie je tu,“

Vyvalila som naňho oči. Takže, Cornelia zmizla a na isto som vedela, kto je za tým. Tanya. Ale to som si nechala pre seba. Teraz mám jediný problém, ktorý musím vyriešiť, Charlie. Okamžite musím ísť kúpiť letenky na Hawaii, minimálne na tri mesiace, ktoré ma vyjdu nehorázne veľa. Všetky moje peniaze, ktoré mi rodičia vložili na vkladnú knižku. No za jeho život sa mi to oplatí.

„Tak, ja ti nepomôžem, Edward, a ak by si teraz dovolil, rada by som sa šla osprchovať,“ povedala som chladne a rukou ukázala na dvere. Edward ma zdrapil za plecia a pevne stlačil. Keby som chcela, bol by dávno na zemi, a navyše, necítim aj tak jeho pevný stisk.

„Ak niečo vieš o tom... povedz mi to,“ povedal nahnevane. Usmiala som sa a prezrela si jeho dokonalú tvár, ktorá bola na zožratie.

„Popros ma na kolenách o odpustenie, ospravedlň sa mi za všetko to, čo si mi spravil, a ja ti možno poviem, kde je,“ povedala som mu tvrdo a povýšenecky sa naňho pozrela. Edwardovi sčerneli oči a v tvári sa mu objavil šok a hnev. Strčil do mňa. Zakolísala som sa a padla na posteľ. Podišiel ku mne a obkročmo si na mňa sadol. Nejakým tým upírým spôsobom ma to vzrušovalo, no ľudským odpudzovalo. Predsa som žena a Edward... je, musím uznať, príťažlivý muž. Zvodne som sa mu pozrela do tváre a laškovne zdvihla obočie. Zahryzla som si do pery a usmiala sa naňho. Totálne ho to vykoľajilo, v tvári sa mu usídlil šok.

„O čo ti ide?“ spýtal sa prekvapene. Aj napriek jeho telu, ktoré ma tlačilo do postele, som sa priklonila k jeho tvári a vydýchla mu do úst: „To, o čo išlo tebe celé roky.“


 

Zhrnutie

Tak, čo na to poviete? Hádam som vás nesklamala, ale môžete sa tešiť na riadne hádky Edwarda, už to o chvíľu príde. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I want to feel pretty! - 13. kapitola:

 1 2 3   Další »
02.02.2012 [18:21]

kikuskaBože, ja som vážne krava. Totálne som zabudla na túto kapitolu a okomentovala som len tú štrnástu. Ani nevieš ako ma to mrzí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Hrozne moc, naozaj. Si skvelá autorka, píšeš skvelú poviedku a ja zabúdam. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Snáď mi to odpustíš. Emoticon Emoticon V každom prípade táto kapitola aj napriek tomu, že bola krátka, bola úplne úžasná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Začiatok a koniec boli naj. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. galka301
26.01.2012 [15:02]

Emoticon Emoticon Emoticon

24. sima
24.01.2012 [8:31]

Emoticon

23. Nesii
23.01.2012 [18:27]

Nesii77ALex77:

Takže, veľmi pekne ti ďakujem za ten úažsný komentár. Všetko vám to vysvetlím v ďalšej kapitole, pridám vám tam aj Edward pohľad, ktorý je napísaný a pravdaže aj vysvetlím veci, ktoré nechápete. popravde, naschváľ som to nechala takto, aj tak nejasné. Nebojte, všetko sa pozvedadáte v ďalšej kapitole, ktoré bude riadnéeee dlhá. :) Len si musíte počkať, pretože teraz je koniec polroku. Od zajtra začnem naplno pokračovať, aj keď teraz už mám polovicu. Emoticon

Som rada, že sa ti páči poviedka ako aj všetkým. Emoticon
Veľmi ma to teší a hádam, že si počkáte.

A mnohého si už skoro uhádla, takže,.. no veď uvidíte. Emoticon

Takže, všetkým veľmi pekne ďakujem a dúfam, že si počkáte. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. lied
23.01.2012 [17:13]

no jestli jí dostala do rukou Tanya tak bych si koupila ty letenky dvě ta po ní půjde ještě víc než ona a ten konec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.01.2012 [17:13]

77Alex77no.....tak ja sa ti odpravedlnujem, že som nekomentovala, ale musela som ísť proste dalej Emoticon Emoticon Emoticon nemohla som si pomoct, fakt.....ked bolo predo mnou tolko kapitol....waaaaaa Emoticon Emoticon

- takže ku poviedke:

- myslím si, že je úžasná.....čítala som aj ostatné tvoje nápady, a zaujali ma všetky.... Emoticon dokonca tak, že by som si s tebou pokojne napísalqa spoluautorskúú.... Emoticon Emoticon to môžem snívať.....kdeže.....ja písať s takou spisovateľkou??? V snoch! Emoticon Emoticon


- páči sa mi, ako si to pekne vystupňovala....na začiatku to bola realita, postupom času sa to zvrhlo v extrém....podla traileru ide do tuhého.... Emoticon Emoticon počkať, Edward Bellu miluje? lebo v poviedke to nebolo spomenuté, len v trailery.... Emoticon Emoticon


- tá povaha Belly.....to je akože super!......ked sa stretla s Edwardom po prvý krát, po tých mesiacoch, myslela som, že umriem! s tým vedrom na hlave to bolo geniálne! ešte aj ked chudák skončil na facebooku aj s Corneliou Emoticon Emoticon Emoticon to bolo Best!

- POPRAVDE, VEľMI SA MI NEZDá TEN VZťAH MEDZI bELLOu a Daveom..... Emoticon nech je Edward akejkoľvek povahy, mám ho radšej než Davea Emoticon proste, nemôžem si pomoct..... Emoticon Edwarda milujem, nech má akýkolvek charakter.... Emoticon Emoticon

- A Cornelia? Povedala by som, že je s nou Edward len kvoli paráde.....myslím, že miluje Bellu..... Emoticon ale len nech sa dievča nedá, po tom všetkom, čo jej urobil! Emoticon dobre, nech sa dá,,,,,ale nie hned....podla posledných viet 13. kapitoly, fuuuuhaaa.......iskrí to medzi nimi....no ja neviem Emoticon


- Tanya? Nech skape! akože ako mala Bella vedieť, že JE TO JEJ....NEVIEM čO.... zaujímalo by ma tiež, ako na to prišla, že to bola ona....no, ty nám to snáď odhalíš.... Emoticon

- tiež by ma zaujímalo, ako sa Edward stal upírom..... Emoticon lebo ked Bella odchádzala, bol v pohode.......to by si mohla odhaliť napríklad pohľadom Edwarda... Emoticon

- ináč chválim povahu Alice....je taká milučká, že mám pri nej taký strašne dobrý pocit... Emoticon Emoticon

- a teraz sa idem stažovať.....!!! Emoticonišli by trošku dlhsie kapitoly? Emoticon Emoticon Emoticon toto je síce dobré ale.... Emoticon nestazujem si! som v pohode len.....ked je to teraz také napnuté, tak by si nám mohla o pár stoviek slov prilepšiť....hm???......
Emoticon Emoticon nie, nechám to na teba..... Emoticon


- teším sa na dalšiu.....VYBORNE!!! Emoticon Emoticon

20. lucka2010
23.01.2012 [15:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Lucie7
23.01.2012 [14:30]

Lucie7perfektní

23.01.2012 [7:11]

Mishule Emoticon Emoticon Emoticon

23.01.2012 [5:44]

jesikataKrasny Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!