Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I love Emmet 5


I love Emmet 5Další dílek. Podle mého názoru to je dost nudnej díl, ale asi by vám bylo divný kdybych Adéle najednou přičarovala 1 000 000 korun :D tak jsem ji musela nechat si je vydělat. Prosím o komentáře. O všechny! Chci i kritiku aspoň budu vědět co mám ještě zlepšit.

Utíkala jsem rychle pryč, až jsem doběhla někam do Německa, zašla jsem si na lov, bohužel tu taky nemají žádný pořádný výběr jako u nás v České Republice, ale musela jsem si za lovit, i když mě bude bránit Filip tak přece jen poletím docela dlouho letadlem.

Po lovu jsme s Filipem doběhli až do Frankfurtu na letiště, kde jsme po dlouhé hádce s Filipem koupila jen jednu letenku. Snažila jsem se ho totiž přemluvit, že mu taky koupím letenku aby si mohl sednout, ale Filip se nenechal přemluvit, že prý se mi ty peníze co bych dala za jeho letenku ještě mohly hodit.

A tak jsme s Filipem letěli do Ameriky, přesněji do státu Washington, protože chci pátrat po Cullenových.

Když jsme přistáli na letišti tak jsem potřebovala nějaké auto kterým bych se mohla přesouvat a hodilo by se mi nové oblečení, ale s penězi jsem na tom moc slavně nebyla a tak jsem si začala shánět nějakou práci.

Vzali mě v nějakém baru jako servírku, oblečení sice víc odhalovalo, než skrývalo, ale o to jsme dostávala větší spropitné a i bez spropitného je měsíční mzda docela slušná.

Filip byl nadále mým nejlepším přítelem a bylo fajn mít někoho, s kým si můžu pokecat bez hromady lží.

Když jsem sem přiletěli tak jsem měla trochu problémy s americkou angličtinou, ale díky mé úžasné upíří paměti jsem se ji naučila během pár dní, teď by ani nikdo nepoznal že nejsem odsud.

Měsíční mzdu jsem měla asi 1 000 dolarů to je asi 17 200 korun, spočítala jsem si kolik bych si vydělala za rok ale zjistila jsem že tolik peněz by mi na koupení pořádného auta nestačilo a tak jsem si zařídila práci ještě v jedné luxusní restauraci. Tam jsem pracovala přes den a úderem 21 hodiny jsem nastupovala na směnu v baru.

Celkem jsem si teď vydělala asi 1 820 dolarů, bohužel ani to nestačilo na to, co chci nakoupit ale nevěděla jsem jak ještě nějaký peníze získat, nic mě bohužel nenapadalo. Z tohohle přemýšlení  mě vytrhlo až Filipovo „tý jo seš šikovná umíš krásně kreslit, to by jsi mohla i prodávat.“ Koukla jsem se na to, co jsem nakreslila a uviděla jsem z toho papíru, krajinu ale byla taková smutná až depresivní.

Ten Filipův nápad s prodáváním mých obrazů se mi líbil, už jen proto, že jsem mohla nakreslit díky své upíří rychlosti 30 obrazů za hodinu.

Jen jsem si nebyla jistá tím jak na to že prodávám obrazy upozornit, ale Filip zase zabodoval, prý ať dám do novin inzerát, že prodávám obrazy, že se budou dražit a že začínám třeba jen na 5 ti dolarech že je to taková zanedbatelná cena že by mohla přilákat dost lidí.

A taky že měl pravdu, pronajala jsem si kvůli tomu nějakou menší místnost tady v okolí mého dočasného bydliště, protože jsem nedoufala že by se mohlo ukázat více než 10 lidí, ale bylo jich víc hádám takových 30, ale není to ani trochu přesný odhad.

Prodala jsem všechny obrazy a všechny několikanásobně zvýšily cenu z těch mých 5 ti doláčů, jeden dokonce někdo vydražil za 600 dolarů, to byl asi nejdražší obraz, jaký jsem dnes prodala.

Rozhodla jsem se že takhle budu prodávat obrazy častěji, protože si s tím docela dost vydělám a tak jsem se ani nedivila když jsem do té doby než uběhl rok mého pobytu tady v Americe jsem měla na kontě které jsem si tu založila skoro 60 000 dolarů (kolem 1 milionu).

Tolik peněz mi už stačilo a tak jsem si šla vybrat nějaké auto.

Prolezla jsem tolik autosalonů že to snad ani nemůže být možný že jsem si tam nevybrala, poslední autosalon kde jsem ještě nebyla byl Citroën.

Byla to láska na první pohled, zamilovala jsem se do Citroënu C-Crosser je pro mě tak akorát je jak rychlé tak se hodí do terénu a je hezké. Samozřejmě jsem si ho okamžitě koupila.

Teď už nic nebránilo tomu, abych se vydala hledat Cullenovi.


shrnutí

6. Díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I love Emmet 5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!