Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I love Emmet 10

haaffaga


I love Emmet 10Další dílek. Alice je vytáhne na nákupy, jak dopadnou?? V tomhle díle se dozvíte něco co opravdu v knize nebylo, jak bude Rosalie reagovat na neznámou upírku kterou objímá Emmett??? Kdo je ta upírka??? Přečtěte si tento dílek a zjistíte to. Zase vás prosím o komentáře. Užijte si čtení.

Cesta na letiště uběhla kupodivu velice rychle a to hlavně díky tomu že máme takový výborný sluch protože jsme si mohli v klidu povídat takže jsem byla docela dost překvapená, že už jsme ne letišti. Koupili jsme si letenky a za chvíli už jsme seděli v letadle do Paříže.

V Paříži jsme se rozdělili na ty, co jdou na módní přehlídku a nakupovat oblečení ( já, Rosalie a Alice), na ty co jdou obdivovat památky ( Edward, Bella, Reneesme, Jacob a Jasper) i Carlisle s Esme si šli každý za svým.

A tak jsme se my holky, tedy když nepočítám chudáka Filipa, který z nákupů nebyl moc nadšený, ale nemůže s tím nic dělat chudák, šli zamluvit hotel, samozřejmě ten nejluxusnější jaký Alice našla, no ale když na to mají tak je to jejich věc. Byl to opravdu velikánský přepych, ve větším jsem nikdy nebyla a ani se mi nesnilo že bych se do něčeho tak přepychového jako je tenhle nádherný hotel podívala.

Pak nás ale už Alice táhla zase pryč přesněji řečeno do obchoďáku který byl veliký jak půlka Litomyšle na tu módní přehlídku a na nákupy.

Vypadalo to v tom obchoďáku velice draze, ale bylo to tam nádherné, krásná výzdoba i to molo vypadalo, jako kdyby tam patřilo. A to nádherné oblečení, ve kterém se tam ty dívky procházely, to nemělo chybu.

Myslím že Emmetovi by se tady mohlo líbit. Docela dlouho jsme pozorovali ty dívky, jak se po tom mole procházejí, ale pak už to Alice nevydržela a zatáhla nás do prvního obchodu s oblečením a začal ten nejbláznivější nakupovací maraton jaký jsem kdy zažila. Alice je opravdu šílený nakupovací maniak. Ani po 7hodinách kdy už jsme za taškama málem ani nebyly vidět a i auta už jsme měli skoro celá zaskládaná Alice nevypadala že by chtěla přestat a tak jsme se jí pokusily s Rosalii trochu zmírnit. Po dlouhém ujišťování že toho opravdu máme už dost se Alice nechala ukecat, že pojedeme do hotelu a že pro dnešek s nákupy skončíme. A taj jsme se s těží, nasoukaly do auta a vyrazily k hotelu, kde už byli i ostatní.

Celou noc jsme si povídali a povídali ani jsme si málem nevšimli, že je ráno.

A tímhle stylem jsme si užívali už přes 2 týdny. Sem tam se konal nějaký ten večírek, na který nás Alice vždycky všechny dokopala. Tahle akce má trvat ještě tři týdny a Alice si nechce nechat ujít ani jediný den a tak i Rosaliino „mě se stýská po Emmetovi“ na Alici nezabralo.

Ale nakonec jsme přece jen jeli domů mnohem dříve, než se počítalo, protože se stala tragédie, zahynul (ani nevím jak) hlavní pořadatel módní přehlídky a zároveň majitel tohohle mega obchodního centra a tak to celé skončilo o 2 týdny dříve.

A tak jsme se se svým nákladem oblečení jak pro půl supermarketu vydali zpátky domů.

Když už jsme byli skoro u domu tak jsme ucítili pach nějakého neznámého upíra a zděsili jsme se jestli se Emmettovi něco nestalo a tak jsme co nejrychleji dojeli před dům a drali se dovnitř, jenže jsme vyrazili všichni najednou a tak jsme se srazili ve dveřích. Když jsme se konečně dohodli v jakém pořadí do domu vstoupíme a konečně jsme stáli v obýváku kde byl ten pach toho upíra nejsilnější tak jsme uviděli něco, co nám všem vyrazilo dech.

Uviděli jsme totiž Emmetta, jak se objímá s nějakou neznámou upírkou a jak jí líbá do vlasů. Všichni jsme tam stáli jak tvrdé y.

První se vzpamatovala Rosalie a vrhla se na ty dva a chtěla tu neznámou upírku roztrhat, ale Emmet jí bránil a po chvíli se k Emmettovi ze mě nepochopitelného důvodu přidal i Edward. Rosalie na ně zavrčela zamračila se a řekla „Já na chvíli vypadnu a ty už si na mě najdeš náhradu, sbohem Emmette, když už mě nechceš tak já odcházím, užijte si to vy dva spolu, a v tobě Edwarde jsem se zklamala. Žijte šťastně.“

„Ale Rosalie, miláčku… “ víc to ho Emmet říct nestihl, protože Rose práskla dveřmi a zmizela.

Emmet vypadal, že se z toho složí a začal vzlykat. V tom ho ale ta cizí upírka objala a řekla „No tak bráško, klídek ona se určitě vrátí a navíc jí musí dojít, že jsme sourozenci, protože i když se z nás stali upíři s ročním věkovým rozdílem tak jsme pořád dvojčata a pořád jsme si velice podobní, takže jí to jedou musí dojít, ale pro jistotu se za ní vydám a přivedu ti jí zpátky abys se nemusel dlouho trápit. Miluji tě bráško.“

„Ne nikam tě nepustím, není to ani týden co jsem tě našel a už by jsi měla zase odejít? V žádném případě a navíc by ti hrozila smrt protože Rosalie když se rozzuří tak nevidí, neslyší a já o tebe nechci přijít.“

Všichni jsme si až teď všimli, že si jsou ti dva opravdu velice podobní a hned jsme se dali do vyptávání. Ti dva z nás museli být na větvi, ale poslušně nám na všechny otázky odpovídali.

Otázky začal pokládat Carlisle „Emmete jak to, že jsi nám neřekl, že máš sestru?“

„Když jste mě proměnili tak už byla rok nezvěstná a všichni ji považovali za mrtvou, já sice doufal, že mrtvá není, že se jen nemůže vrátit, ale i mě nakonec opustily naděje.“

A padalo mnoho dalších otázek, jedna přes druhou až na ně ani Emmet ani jeho sestra nestíhali odpovídat a tak Emmet řekl „Asi bude nejjednodušší, když vám řeknu náš příběh už od začátku.“ A začal vyprávět.


shrnutí

11. Díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I love Emmet 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!